Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vies smerig mad of gewoon vies mad
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
maar ook jij had geen lapo.. dus maul haltenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gewoon een hele goede TT![]()
Over iets minder dan 300 posts is er een nieuwe ronde met nieuwe kansen
matig gejaagd hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gewoon een hele goede TTmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Denken dat een vrouwmensch dat überhaupt kanquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:10 schreef Rob het volgende:
[..]
maar ook jij had geen lapo.. dus maul halten
Daar is de gagball voor uitgevonden en anders duckt tapequote:Op woensdag 14 februari 2024 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat een vrouwmensch dat überhaupt kan![]()
Ik kan meer dan jijquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat een vrouwmensch dat überhaupt kan
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ia het nog wat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
Het debat gaat beginnen.
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalJemig zeg, dat is wel een redelijk lange revalidatie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en nee. Reizen is op dit moment gewoon nog erg vermoeiend. Maandag naar Duitsland geweest, gisteren naar fysio, en dat resulteerde in een nacht van meer dan 10 uur afgelopen nacht (wat nog meer had kunnen zijn). Volgende week krijg ik oefeningen van de fysio om m'n buikspieren en op de lange termijn ook m'n energie level weer omhoog te krikken, maar het advies was voorlopig wel om ook overdag toe te geven aan vermoeidheid en te gaan liggen als m'n lichaam dat aangeeft. Ik hoef er voorlopig echt niet op te rekenen dat ik weer lange afstanden kan lopen. Ik mag van geluk spreken als ik in september de airborne wandeltocht kan doen.
Hoop dat je hem kan lopen in septemberYeahhhhhhhquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:28 schreef Rob het volgende:
Koffie is dus goed voor je
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb het afgezetquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ia het nog wat?
[..]
Jemig zeg, dat is wel een redelijk lange revalidatie.
Hoop dat je hem kan lopen in september
[..]
Yeahhhhhhh
Eigenlijk geen zin in. Hoor het straks wel.![]()
![]()
Haha, toch maar op onze tactiek overgegaan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het afgezet
Eigenlijk geen zin in. Hoor het straks wel.![]()
![]()
Yup. Het is te gortdroog. Krijg er jeuk van.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha, toch maar op onze tactiek overgegaan?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn kantoor is groter dan mijn muis![]()
Dacht dat het nog wel interessant kon worden. Maar dat viel tegen. Ik kijk vanavond het journaal wel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom kijken jullie het uberhaupt?![]()
TTis toch een grote kleuterklas johquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dacht dat het nog wel interessant kon worden. Maar dat viel tegen. Ik kijk vanavond het journaal wel.Trotste mama van Ambar
Ja dat blijkt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
T
[..]
Tis toch een grote kleuterklas joh![]()
![]()
Geldt ook voor mij, gebouw van 19 verdiepingen. Of bedoel je een kantoorkamertje? Dan geldt het niet voor mijquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn kantoor is groter dan mijn huisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Conditie ben je sneller kwijt dan rijk helaasquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg, dat is wel een redelijk lange revalidatie.
Hoop dat je hem kan lopen in september
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja het kantoorkamertjequote:Op woensdag 14 februari 2024 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij, gebouw van 19 verdiepingen. Of bedoel je een kantoorkamertje? Dan geldt het niet voor mijTrotste mama van Ambar
En dan nu
De ID3 pro van mama lenenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Even kijken of ik de gratis gefrituurde aardappelstaafjes kan scoren of dat er een smerig lange rij staatUw ADH vitamine Worst
Gratisquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
Even kijken of ik de gratis gefrituurde aardappelstaafjes kan scoren of dat er een smerig lange rij staat
Trotste mama van Ambar
Dan zal het wel druk zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valentijnsactie van Bram Ladage![]()
![]()
Ah ja. Ik verwacht gewoon een aantal dozen bonbons van mijn aanbiddersquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valentijnsactie van Bram LadageTrotste mama van Ambar
Dan moet je wel een heel aantal bouwmarkten af gaan om genoeg ducktape in te slaan!quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:12 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar is de gagball voor uitgevonden en anders duckt tape![]()
Het is ducttape niet ducktapequote:Op woensdag 14 februari 2024 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel aantal bouwmarkten af gaan om genoeg ducktape in te slaan!
Trotste mama van Ambar
Weet er alles vanquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Conditie ben je sneller kwijt dan rijk helaasvooral als je wat ouder wordt
Had nog ff getwijfeld over een Dr. Peppermet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Koffieeeeeenzo kip met sla etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ben net binnen hele fijn motregen, maar het is niet koudquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil een rondje gaan lopen, maar heb geen zin om door die (mot)regen te gaanquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben net binnen hele fijn motregen, maar het is niet koud![]()
![]()
Dan moet je niet gaan. Ik ben niet echt nat geworden moet ik zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil een rondje gaan lopen, maar heb geen zin om door die (mot)regen te gaan
Het is echt heel fijne motregen nevelachtigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wacht nog even... het zou straks even droog moeten zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan. Ik ben niet echt nat geworden moet ik zeggen
Het is echt heel fijne motregen nevelachtig![]()
![]()
het mot nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil een rondje gaan lopen, maar heb geen zin om door die (mot)regen te gaanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Er zaten twee motten![]()
* FlippingCoin HEY HELLO YOU ARE THE GREATEST LOVER!!!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Are you welcome to wadolalalalalalalalalalalaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat kan jij mooi zingenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
Are you welcome to wadolalalalalalalalalalalaaaa![]()
![]()
Had mijn keeltje eerst even gesmeerdquote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had mijn keeltje eerst even gesmeerdmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had mijn keeltje eerst even gesmeerd![]()
![]()
Ik kan nog niets zeggen moet nog slikkenquote:
Jullie zijn ook een stel hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan nog niets zeggen moet nog slikken
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zo heb mijn warm eten al op Kip en sla
Vanmiddag even naar mijn valentijntje die wordt vandaag 2 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd, doe dat kleine valentijntje de groetenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Zo heb mijn warm eten al op Kip en sla
Vanmiddag even naar mijn valentijntje die wordt vandaag 2 jaar![]()
![]()
Dank je.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, doe dat kleine valentijntje de groeten
Zal ik doen
Kip was al doorquote:
quote:
Zwaai zwaai zwaai
/Coen & Sander filelied
Trotste mama van Ambar
Benieuwd wel of ik vanmiddag de voordeur kan bereiken of dat ik door de dozen bonbons moet ploeterenTrotste mama van Ambar
Zonde, ik eet het lieverquote:
je aanbidders zijn ook weinig creatiefquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel of ik vanmiddag de voordeur kan bereiken of dat ik door de dozen bonbons moet ploeterenUw ADH vitamine Worst
wordt malser als je het slaat voor het bereidenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Neuh neuh. Precies wat ik gevraagd heb. Mijn aanbidders dienen te luisteren anders krijgen ze straf.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je aanbidders zijn ook weinig creatiefTrotste mama van Ambar
Shit, nu verraad ik mezelf als ieni tussen die bonbons wel iets heel origineels krijgt![]()
Uw ADH vitamine Worst
O yesilgoz wil miet wel mee regeren
Dan hoop ik maar voor jou dat het een boeket van bolletjes garen isquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Shit, nu verraad ik mezelf als ieni tussen die bonbons wel iets heel origineels krijgt
Trotste mama van Ambar
Je hebt een dikke, sappige, vette rookworst tussen de bonbons verstoptquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Shit, nu verraad ik mezelf als ieni tussen die bonbons wel iets heel origineels krijgt![]()
![]()
Dan moet je harrie bellen, die kan wel wat voor je regelenquote:
Maar dan krijg je wel het formaat worst van een furby
Het gaat niet om het formaat, het gaat erom wat je er mee doet
Dat zeggen mensen die klein geschapen zijn allemaal
Soms krijgen de gesprekken hier een wending...Trotste mama van Ambar
Soms krijgen de gesprekken hier een wending...met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Soms krijgen wendingen hier een gesprekOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ohquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh neuh. Precies wat ik gevraagd heb. Mijn aanbidders dienen te luisteren anders krijgen ze straf.Dan ga ik die boeken zelf wel lezen
![]()
![]()
krijgen een soms wendingen gesprek
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
OhDan ga ik die boeken zelf wel lezen
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij? Altijd![]()
Ik dacht dat je ondertussen wist dat jij mijn uitzondering bentTrotste mama van Ambar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
De postbezorger komt zo ben zo zenuwachtig wat wilma heeft gedaanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gescheten in een envelop en die brandend door je brievenbus naar binnen geproptquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:52 schreef Paul het volgende:
De postbezorger komt zo ben zo zenuwachtig wat wilma heeft gedaan
Buttplugquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:52 schreef Paul het volgende:
De postbezorger komt zo ben zo zenuwachtig wat wilma heeft gedaanmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Weet paul wel wat hij daarmee aan moetquote:
In z'n reet proppenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet paul wel wat hij daarmee aan moetmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dan moet wilma er wel een heel gedetailleerde beschrijving bij doen die een 2 jarige kan snappen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3339 / +246 / +81 / 4100 / 4966
2. devzero / 1347 / +58 / +92 / 553 / 869
3. JustinK / 1050 / +89 / +53 / 1420 / 1965
4. mario390 / 532 / +69 / +29 / 154 / 318
5. KoningWouter / 509 / +40 / +18 / 436 / 585
6. Mickytjuh / 475 / +88 / +9 / 507 / 709
7. Harrie / 455 / +92 / +2 / 571 / 807
8. KillemWieft / 426 / +22 / +92 / 143 / 262
9. HappyCharly / 419 / +12 / +50 / 925 / 1161
10. DerRabbit / 293 / +22 / +36 / 386 / 498
11. Paul / 279 / +43 / +1 / 828 / 1068
12. hemarookworst / 254 / +27 / +25 / 332 / 471
13. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 362 / 454
14. DJMO / 193 / +19 / +5 / 133 / 216
15. Rob / 179 / +2 / +3 / 141 / 195
16. kree / 167 / +4 / +0 / 233 / 308
17. ieniminimuis / 164 / +24 / +6 / 239 / 322
18. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 98 / 154
19. Shii / 148 / +13 / +16 / 146 / 219
20. gebrokenglas / 137 / +0 / +0 / 96 / 155SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Ff macceOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mac met smac
Gemiste kans dat ze geen Big Smac uitbrengenUw ADH vitamine Worst
Je kunt de dame met donkere huidskleur die een kip 12 besteld nog altijd een goede smac geven op haar achterwerk. Voelt ze toch niks vanquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:48 schreef hemarookworst het volgende:
Mac met smac
Gemiste kans dat ze geen Big Smac uitbrengen
dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt de dame met donkere huidskleur die een kip 12 besteld nog altijd een goede smac geven op haar achterwerk. Voelt ze toch niks van
Uw ADH vitamine Worst
Ow, je bedoelde een ander soort big smacquote:
ladapa-pa-pap kip
na na na na na
kip is kipmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Verstandig. Even je rust pakkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:13 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga toch vandaag een dag overslaan met zwemmen
Lichaam is nog te moe. Ga ik morgenvroeg om 7 uur![]()
![]()
Hehe preciesquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even rustig bolken, dan herstelt je lichaam vanzelf weer![]()
![]()
Overweldigendquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:20 schreef JustinK het volgende:
https://nieuwspaal.nl/mar(...)sappje-van-haar-man/
Wat kan liefde toch mooi zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt fucking DPD. Pakketje zou maandagochtend afgeleverd zijn op een veilige plek (niet mijn huis dus niet veilig). Ondertussen is het al woensdag
Trotste mama van Ambar
Ohja en de bezorger zou gebeld hebben waar die veilige plek uiteindelijk wasTrotste mama van Ambar
Dan hang ik weer aan de telefoon en is er een procedure die gevolgd moet worden. Maar tisquote:Op woensdag 14 februari 2024 15:59 schreef JustinK het volgende:
Ik denk dat je kan fluiten naar je pakketje [ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
DPD is altijd een terechte klacht. Grootste kut bezorg bedrijf ter wereldquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan hang ik weer aan de telefoon en is er een procedure die gevolgd moet worden. Maar tis
Eigenlijk staat het voor Debiele Problematische Downiesquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
DPD staat voor dag pakketje dagOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geen neerzettoestemming geven maar wel ergens het pakketje droppen en dat de klantenservice ook nog leuk zegt dat ze hun werk gedaan hebben
Trotste mama van Ambar
Bezorgde het maar kut, dan had je er tenminste nog wat aanquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DPD is altijd een terechte klacht. Grootste kut bezorg bedrijf ter wereldUw ADH vitamine Worst
Er was eens een muisje
die wilde een trilapparaat voor op dr pluisje
Ze bestelde een pakket
en bereidde zich voor op uren pret
Maar de winkel koos voor DPD
en nu is het al weer heel lang gelee
dat het pakketje is verstuurd
want het heeft nu al zo lang geduurd
Dit vind @ieniminimuis op z'n zachts gezegd niet fijn
want nu heeft ze een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende valentijn![]()
![]()
Het is een blouse mensen. Geen andere fratsen ofzoTrotste mama van Ambar
Hier nog nooit een kut van DPD aan de deur gehad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bezorgde het maar kut, dan had je er tenminste nog wat aan
Alleen amper Nederlands sprekende lulletjes die alleen een keer grommen en weglopen. Gelukkig zijn ze hier meestal wel gewoon op tijden bellen ze aan
![]()
![]()
Uhuquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een blouse mensen. Geen andere fratsen ofzo![]()
dan is het grootste risico, KUT, knoop er afquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een blouse mensen. Geen andere fratsen ofzo![]()
![]()
Geen zon hierquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:26 schreef hemarookworst het volgende:
wtf het wordt morgen 15 graden met beetje zonTrotste mama van Ambar
Heerlijk die oude Trance Energy sets luisteren terwijl je op taaie dossiers kauwt van werkUw ADH vitamine Worst
al zijn ze tegenwoordig wel stuk rustiger gaan spelenquote:Uw ADH vitamine Worst
De buurjongens hebben mijn tuin gesnoeid !Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja idd die nr's van nu halen het niet bij de klassiekers van early 2000'squote:Op woensdag 14 februari 2024 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al zijn ze tegenwoordig wel stuk rustiger gaan spelen![]()
![]()
dit is multi interpretabelquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
De buurjongens hebben mijn tuin gesnoeid !Uw ADH vitamine Worst
To proudly bolk where no man has bolked before.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Me boy Justin gewoon meer punten dan ikzelf vandaag
Klopt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is multi interpretabelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hoe hou jij je tuin graag gesnoeid?quote:
Verrekquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:55 schreef Speklap3000 het volgende:
Me boy Justin gewoon meer punten dan ikzelf vandaag![]()
![]()
Dit is toch wel een meesterlijk gevoel. Ik kan niet ontkennen dat ik iets in m'n broekje voel groeienquote:![]()
![]()
Dat gebeurde bij mij ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit is toch wel een meesterlijk gevoel. Ik kan niet ontkennen dat ik iets in m'n broekje voel groeien
Ik kan je wel de telefoon nummers van enige niet publiekelijke te noemen moeders sturen die je met alle liefde hun kut komen langs brengenquote:Op woensdag 14 februari 2024 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bezorgde het maar kut, dan had je er tenminste nog wat aan
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 16:59 schreef Paul het volgende:
Jongens het antwoord
Een boxershort met wilma en mijn erop afgedruktWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als er maar genoeg drank & drugs zijn!quote:Op woensdag 14 februari 2024 17:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Hebben we al gehutst, niffo?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb genoeg broerquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als er maar genoeg drank & drugs zijn!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Moeten wel echte goeie milfs zijn en niet over de datumquote:Op woensdag 14 februari 2024 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan je wel de telefoon nummers van enige niet publiekelijke te noemen moeders sturen die je met alle liefde hun kut komen langs brengenUw ADH vitamine Worst
Nu even eten bedenkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ook 15 trouwens, maar die kunnen we beter niet seksualiseren.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: