Neuh neuh. Precies wat ik gevraagd heb. Mijn aanbidders dienen te luisteren anders krijgen ze straf.quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je aanbidders zijn ook weinig creatief
Dan hoop ik maar voor jou dat het een boeket van bolletjes garen isquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Shit, nu verraad ik mezelf als ieni tussen die bonbons wel iets heel origineels krijgt![]()
Je hebt een dikke, sappige, vette rookworst tussen de bonbons verstoptquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Shit, nu verraad ik mezelf als ieni tussen die bonbons wel iets heel origineels krijgt![]()
Dan moet je harrie bellen, die kan wel wat voor je regelenquote:
Ohquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh neuh. Precies wat ik gevraagd heb. Mijn aanbidders dienen te luisteren anders krijgen ze straf.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
OhDan ga ik die boeken zelf wel lezen
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij? Altijd![]()
Ik dacht dat je ondertussen wist dat jij mijn uitzondering bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Gescheten in een envelop en die brandend door je brievenbus naar binnen geproptquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:52 schreef Paul het volgende:
De postbezorger komt zo ben zo zenuwachtig wat wilma heeft gedaan
Buttplugquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:52 schreef Paul het volgende:
De postbezorger komt zo ben zo zenuwachtig wat wilma heeft gedaan
Weet paul wel wat hij daarmee aan moetquote:
In z'n reet proppenquote:Op woensdag 14 februari 2024 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet paul wel wat hij daarmee aan moet
Dan moet wilma er wel een heel gedetailleerde beschrijving bij doen die een 2 jarige kan snappen.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |