Ja de laatste twee geloof ikquote:Op maandag 19 februari 2024 16:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is toch een programma van SBS dat kan je toch terug kijken?
Haha ja dat weet ik maar dan ga ik het een keer terug kijken, lijkt me eigenijk wel leuk..quote:Op maandag 19 februari 2024 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de laatste twee geloof ik
Maar ik heb ze allemaal gezien hoor. Vond die beegees zo goed dat ik net even ging kijken of ik iets van ze kon vinden
O op die manier. Ja ik vond het echt heel leuk, heb de Live van BB daar voor aan de kant gezetquote:Op maandag 19 februari 2024 16:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik maar dan ga ik het een keer terug kijken, lijkt me eigenijk wel leuk..
Doet u dat maar, wel oppassen dat je niet in het leven kniptquote:Op maandag 19 februari 2024 16:44 schreef Cargamelk het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen ...me teennagels knippen ofzo
Krijg je gaten in je sokken ? 😉quote:Op maandag 19 februari 2024 16:44 schreef Cargamelk het volgende:
Ik ga iets nuttigs doen ...me teennagels knippen ofzo
Ik heb net even gekeken maar ik kan alle afleveringen terug kijken... ja ik ben eigenijk wel benieuwd..quote:Op maandag 19 februari 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Ja ik vond het echt heel leuk, heb de Live van BB daar voor aan de kant gezetalllen even gekeken wie er uit moest
O leuk Ik vind he techt jammer dat het afgelopen isquote:Op maandag 19 februari 2024 16:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken maar ik kan alle afleveringen terug kijken... ja ik ben eigenijk wel benieuwd..
Ja dat is toch gaaf dat je daarzo van geniet...
Ja dat snap ik... volgend jaar zeker pas weer? Dat wordt verplicht de liveshow kijken...quote:Op maandag 19 februari 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk Ik vind he techt jammer dat het afgelopen is
Die zal op zaterdag toch altijd met de koptelefoon op de ipad op de bank zijnquote:Op maandag 19 februari 2024 17:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... volgend jaar zeker pas weer? Dat wordt verplicht de liveshow kijken...
Lekker genoten van je vrije dag?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:52 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Krijg je gaten in je sokken ? 😉
Ja was echt wel fijn om alleen thuis te zijn.quote:
Hoezo koptelefoon?quote:Op maandag 19 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal op zaterdag toch altijd met de koptelefoon op de ipad op de bank zijn
Lekker toch even onverwacht je ding kunnen doenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja was echt wel fijn om alleen thuis te zijn.
Wat huishoudelijke dingetjes gedaan, meer dan uur met een vriendin zitten kletsen via de telefoon en een mail naar mijn locatie manager gestuurd om het officieel te maken dat ik per 2 mei stop met de donderdag vso en mijn contract naar 25 pw gaat.
Dit had ik al met haar besproken maar moest nog even per mail.
Omdat er dan altijd iemand naast mij op de bank zit die BB verschrikkelijk vindtquote:
Ooh ja...quote:Op maandag 19 februari 2024 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat er dan altijd iemand naast mij op de bank zit die BB verschrikkelijk vindt
Nee laten ze die live show maar gewoon op een donderdag doen of zoquote:Op maandag 19 februari 2024 17:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja...dan is het een strak plan...
Ja de donderdag vso eraf want dinsdag ga ik vroeg naar bed omdat ik moe ben en woensdag moet ik vroeg naar bed omdat ik donderdagochtend weer vso heb en na 5 jaar had ik er wel genoeg van.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch even onverwacht je ding kunnen doen
Je gaat minder werken?
O dat is maar 2 uurtjes minder, Gelijk heb je als het je teveel wordt moet je het niet doenquote:Op maandag 19 februari 2024 17:22 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ja de donderdag vso eraf want dinsdag ga ik vroeg naar bed omdat ik moe ben en woensdag moet ik vroeg naar bed omdat ik donderdagochtend weer vso heb en na 5 jaar had ik er wel genoeg van.
Ik ga van een contract van 27 uur naar 25 uur pw
Neej het is een en al herhaling, ik kijk om te kijken wie er vertrekt maar voor de rest mehhquote:Op maandag 19 februari 2024 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee laten ze die live show maar gewoon op een donderdag doen of zo
Alhoewel stelt die hele live show niets voor
Ja daarom, ipad aan af en toe met een scheef oog kijken en dan tegen 20.45 ff opletten wie er uit gaatquote:Op maandag 19 februari 2024 17:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej het is een en al herhaling, ik kijk om te kijken wie er vertrekt maar voor de rest mehh
AL doende leren zequote:Op maandag 19 februari 2024 17:57 schreef stervis het volgende:
Wel al de beste handleiding voor de pizza-oven die ze al gekregen hebben sinds 2021.
Afgelopen jaren kregen ze deze uitgebreide informatie niet.
Ja dat is het belangrijkste even kijken wie er vertrekt.. omroep max is zo gek nog niet...quote:Op maandag 19 februari 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom, ipad aan af en toe met een scheef oog kijken en dan tegen 20.45 ff opletten wie er uit gaat![]()
Net voor het eerst omroep Max gekeken, keek even insta en zag dat die beegees daar kwamen
Wordt er helemaal blij van..
Rook in pizzeria BB
Nog nooit naar gekekenquote:Op maandag 19 februari 2024 18:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is het belangrijkste even kijken wie er vertrekt.. omroep max is zo gek nog niet...![]()
Ja ik vind het wel geinig dat geklooi in de pizzeria..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |