O nee, maar ik maak dan ook een voorraadjequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, ik ben ook een soeppert... ik heb elke week een pan soep...
Snert! Net lunch achter de kiezen, maar meteen weer trekquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, maar ik maak dan ook een voorraadje
Laatste een grote pan snert gemaakt![]()
Ook in de vriezer
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Even een inspirerende quote...
"Lik m'n bal! Reng deng deng deng!" [ afbeelding ]Ik vind dat sowieso een idiote opmerking maar uit een meisje/ vrouw d'r mond helemaal..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
De Amerikaanse versie is wat meer gekuist dan de Britse met bedenker Ricky Gervais.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had 2 seizoenen van de Amerikaanse gezien voor ik aan de Britse begon en kon juist moeilijk aan de Britse wennen. Maar uiteindelijk heb ik van beide versies genoten.
Ja dat is op zich wel makkelijk... maar ik maak elke week weer een ander soepje..quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, maar ik maak dan ook een voorraadje
Laatste een grote pan snert gemaakt![]()
Ook in de vriezer
Dat kan ik ben helemaal fan van kippengroentensoep. Maak ook geen anderen. Ja Snert maar dat is een ander soort snoepjequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel makkelijk... maar ik maak elke week weer een ander soepje..
Ricky vind ik geniaal, zijn meer recente Afterlife is totaal iets anders, maar heb daar ook veel lol aan beleefd.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie is wat meer gekuist dan de Britse met bedenker Ricky Gervais.
Omroep ONS heeft onlangs wat uitgezonden van de Britse versie, maar lang niet alles.
Netflix heeft de Amerikaanse Shameless, maar die heb ik nog niet bekeken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ricky vind ik geniaal, zijn meer recente Afterlife is totaal iets anders, maar heb daar ook veel lol aan beleefd.
Het wennen waar ik het in de comment die je quote over had, had betrekking op Shameless, niet op The Office. Daar heb ik nergens moeten wennen, elk vond ik op eigen manier top!
Ooh neej champignonsoep, bloemkoolsoep, Kippensoep, aspergesoep zo lekker... Vermicelli soep... vooral alle soepen met veel Peterselie...quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik ben helemaal fan van kippengroentensoep. Maak ook geen anderen. Ja Snert maar dat is een ander soort snoepje
Ik zit weer die tribute b and van de Bee Gees te luisteren/kijken wordt zo blij van die mannen![]()
Mosterdsoep.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh neej champignonsoep, bloemkoolsoep, Kippensoep, aspergesoep zo lekker... Vermicelli soep... vooral alle soepen met veel Peterselie...
Ja word binnenkort denk ik wel opgenomen om af te kicken kan niet andersquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:36 schreef Frummelie het volgende:
Ja Dot, jij bent wel een beetje verslaafd aan de band van de Bee Gees.. gisteren ook al hé... nou helemaal lekker toch, lekker juist dat je daarvan geniet.
Soep met veel ballen en sliertjes (zo noemden we vermicelli) thuis hadden we elke zaterdag soep op tafel.quote:
Staat op Prime.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie is wat meer gekuist dan de Britse met bedenker Ricky Gervais.
Omroep ONS heeft onlangs wat uitgezonden van de Britse versie, maar lang niet alles.
Bij ons op zondag.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soep met veel ballen en sliertjes (zo noemden we vermicelli) thuis hadden we elke zaterdag soep op tafel.
Ja Vermicelli soep... ik doe ook heel veel balletjes de Schenkel gooi ik weg... en dan aardig wat Vermicelli... en veel Peterseliequote:Op woensdag 21 februari 2024 14:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Soep met veel ballen en sliertjes (zo noemden we vermicelli) thuis hadden we elke zaterdag soep op tafel.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben gek op Mosterd maar soep dan weer niet zo..
Thuis was het beperkt tot kippen, groenten en tomatensoep en in alle met ballen en sliertjes.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Vermicelli soep... ik doe ook heel veel balletjes de Schenkel gooi ik weg... en dan aardig wat Vermicelli... en veel Peterselie
Geen snert?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thuis was het beperkt tot kippen, groenten en tomatensoep en in alle met ballen en sliertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |