Goedemorgen, wat voor serie is dat, zoek nog wat lange series voor als bb is afgelopenquote:Op woensdag 21 februari 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig heerlijk te genieten van m'n ijslandse serie, theetje erbij, wat wil je nog meer...
MOrguh Rinardoquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen, wat voor serie is dat, zoek nog wat lange series voor als bb is afgelopen
Ja heerlijk hoor... hahaquote:Op woensdag 21 februari 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je ligt nog in bed lekker hoor
Ben bondgenoten aan het terug kijken, gisteren niet gezien
Ben nu klaar, even denken if ik BB ook nog terug ga kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk hoor... haha
Ooh chips die moet ik ook nog terug kijken...
Mogge...quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen, wat voor serie is dat, zoek nog wat lange series voor als bb is afgelopen
Kijk jij elke aflevering terug?quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu klaar, even denken if ik BB ook nog terug ga kijken.
Stoutert...quote:Op woensdag 21 februari 2024 07:44 schreef rinardo het volgende:
volgens mij is dilano van alles aan het doen onder zn dekbed
Thanks voor de reminderquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Formule 1 training is nu bezig, zit ik naar te kijken![]()
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |