Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vies smerig mad of gewoon vies mad
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
maar ook jij had geen lapo.. dus maul haltenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gewoon een hele goede TT![]()
Over iets minder dan 300 posts is er een nieuwe ronde met nieuwe kansen
matig gejaagd hoorquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had gewoon een hele goede TTmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Denken dat een vrouwmensch dat überhaupt kanquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:10 schreef Rob het volgende:
[..]
maar ook jij had geen lapo.. dus maul halten
Daar is de gagball voor uitgevonden en anders duckt tapequote:Op woensdag 14 februari 2024 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat een vrouwmensch dat überhaupt kan![]()
Ik kan meer dan jijquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Denken dat een vrouwmensch dat überhaupt kan
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ia het nog wat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:18 schreef KoningWouter het volgende:
Het debat gaat beginnen.
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaalJemig zeg, dat is wel een redelijk lange revalidatie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja en nee. Reizen is op dit moment gewoon nog erg vermoeiend. Maandag naar Duitsland geweest, gisteren naar fysio, en dat resulteerde in een nacht van meer dan 10 uur afgelopen nacht (wat nog meer had kunnen zijn). Volgende week krijg ik oefeningen van de fysio om m'n buikspieren en op de lange termijn ook m'n energie level weer omhoog te krikken, maar het advies was voorlopig wel om ook overdag toe te geven aan vermoeidheid en te gaan liggen als m'n lichaam dat aangeeft. Ik hoef er voorlopig echt niet op te rekenen dat ik weer lange afstanden kan lopen. Ik mag van geluk spreken als ik in september de airborne wandeltocht kan doen.
Hoop dat je hem kan lopen in septemberYeahhhhhhhquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:28 schreef Rob het volgende:
Koffie is dus goed voor je
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb het afgezetquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ia het nog wat?
[..]
Jemig zeg, dat is wel een redelijk lange revalidatie.
Hoop dat je hem kan lopen in september
[..]
Yeahhhhhhh
Eigenlijk geen zin in. Hoor het straks wel.![]()
![]()
Haha, toch maar op onze tactiek overgegaan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb het afgezet
Eigenlijk geen zin in. Hoor het straks wel.![]()
![]()
Yup. Het is te gortdroog. Krijg er jeuk van.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha, toch maar op onze tactiek overgegaan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: