Ja, als kiespijnquote:
Neem je nu mijn zweepje ook al overquote:
Ja was effe nodig...quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem je nu mijn zweepje ook al over![]()
Oke, dan is het je vergevenquote:
Moest vanmorgen eerst bloedprikken om op suiker te controlerenquote:
Lekker druk ochtendje... was alles oké?quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest vanmorgen eerst bloedprikken om op suiker te controleren
Daarna kascontrole, gelukkig was het hier in huis
Tegen 11 uur was het klaar, even met de soep verder gegaan en toen naar Fok!
O ik heb ook net een eigengemaakte kippengroente soepje opquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker druk ochtendje... was alles oké?
As we speak zit ik aan een overheerlijk eigen fabrikaat groentesoepje...
Jongquote:
Comedy serie.quote:
Nooit gezienquote:
Lekker hé een eigengemaakt soeppie...quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb ook net een eigengemaakte kippengroente soepje op![]()
Suiker was nucht 7.8 ik blij op het randje zitten van nog geen medicatie gelukkig
Bloeddruk en hartslag was goed
Over drie maanden weer terug
De Amerikaanse versie van 'The Office' is bekender, maar de Britse is het origineel en doet zeker niet onder aan de Amerikaanse (zoals met 'Shameless' ook geval is).quote:
Ja kan weer heel wat de vriezer in heb 8 liter gemaaktquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker hé een eigengemaakt soeppie...
Ooh toppie... fijn gevoel weer.
Shameless vind ik de Amerikaanse versie helemaal niks.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van 'The Office' is bekender, maar de Britse is het origineel en doet zeker niet onder aan de Amerikaanse (zoals met 'Shameless' ook geval is).
Maar inderdaad, veuls te jong zeg!
Heb het nooit gezien in ieder gevalquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van 'The Office' is bekender, maar de Britse is het origineel en doet zeker niet onder aan de Amerikaanse (zoals met 'Shameless' ook geval is).
Maar inderdaad, veuls te jong zeg!
Ik had 2 seizoenen van de Amerikaanse gezien voor ik aan de Britse begon en kon juist moeilijk aan de Britse wennen. Maar uiteindelijk heb ik van beide versies genoten.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Shameless vind ik de Amerikaanse versie helemaal niks.
Ik net andersom,ga nog maar een poging wagen dan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had 2 seizoenen van de Amerikaanse gezien voor ik aan de Britse begon en kon juist moeilijk aan de Britse wennen. Maar uiteindelijk heb ik van beide versies genoten.
Zo de knetters... maar dat is wel lekker een voorraadje..👍quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan weer heel wat de vriezer in heb 8 liter gemaakt
Ja, lekker makkelijk een keer in de week een uit de vriezer halen en je hebt een gezonde makkelijke maaltijdquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo de knetters... maar dat is wel lekker een voorraadje..👍
quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik net andersom,ga nog maar een poging wagen dan.
Ja lekker hoor, ik ben ook een soeppert... ik heb elke week een pan soep...quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lekker makkelijk een keer in de week een uit de vriezer halen en je hebt een gezonde makkelijke maaltijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |