Ik laat mijn zweepje nog even staanquote:
Ik vind jou wel spannend met je zweepje...quote:Op maandag 19 februari 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik laat mijn zweepje nog even staan
quote:Op maandag 19 februari 2024 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind jou wel spannend met je zweepje...
Oeps, dat je nu net moet zien dat ik een foto van jou plaatsquote:
Ik ben zo bang dat dat niet lukt, ze hebben broeken aan die tegen het zweepje bestand zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 13:13 schreef Frummelie het volgende:
Dot ga jij eens even langs BB met je outje en zweepje en dwing een andere stream af...
quote:Op maandag 19 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat dat niet lukt, ze hebben broeken aan die tegen het zweepje bestand zijn
Was echt mooi dit keer goede bands, maar deze overtrof echt alles wat een stem heeft die ene zegquote:
Zag het ..was goed net echtquote:Op maandag 19 februari 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was echt mooi dit keer goede bands, maar deze overtrof echt alles wat een stem heeft die ene zeg
Ja ik zit nu het orginele te luisteren moet zeggen vind het van die tributen band beterquote:
Is toch een programma van SBS dat kan je toch terug kijken?quote:
Ja de laatste twee geloof ikquote:Op maandag 19 februari 2024 16:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is toch een programma van SBS dat kan je toch terug kijken?
Haha ja dat weet ik maar dan ga ik het een keer terug kijken, lijkt me eigenijk wel leuk..quote:Op maandag 19 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de laatste twee geloof ik
Maar ik heb ze allemaal gezien hoor. Vond die beegees zo goed dat ik net even ging kijken of ik iets van ze kon vinden
O op die manier. Ja ik vond het echt heel leuk, heb de Live van BB daar voor aan de kant gezetquote:Op maandag 19 februari 2024 16:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik maar dan ga ik het een keer terug kijken, lijkt me eigenijk wel leuk..
Doet u dat maar, wel oppassen dat je niet in het leven kniptquote:Op maandag 19 februari 2024 16:44 schreef Cargamelk het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen ...me teennagels knippen ofzo
Krijg je gaten in je sokken ? 😉quote:Op maandag 19 februari 2024 16:44 schreef Cargamelk het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen ...me teennagels knippen ofzo
Ik heb net even gekeken maar ik kan alle afleveringen terug kijken... ja ik ben eigenijk wel benieuwd..quote:Op maandag 19 februari 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Ja ik vond het echt heel leuk, heb de Live van BB daar voor aan de kant gezetalllen even gekeken wie er uit moest
O leuk Ik vind he techt jammer dat het afgelopen isquote:Op maandag 19 februari 2024 16:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken maar ik kan alle afleveringen terug kijken... ja ik ben eigenijk wel benieuwd..
Ja dat is toch gaaf dat je daarzo van geniet...
Ja dat snap ik... volgend jaar zeker pas weer? Dat wordt verplicht de liveshow kijken...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk Ik vind he techt jammer dat het afgelopen is
Die zal op zaterdag toch altijd met de koptelefoon op de ipad op de bank zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 17:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... volgend jaar zeker pas weer? Dat wordt verplicht de liveshow kijken...
Lekker genoten van je vrije dag?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Krijg je gaten in je sokken ? 😉
Ja was echt wel fijn om alleen thuis te zijn.quote:
Hoezo koptelefoon?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal op zaterdag toch altijd met de koptelefoon op de ipad op de bank zijn
Lekker toch even onverwacht je ding kunnen doenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja was echt wel fijn om alleen thuis te zijn.
Wat huishoudelijke dingetjes gedaan, meer dan uur met een vriendin zitten kletsen via de telefoon en een mail naar mijn locatie manager gestuurd om het officieel te maken dat ik per 2 mei stop met de donderdag vso en mijn contract naar 25 pw gaat.
Dit had ik al met haar besproken maar moest nog even per mail.
Omdat er dan altijd iemand naast mij op de bank zit die BB verschrikkelijk vindtquote:
Ooh ja...quote:Op maandag 19 februari 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat er dan altijd iemand naast mij op de bank zit die BB verschrikkelijk vindt
Nee laten ze die live show maar gewoon op een donderdag doen of zoquote:Op maandag 19 februari 2024 17:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja...dan is het een strak plan...
Ja de donderdag vso eraf want dinsdag ga ik vroeg naar bed omdat ik moe ben en woensdag moet ik vroeg naar bed omdat ik donderdagochtend weer vso heb en na 5 jaar had ik er wel genoeg van.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch even onverwacht je ding kunnen doen
Je gaat minder werken?
O dat is maar 2 uurtjes minder, Gelijk heb je als het je teveel wordt moet je het niet doenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja de donderdag vso eraf want dinsdag ga ik vroeg naar bed omdat ik moe ben en woensdag moet ik vroeg naar bed omdat ik donderdagochtend weer vso heb en na 5 jaar had ik er wel genoeg van.
Ik ga van een contract van 27 uur naar 25 uur pw
Neej het is een en al herhaling, ik kijk om te kijken wie er vertrekt maar voor de rest mehhquote:Op maandag 19 februari 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee laten ze die live show maar gewoon op een donderdag doen of zo
Alhoewel stelt die hele live show niets voor
Ja daarom, ipad aan af en toe met een scheef oog kijken en dan tegen 20.45 ff opletten wie er uit gaatquote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej het is een en al herhaling, ik kijk om te kijken wie er vertrekt maar voor de rest mehh
AL doende leren zequote:Op maandag 19 februari 2024 17:57 schreef stervis het volgende:
Wel al de beste handleiding voor de pizza-oven die ze al gekregen hebben sinds 2021.
Afgelopen jaren kregen ze deze uitgebreide informatie niet.
Ja dat is het belangrijkste even kijken wie er vertrekt.. omroep max is zo gek nog niet...quote:Op maandag 19 februari 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, ipad aan af en toe met een scheef oog kijken en dan tegen 20.45 ff opletten wie er uit gaat![]()
Net voor het eerst omroep Max gekeken, keek even insta en zag dat die beegees daar kwamen
Wordt er helemaal blij van..
Rook in pizzeria BB
Nog nooit naar gekekenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is het belangrijkste even kijken wie er vertrekt.. omroep max is zo gek nog niet...![]()
Ja ik vind het wel geinig dat geklooi in de pizzeria..
Ik ook niet hoor... kijk hooguit wat series en detectives... op npo enzquote:Op maandag 19 februari 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit naar gekeken![]()
Ja ben benieuwd of ze er een fatsoenlijke pizza krijgen
In het huis ook ... dus het komt nu wel heel dichtbij.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:35 schreef Jockari het volgende:
Ik ga een pizzatje halen bij de pizza hut.
Tot seffens. Alhoewel, hier bij de pizza hut ben je direct een uur kwijt...
Ook al op?quote:
Als het maat smaaktequote:Op maandag 19 februari 2024 19:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
En intussen ook al op. Trok op nix. Maar weeral gegeten.
O betekend ik trok op nix dat het niet lekker is?quote:
Smaakte naar niks. Maar ja, tis opquote:Op maandag 19 februari 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O betekend ik trok op nix dat het niet lekker is?
Heb de streams al weer jit. Zit bondgenoten te kijken.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... kijk hooguit wat series en detectives... op npo enz
Ja ik ook... ze zitten lekker te snaaien en te lebberen...
Volgende keer beterquote:Op maandag 19 februari 2024 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Smaakte naar niks. Maar ja, tis op
Neem ik al jaren rode rijstgist tabletten voorquote:Op maandag 19 februari 2024 20:13 schreef Jockari het volgende:
Morgen langs de dietiste. Cholesterol te hoog.
Ja net... ik wilde even dat pizza gebeuren afkijken..quote:Op maandag 19 februari 2024 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de streams al weer jit. Zit bondgenoten te kijken.
Heb ik al gezien 🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 20:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja net... ik wilde even dat pizza gebeuren afkijken..
Ik ga de Bondgenoten nu aanslingeren...
Ooh lang leve de liefde ook al zeker..quote:
O die moet je echt kijken. Der zit weer een raar mens is 🤣🤣🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 20:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh lang leve de liefde ook al zeker..![]()
Ik ga weer naar de volgende lijpies kijken...
Ooh die kijk ik dan morgenochtend vroeg alhoewel, ik ben nu wel nieuwsgierig...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die moet je echt kijken. Der zit weer een raar mens is 🤣🤣🤣
Soms kom je tijd te kort he. Ik was even die serie over patty brard aan het kijken maar ik vind het niets.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh die kijk ik dan morgenochtend vroeg alhoewel, ik ben nu wel nieuwsgierig...ik wil ook nog effe naar m'n serie op Netflix... druk druk druk..
Ik heb de stream tegen 18.45 uit gezet. En toen ik ze aanzetten kwamen ze net weer binnen.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou dat was wel ff lachen bij bb 😂
Wel ontzettend leuk z’n oven.
In Italië is er ook 1 maar dan 100 jaar oud 😂
Maar ohhh wat kwam de kip met de aardappeltjes er lekker uit !
Wij hebben daar wel een ijzeren plaat voor en heel ander hout.
Nou dan heb je wat leuks gemist want heb echt gelachenquote:Op maandag 19 februari 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de stream tegen 18.45 uit gezet. En toen ik ze aanzetten kwamen ze net weer binnen.
Ik heb wel mee gelezen hier maar niets gelezen waardoor ik hem weer heb aangeslingerd 😉quote:Op maandag 19 februari 2024 22:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nou dan heb je wat leuks gemist want heb echt gelachen
Ik heb niet gelezen ondertussen alleen gekekenquote:Op maandag 19 februari 2024 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel mee gelezen hier maar niets gelezen waardoor ik hem weer heb aangeslingerd 😉
Die heb ik gister in 1 keer gekeken.quote:Op maandag 19 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms kom je tijd te kort he. Ik was even die serie over patty brard aan het kijken maar ik vind het niets.
Ik heb het eerste deel niet eens afgekeken. Vond het niet zo veelquote:Op maandag 19 februari 2024 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik gister in 1 keer gekeken.
Verder top die verslagenquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 00:42 schreef Mickytjuh het volgende:
En @:freshfruit hier is het feestje
Goedemorgen Frummelquote:
Hey Dotquote:
Hey enginequote:
Morguh frumquote:
Ja was leuk hè, ik ging ook wel stuk hoor...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:41 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nou dat was wel ff lachen bij bb 😂
Wel ontzettend leuk z’n oven.
In Italië is er ook 1 maar dan 100 jaar oud 😂
Maar ohhh wat kwam de kip met de aardappeltjes er lekker uit !
Wij hebben daar wel een ijzeren plaat voor en heel ander hout.
Haha ja echt hé...quote:Op maandag 19 februari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms kom je tijd te kort he. Ik was even die serie over patty brard aan het kijken maar ik vind het niets.
Ik vind haar zo nep.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja echt hé...
Op zich vind ik Patty wel een heerlijk wijf, ik heb nog niet gekeken omdat ik nog zoveel dingen moet bekijken...
Morguh Jockariquote:
Ik mag haar wel... ze heeft best een turbulent leven gehad en altijd haar kop boven water weten te houden daar heb ik wel respect voor..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo nep.
EN hoe ze zich toegetakeld heeftis Ashley nog heilig bij
Dat is een ander verhaal, maar dat maakt haar voor mij nog geen leuk mens.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik mag haar wel... ze heeft best een turbulent leven gehad en altijd haar kop boven water weten te houden daar heb ik wel respect voor..
Haha neej dat kan... you love Patty or you hate her ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar dat maakt haar voor mij nog geen leuk mens.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Jockari het volgende:
Hier bij ons is het het hele jaar carnaval. Kan niet anders dan met zo een regering.
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Benieuwd of we weer zo'n leuke streamdag als gister krijgen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...
Ja, was een van de betere dagenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...
Nee ik ga weer over op Nederlands hahaha heb in een ver verleden een half jaar in Ispra gewoondquote:
Las laatst dat ze zelfs wastabletten uitgooiden. Leuk als een kind denkt dat het snoep is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nou in Ned gaan we ook die kant op
maar ben wel eens gaan kijken naar een optochtje in Belgie. Apart wat daar allemaal uitgedeeld wordt
Hebben jullie een kinderoverschotquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Las laatst dat ze zelfs wastabletten uitgooiden. Leuk als een kind denkt dat het snoep is.
blehh ja dat zei de groep welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die kleren moeten toch gestonken hebben na die rokerij.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hebben jullie een kinderoverschot?
Ja dat klopt zal wel in een eerdere BB geweest zijn, zoiets staat mij ook bij...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jaaa Pff echte blondines
![]()
Maaaar kan me herinneren dat er andere jaren ook wel eens problemen met zo'n pizza oven waren.
Zal niet voor niets zijn dat die 2 dit ding kregen om mee aan de slag te gaan
Nee, niet echt. tis begonnen na olympische spelen. Daar ben ik zo maar blijven hagen bij het schermen en kwam ik Granbassi tegen, die in mijn ava staat. En ik heb vroeger lang Italiaanse buren gehad. Daar is wat van blijven hangen en ik heb ook wat lesboekjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik ga weer over op Nederlands hahaha heb in een ver verleden een half jaar in Ispra gewoondPrachtige omgeving. Toen wel Italiaanse les gehad ook maar alweer veel vergeten ook.
Praat jij wel goed Italiaans?
Ja echt heerlijk om naar te kijken, die stuntelende vrouwen met die rooksignalen fantastisch..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, was een van de betere dagen
De indianen zijn niet meer aan de deur geweest, wat ik wel verwacht had.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk om naar te kijken, die stuntelende vrouwen met die rooksignalen fantastisch..
Dat verklaart je woordje Italiaansquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet echt. tis begonnen na olympische spelen. Daar ben ik zo maar blijven hagen bij het schermen en kwam ik Granbassi tegen, die in mijn ava staat. En ik heb vroeger lang Italiaanse buren gehad. Daar is wat van blijven hangen en ik heb ook wat lesboekjes.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat klopt zal wel in een eerdere BB geweest zijn, zoiets staat mij ook bij...
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De indianen zijn niet meer aan de deur geweest, wat ik wel verwacht had.
Ik vind het zo'n mooie taal om te lezen en te horen..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat verklaart je woordje Italiaans
Jaja uiteindelijk wel...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja in eerdere BB's hadden ze ook zo'n pizza houtoven. Maar die kregen ze wel goed werkend, uiteindelijk.
Ja ik ook. Maar je hebt er zo weinig aan in de rest van de wereldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooie taal om te lezen en te horen..
Vind ik ook, Ik kijk soms ook nog wel eens naar de italiaanse televisie en RaiNews.itquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooie taal om te lezen en te horen..
Ja of een Italiaanse serie... heerlijk .quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook, Ik kijk soms ook nog wel eens naar de italiaanse televisie en RaiNews.it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:29 schreef Jockari het volgende:
Ik schaam mij dood. Musti ! Hoe verzinnen ze het.Misschien valt het mee als je het songfestival alleen op de radio volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:29 schreef Jockari het volgende:
Ik schaam mij dood. Musti ! Hoe verzinnen ze het.Kan die nog een beetje zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nederlander die naar het ESF ga is ook een om je voor te schamenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die nog een beetje zingen?
De Nederlander die naar het ESF ga is ook een om je voor te schamen
Heet die Nederlander zo die meegaat. Ben die naam kwijtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind Joost wel heel leuk eigenlijk
Joost Klein heet hij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet die Nederlander zo die meegaat. Ben die naam kwijt
Ik vind het helemaal niets. Maar goed ieder zijn smaak he
We gaan zien hoever hij het gaat schoppen. Is al bekend wat hij gaat doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Joost Klein heet hij.
Kan ik mij ook wel iets bij voorstellen dat het niet iedereen zijn smaak is
Ah, die heb ik eens gezien met zijn passage in de vlaamse slimste mens. Speciaal figuur wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Joost Klein heet hij.
Kan ik mij ook wel iets bij voorstellen dat het niet iedereen zijn smaak is
Is niet erg hoor, hier mag veel meer als in de COSquote:
Komt uit Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah, die heb ik eens gezien met zijn passage in de vlaamse slimste mens. Speciaal figuur wel.
Had je the tribute of the bands nog terug gekeken?quote:
Op YT die je had geplaatst,zeker erg goed.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je the tribute of the bands nog terug gekeken?
Ja dat was er een van.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op YT die je had geplaatst,zeker erg goed.
Nee nummer is nog niet bekend maar ik hoop iets met happy hardcorequote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan zien hoever hij het gaat schoppen. Is al bekend wat hij gaat doen?
Ah ja klopt. In Vlaanderen misschien wel bekender als bij ons.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah, die heb ik eens gezien met zijn passage in de vlaamse slimste mens. Speciaal figuur wel.
Ik hoop het voor jou mee, maar is totaal niet mijn dingquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:25 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nummer is nog niet bekend maar ik hoop iets met happy hardcore
[..]
Ah ja klopt. In Vlaanderen misschien wel bekender als bij ons.
Moi Lovy.quote:
Ben al enige tijd klaar met werkenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klaar met werken?(afgewerkt klinkt zo raar hè
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Goud myjong.quote:
quote:
Wat zat er allemaal in?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Net een leuk TGTG pakket opgehaald,straks maar even kokkerellen.
En met oe dan?quote:
Gaat weer iets beter, had vanmorgen beetje last van koppijn enz..quote:
Een liter jus d`orange,quote:
Betterskip winske.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat weer iets beter, had vanmorgen beetje last van koppijn enz..
Zo dat is een aardig pakket zeg..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een liter jus d`orange,
couscous,
blok kaas,
spaanse salami,
meerdere roerbak pakketten,
pompoenburgers,
een carameldrankje,
snoepgroentes,
wortelen,
rode biet.
En ben vast nog iets vergeten.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt je naam wel aanpassen : FriesFruit
Voor 5 euro zeker.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die naam is nog wel vrij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft net zijn liedjes laten horen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind Joost wel heel leuk eigenlijk
In de Vlaams-Nederlandse edities van BB afgelopen jaren was het anders altijd gedoe.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja in eerdere BB's hadden ze ook zo'n pizza houtoven. Maar die kregen ze wel goed werkend, uiteindelijk.
Kost me weer 15 euro.quote:
Lekker genietsje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:11 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ben verrot !
Jezus wat waren ze druk en allemaal kroketten in hun oren 😵💫
Gelukkig nu ff 2 dagen vrij !
Mijn dochter is komen eten en lekker een wijntje met zijn drietjes en zo ff een bakkie.
Later ff alles bij lezen.
Blijf maar gewoon Freshfruitquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
Dan zou het FryskFrucht worden.
@:Lavenderr
@:ruudpuntenel
Dat liket nearne nei.
Ik zag je usernaam en dacht meteen: ik wacht nog ffquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:10 schreef stervis het volgende:
[..]
In de Vlaams-Nederlandse edities van BB afgelopen jaren was het anders altijd gedoe.
De reden dat de over uiteindelijk voldoende warm was, was omdat ze 2 uren hadden zitten sukkelen.
Er was ook een jaar dat er in de oven letterlijk een stuk ontbrak.
Nick deed veel voor de fame.Dat was me al bekend.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:46 schreef Jockari het volgende:
Nick Kraft werkte voor zijn deelname in een woonzorgcentrum als chauffeur voor patientenvervoer.
In BB zat hij te bluffen dat dit de job van zijn leven was, omdat contact met die patienten zo heerlijk was.
Mijn vriend die daar ook werkt, zegt dat Nick direct na zijn deelname aan BB ontslag heeft genomen, en zich verder ging richten op zijn media-geil-gedeelte.
Patienten waren er blijkbaar niet goed van dat ze die gozer niet meer zagen.
Daarom moet ik hem niet.
Maar je bent er weer.quote:
O je ligt nog in bed lekker hoorquote:Op woensdag 21 februari 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig heerlijk te genieten van m'n ijslandse serie, theetje erbij, wat wil je nog meer...
Goedemorgen, wat voor serie is dat, zoek nog wat lange series voor als bb is afgelopenquote:Op woensdag 21 februari 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig heerlijk te genieten van m'n ijslandse serie, theetje erbij, wat wil je nog meer...
MOrguh Rinardoquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen, wat voor serie is dat, zoek nog wat lange series voor als bb is afgelopen
Ja heerlijk hoor... hahaquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je ligt nog in bed lekker hoor
Ben bondgenoten aan het terug kijken, gisteren niet gezien
Ben nu klaar, even denken if ik BB ook nog terug ga kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk hoor... haha
Ooh chips die moet ik ook nog terug kijken...
Mogge...quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen, wat voor serie is dat, zoek nog wat lange series voor als bb is afgelopen
Kijk jij elke aflevering terug?quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu klaar, even denken if ik BB ook nog terug ga kijken.
Stoutert...quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:44 schreef rinardo het volgende:
volgens mij is dilano van alles aan het doen onder zn dekbed
Thanks voor de reminderquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Formule 1 training is nu bezig, zit ik naar te kijken![]()
Goedemorgen
Oooh wat knap... gewoon van de een op de andere dag stoppen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen 😃
Nog 4 sigaretten en dan gaat de strijd beginnen 🫣
Leuk hoor wil ik ff streams kijken is er sl….
Ik denk er al een tijd aan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh wat knap... gewoon van de een op de andere dag stoppen?
Ja zo ongeveerquote:
oh nee ze zijn net terug!!!quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja zo ongeveerkan nu niet verder tellen, ben ff de deur uit
Ja die paar dagen maakt dan ook niet uit... nou dan is het wel goed dat je stopt...quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik denk er al een tijd aan.
Vorig jaar 2 keer longontsteking en ik heb het best benauwd dus moet gewoon.
Mijn man is maandag gestopt maar ik zei ik rook de rest nog ff op hoor anders is het zonde van het geld 😁
Je hebt er zin inquote:Op woensdag 21 februari 2024 12:36 schreef Frummelie het volgende:
Oooh wat is het toch fijn om een cosser op fok te zijn... la la la la la...
Had wat te doen vanmorgen en kon gelijk gaan vegen toen ik Fok opendequote:
Je werd ook gemist..quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wat te doen vanmorgen en kon gelijk gaan vegen toen ik Fok opende
Jammer hè. Tis net het BB-huis zelf met groepjes. X (het voormalige twitter, ik blijf het zeggen, de pot op E.Muskquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik beken schuld..quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
Ja zo jammer en kan er weinig aan doen mensen mogen anders denken en het anders zien en het anders benoemen. Het is een disicussie forum Maar persoonlijk worden is weer wat anders.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer hè. Tis net het BB-huis zelf met groepjes. X (het voormalige twitter, ik blijf het zeggen, de pot op E.Musk) is er niks bij.
Ja, als kiespijnquote:
Neem je nu mijn zweepje ook al overquote:
Ja was effe nodig...quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je nu mijn zweepje ook al over![]()
Oke, dan is het je vergevenquote:
Moest vanmorgen eerst bloedprikken om op suiker te controlerenquote:
Lekker druk ochtendje... was alles oké?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest vanmorgen eerst bloedprikken om op suiker te controleren
Daarna kascontrole, gelukkig was het hier in huis
Tegen 11 uur was het klaar, even met de soep verder gegaan en toen naar Fok!
O ik heb ook net een eigengemaakte kippengroente soepje opquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker druk ochtendje... was alles oké?
As we speak zit ik aan een overheerlijk eigen fabrikaat groentesoepje...
Jongquote:
Comedy serie.quote:
Nooit gezienquote:
Lekker hé een eigengemaakt soeppie...quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb ook net een eigengemaakte kippengroente soepje op![]()
Suiker was nucht 7.8 ik blij op het randje zitten van nog geen medicatie gelukkig
Bloeddruk en hartslag was goed
Over drie maanden weer terug
De Amerikaanse versie van 'The Office' is bekender, maar de Britse is het origineel en doet zeker niet onder aan de Amerikaanse (zoals met 'Shameless' ook geval is).quote:
Ja kan weer heel wat de vriezer in heb 8 liter gemaaktquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker hé een eigengemaakt soeppie...
Ooh toppie... fijn gevoel weer.
Shameless vind ik de Amerikaanse versie helemaal niks.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van 'The Office' is bekender, maar de Britse is het origineel en doet zeker niet onder aan de Amerikaanse (zoals met 'Shameless' ook geval is).
Maar inderdaad, veuls te jong zeg!
Heb het nooit gezien in ieder gevalquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van 'The Office' is bekender, maar de Britse is het origineel en doet zeker niet onder aan de Amerikaanse (zoals met 'Shameless' ook geval is).
Maar inderdaad, veuls te jong zeg!
Ik had 2 seizoenen van de Amerikaanse gezien voor ik aan de Britse begon en kon juist moeilijk aan de Britse wennen. Maar uiteindelijk heb ik van beide versies genoten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Shameless vind ik de Amerikaanse versie helemaal niks.
Ik net andersom,ga nog maar een poging wagen dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had 2 seizoenen van de Amerikaanse gezien voor ik aan de Britse begon en kon juist moeilijk aan de Britse wennen. Maar uiteindelijk heb ik van beide versies genoten.
Zo de knetters... maar dat is wel lekker een voorraadje..👍quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan weer heel wat de vriezer in heb 8 liter gemaakt
Ja, lekker makkelijk een keer in de week een uit de vriezer halen en je hebt een gezonde makkelijke maaltijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo de knetters... maar dat is wel lekker een voorraadje..👍
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik net andersom,ga nog maar een poging wagen dan.
Ja lekker hoor, ik ben ook een soeppert... ik heb elke week een pan soep...quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk een keer in de week een uit de vriezer halen en je hebt een gezonde makkelijke maaltijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
O nee, maar ik maak dan ook een voorraadjequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ik ben ook een soeppert... ik heb elke week een pan soep...
Snert! Net lunch achter de kiezen, maar meteen weer trekquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, maar ik maak dan ook een voorraadje
Laatste een grote pan snert gemaakt![]()
Ook in de vriezer
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Even een inspirerende quote...
"Lik m'n bal! Reng deng deng deng!" [ afbeelding ]Ik vind dat sowieso een idiote opmerking maar uit een meisje/ vrouw d'r mond helemaal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
De Amerikaanse versie is wat meer gekuist dan de Britse met bedenker Ricky Gervais.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had 2 seizoenen van de Amerikaanse gezien voor ik aan de Britse begon en kon juist moeilijk aan de Britse wennen. Maar uiteindelijk heb ik van beide versies genoten.
Ja dat is op zich wel makkelijk... maar ik maak elke week weer een ander soepje..quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, maar ik maak dan ook een voorraadje
Laatste een grote pan snert gemaakt![]()
Ook in de vriezer
Dat kan ik ben helemaal fan van kippengroentensoep. Maak ook geen anderen. Ja Snert maar dat is een ander soort snoepjequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel makkelijk... maar ik maak elke week weer een ander soepje..
Ricky vind ik geniaal, zijn meer recente Afterlife is totaal iets anders, maar heb daar ook veel lol aan beleefd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie is wat meer gekuist dan de Britse met bedenker Ricky Gervais.
Omroep ONS heeft onlangs wat uitgezonden van de Britse versie, maar lang niet alles.
Netflix heeft de Amerikaanse Shameless, maar die heb ik nog niet bekeken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ricky vind ik geniaal, zijn meer recente Afterlife is totaal iets anders, maar heb daar ook veel lol aan beleefd.
Het wennen waar ik het in de comment die je quote over had, had betrekking op Shameless, niet op The Office. Daar heb ik nergens moeten wennen, elk vond ik op eigen manier top!
Ooh neej champignonsoep, bloemkoolsoep, Kippensoep, aspergesoep zo lekker... Vermicelli soep... vooral alle soepen met veel Peterselie...quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik ben helemaal fan van kippengroentensoep. Maak ook geen anderen. Ja Snert maar dat is een ander soort snoepje
Ik zit weer die tribute b and van de Bee Gees te luisteren/kijken wordt zo blij van die mannen![]()
Mosterdsoep.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh neej champignonsoep, bloemkoolsoep, Kippensoep, aspergesoep zo lekker... Vermicelli soep... vooral alle soepen met veel Peterselie...
Ja word binnenkort denk ik wel opgenomen om af te kicken kan niet andersquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:36 schreef Frummelie het volgende:
Ja Dot, jij bent wel een beetje verslaafd aan de band van de Bee Gees.. gisteren ook al hé... nou helemaal lekker toch, lekker juist dat je daarvan geniet.
Soep met veel ballen en sliertjes (zo noemden we vermicelli) thuis hadden we elke zaterdag soep op tafel.quote:
Staat op Prime.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie is wat meer gekuist dan de Britse met bedenker Ricky Gervais.
Omroep ONS heeft onlangs wat uitgezonden van de Britse versie, maar lang niet alles.
Bij ons op zondag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soep met veel ballen en sliertjes (zo noemden we vermicelli) thuis hadden we elke zaterdag soep op tafel.
Ja Vermicelli soep... ik doe ook heel veel balletjes de Schenkel gooi ik weg... en dan aardig wat Vermicelli... en veel Peterseliequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soep met veel ballen en sliertjes (zo noemden we vermicelli) thuis hadden we elke zaterdag soep op tafel.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben gek op Mosterd maar soep dan weer niet zo..
Thuis was het beperkt tot kippen, groenten en tomatensoep en in alle met ballen en sliertjes.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Vermicelli soep... ik doe ook heel veel balletjes de Schenkel gooi ik weg... en dan aardig wat Vermicelli... en veel Peterselie
Geen snert?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thuis was het beperkt tot kippen, groenten en tomatensoep en in alle met ballen en sliertjes.
Dat is dan wel weer lief.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja sorry... ik maak voor jou en pannetje mosterdsoep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |