quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn kantoor is groter dan mijn muis
Dacht dat het nog wel interessant kon worden. Maar dat viel tegen. Ik kijk vanavond het journaal wel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom kijken jullie het uberhaupt?
Tis toch een grote kleuterklas johquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dacht dat het nog wel interessant kon worden. Maar dat viel tegen. Ik kijk vanavond het journaal wel.
Ja dat blijkt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
T
[..]
Tis toch een grote kleuterklas joh
Geldt ook voor mij, gebouw van 19 verdiepingen. Of bedoel je een kantoorkamertje? Dan geldt het niet voor mijquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn kantoor is groter dan mijn huis
Conditie ben je sneller kwijt dan rijk helaasquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Jemig zeg, dat is wel een redelijk lange revalidatie.
Hoop dat je hem kan lopen in september
Ja het kantoorkamertjequote:Op woensdag 14 februari 2024 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij, gebouw van 19 verdiepingen. Of bedoel je een kantoorkamertje? Dan geldt het niet voor mij
Gratisquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
Even kijken of ik de gratis gefrituurde aardappelstaafjes kan scoren of dat er een smerig lange rij staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |