Dan zal het wel druk zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valentijnsactie van Bram Ladage
Ah ja. Ik verwacht gewoon een aantal dozen bonbons van mijn aanbiddersquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valentijnsactie van Bram Ladage
Dan moet je wel een heel aantal bouwmarkten af gaan om genoeg ducktape in te slaan!quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:12 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar is de gagball voor uitgevonden en anders duckt tape
Het is ducttape niet ducktapequote:Op woensdag 14 februari 2024 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel aantal bouwmarkten af gaan om genoeg ducktape in te slaan!![]()
Weet er alles vanquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Conditie ben je sneller kwijt dan rijk helaas
Ja ben net binnen hele fijn motregen, maar het is niet koudquote:
Ik wil een rondje gaan lopen, maar heb geen zin om door die (mot)regen te gaanquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben net binnen hele fijn motregen, maar het is niet koud
Dan moet je niet gaan. Ik ben niet echt nat geworden moet ik zeggenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil een rondje gaan lopen, maar heb geen zin om door die (mot)regen te gaan
Ik wacht nog even... het zou straks even droog moeten zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan. Ik ben niet echt nat geworden moet ik zeggen
Het is echt heel fijne motregen nevelachtig
het mot nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil een rondje gaan lopen, maar heb geen zin om door die (mot)regen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |