Ik vind haar zo nep.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja echt hé...
Op zich vind ik Patty wel een heerlijk wijf, ik heb nog niet gekeken omdat ik nog zoveel dingen moet bekijken...
Morguh Jockariquote:
Ik mag haar wel... ze heeft best een turbulent leven gehad en altijd haar kop boven water weten te houden daar heb ik wel respect voor..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind haar zo nep.
EN hoe ze zich toegetakeld heeftis Ashley nog heilig bij
Dat is een ander verhaal, maar dat maakt haar voor mij nog geen leuk mens.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik mag haar wel... ze heeft best een turbulent leven gehad en altijd haar kop boven water weten te houden daar heb ik wel respect voor..
Haha neej dat kan... you love Patty or you hate her ...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal, maar dat maakt haar voor mij nog geen leuk mens.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:01 schreef Jockari het volgende:
Hier bij ons is het het hele jaar carnaval. Kan niet anders dan met zo een regering.
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Benieuwd of we weer zo'n leuke streamdag als gister krijgen
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...
Ja, was een van de betere dagenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja de pizzahut was gezellie hé... lol...
Nee ik ga weer over op Nederlands hahaha heb in een ver verleden een half jaar in Ispra gewoondquote:
Las laatst dat ze zelfs wastabletten uitgooiden. Leuk als een kind denkt dat het snoep is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Nou in Ned gaan we ook die kant op
maar ben wel eens gaan kijken naar een optochtje in Belgie. Apart wat daar allemaal uitgedeeld wordt
Hebben jullie een kinderoverschotquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Las laatst dat ze zelfs wastabletten uitgooiden. Leuk als een kind denkt dat het snoep is.
blehh ja dat zei de groep welquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die kleren moeten toch gestonken hebben na die rokerij.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hebben jullie een kinderoverschot?
Ja dat klopt zal wel in een eerdere BB geweest zijn, zoiets staat mij ook bij...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jaaa Pff echte blondines
![]()
Maaaar kan me herinneren dat er andere jaren ook wel eens problemen met zo'n pizza oven waren.
Zal niet voor niets zijn dat die 2 dit ding kregen om mee aan de slag te gaan
Nee, niet echt. tis begonnen na olympische spelen. Daar ben ik zo maar blijven hagen bij het schermen en kwam ik Granbassi tegen, die in mijn ava staat. En ik heb vroeger lang Italiaanse buren gehad. Daar is wat van blijven hangen en ik heb ook wat lesboekjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee ik ga weer over op Nederlands hahaha heb in een ver verleden een half jaar in Ispra gewoondPrachtige omgeving. Toen wel Italiaanse les gehad ook maar alweer veel vergeten ook.
Praat jij wel goed Italiaans?
Ja echt heerlijk om naar te kijken, die stuntelende vrouwen met die rooksignalen fantastisch..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, was een van de betere dagen
De indianen zijn niet meer aan de deur geweest, wat ik wel verwacht had.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk om naar te kijken, die stuntelende vrouwen met die rooksignalen fantastisch..
Dat verklaart je woordje Italiaansquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, niet echt. tis begonnen na olympische spelen. Daar ben ik zo maar blijven hagen bij het schermen en kwam ik Granbassi tegen, die in mijn ava staat. En ik heb vroeger lang Italiaanse buren gehad. Daar is wat van blijven hangen en ik heb ook wat lesboekjes.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat klopt zal wel in een eerdere BB geweest zijn, zoiets staat mij ook bij...
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De indianen zijn niet meer aan de deur geweest, wat ik wel verwacht had.
Ik vind het zo'n mooie taal om te lezen en te horen..quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat verklaart je woordje Italiaans
Jaja uiteindelijk wel...quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja in eerdere BB's hadden ze ook zo'n pizza houtoven. Maar die kregen ze wel goed werkend, uiteindelijk.
Ja ik ook. Maar je hebt er zo weinig aan in de rest van de wereldquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooie taal om te lezen en te horen..
Vind ik ook, Ik kijk soms ook nog wel eens naar de italiaanse televisie en RaiNews.itquote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n mooie taal om te lezen en te horen..
Ja of een Italiaanse serie... heerlijk .quote:Op dinsdag 20 februari 2024 09:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik ook, Ik kijk soms ook nog wel eens naar de italiaanse televisie en RaiNews.it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:29 schreef Jockari het volgende:
Ik schaam mij dood. Musti ! Hoe verzinnen ze het.Misschien valt het mee als je het songfestival alleen op de radio volgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 11:29 schreef Jockari het volgende:
Ik schaam mij dood. Musti ! Hoe verzinnen ze het.Kan die nog een beetje zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Nederlander die naar het ESF ga is ook een om je voor te schamenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die nog een beetje zingen?
De Nederlander die naar het ESF ga is ook een om je voor te schamen
Heet die Nederlander zo die meegaat. Ben die naam kwijtquote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind Joost wel heel leuk eigenlijk
Joost Klein heet hij.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet die Nederlander zo die meegaat. Ben die naam kwijt
Ik vind het helemaal niets. Maar goed ieder zijn smaak he
We gaan zien hoever hij het gaat schoppen. Is al bekend wat hij gaat doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Joost Klein heet hij.
Kan ik mij ook wel iets bij voorstellen dat het niet iedereen zijn smaak is
Ah, die heb ik eens gezien met zijn passage in de vlaamse slimste mens. Speciaal figuur wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 15:16 schreef engine het volgende:
[..]
Joost Klein heet hij.
Kan ik mij ook wel iets bij voorstellen dat het niet iedereen zijn smaak is
Is niet erg hoor, hier mag veel meer als in de COSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |