Ik vind haar zo nep.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja echt hé...
Op zich vind ik Patty wel een heerlijk wijf, ik heb nog niet gekeken omdat ik nog zoveel dingen moet bekijken...
Morguh Jockariquote:
Ik mag haar wel... ze heeft best een turbulent leven gehad en altijd haar kop boven water weten te houden daar heb ik wel respect voor..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo nep.
EN hoe ze zich toegetakeld heeftis Ashley nog heilig bij
Dat is een ander verhaal, maar dat maakt haar voor mij nog geen leuk mens.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik mag haar wel... ze heeft best een turbulent leven gehad en altijd haar kop boven water weten te houden daar heb ik wel respect voor..
Haha neej dat kan... you love Patty or you hate her ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar dat maakt haar voor mij nog geen leuk mens.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Jockari het volgende:
Hier bij ons is het het hele jaar carnaval. Kan niet anders dan met zo een regering.
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Benieuwd of we weer zo'n leuke streamdag als gister krijgen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...
Ja, was een van de betere dagenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...
Nee ik ga weer over op Nederlands hahaha heb in een ver verleden een half jaar in Ispra gewoondquote:
Las laatst dat ze zelfs wastabletten uitgooiden. Leuk als een kind denkt dat het snoep is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nou in Ned gaan we ook die kant op
maar ben wel eens gaan kijken naar een optochtje in Belgie. Apart wat daar allemaal uitgedeeld wordt
Hebben jullie een kinderoverschotquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Las laatst dat ze zelfs wastabletten uitgooiden. Leuk als een kind denkt dat het snoep is.
blehh ja dat zei de groep welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die kleren moeten toch gestonken hebben na die rokerij.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hebben jullie een kinderoverschot?
Ja dat klopt zal wel in een eerdere BB geweest zijn, zoiets staat mij ook bij...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jaaa Pff echte blondines
![]()
Maaaar kan me herinneren dat er andere jaren ook wel eens problemen met zo'n pizza oven waren.
Zal niet voor niets zijn dat die 2 dit ding kregen om mee aan de slag te gaan
Nee, niet echt. tis begonnen na olympische spelen. Daar ben ik zo maar blijven hagen bij het schermen en kwam ik Granbassi tegen, die in mijn ava staat. En ik heb vroeger lang Italiaanse buren gehad. Daar is wat van blijven hangen en ik heb ook wat lesboekjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik ga weer over op Nederlands hahaha heb in een ver verleden een half jaar in Ispra gewoondPrachtige omgeving. Toen wel Italiaanse les gehad ook maar alweer veel vergeten ook.
Praat jij wel goed Italiaans?
Ja echt heerlijk om naar te kijken, die stuntelende vrouwen met die rooksignalen fantastisch..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, was een van de betere dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |