Dat dacht Ollongren ook toen ze in de formatie naar buiten liep omdat ze covid hadquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:15 schreef Janneke141 het volgende:
Even 600 foto's van Plasterk, want die had nog niemand.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat dacht Ollongren ook toen ze in de formatie naar buiten liep omdat ze covid had
Hij wil de oppositie in of nieuwe verkiezingen. Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:22 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben hier niet om zwarte pieten (hihaho) uit te delen, maar het is wel allemaal de schuld van Omtzigt!
Ik ga het niet weer uitleggenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij wil de oppositie in of nieuwe verkiezingen. Waar slaat dit op?
Is denk ik ook bedoeld om aan Omtzigt uit te stralen dat ze niet met hangende pootjes naar hem terugkomen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:23 schreef Janneke141 het volgende:
Wilders is alweer campagne aan het voeren zo te horen. Uiteindelijk toch de enige modus die hij kent.
Geen slimme manier, Omtzigt is (veel te) gevoelig voor dit soort aanvallen, die zet meteen alle stekesl overeind.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is denk ik ook bedoeld om aan Omtzigt uit te stralen dat ze niet met hangende pootjes naar hem terugkomen.
Maar het zal een lijmpoging niet makkelijker maken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is denk ik ook bedoeld om aan Omtzigt uit te stralen dat ze niet met hangende pootjes naar hem terugkomen.
Ik vind de interrupties snel en storend.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:28 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans staat niet echt vooraan om oppositieleider te worden.
Had jij wat anders verwacht? Ik niet. Wilders ten voeten uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het zal een lijmpoging niet makkelijker maken.
Wilders veegt z'n straatje schoon en anticipeert op nieuwe verkiezingen.
Wat ze uiteindelijk toch wel zullen moeten doen. Dus ik snap er echt geen fuck van. Is toch korte-termijn denken tot de Max dit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind ze zeer terecht. Geert neemt zijn verantwoordelijkheid niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind de interrupties snel en storend.
Wilders geeft gelijk het goede voorbeeld.quote:
Dat zal best, maar volgens mij heeft hij hem nodig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat hij berichtjes stuurt op X?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind ze zeer terecht. Geert neemt zijn verantwoordelijkheid niet.
Anders verandert het land in 1 groot asielzoekerscentrum onder leiding van Francois Carpentier.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar volgens mij heeft hij hem nodig.
Maar dit was natuurlijk ook het doel van Omtzigt. Dit is live een onderdeel van de onderhandelingen, dat Wilders geen diplomaat is lijkt mij duidelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen slimme manier, Omtzigt is (veel te) gevoelig voor dit soort aanvallen, die zet meteen alle stekesl overeind.
Inderdaad, daarmee saboteert hij het proces gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat hij berichtjes stuurt op X?
Belangrijk feitjequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Janneke141 het volgende:
Hij gaat echt in iedere drie zinnen nog een keer herhalen dat Omtzigt is weggelopen hè?
Maar je wilt je ook niet de komende tijd laten gijzelen door de grillen van Pieter. Het is ook niet mijn toon, en denk ik ook niet slim, maar wel bewuste strategie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar volgens mij heeft hij hem nodig.
Keer of 34 maar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Janneke141 het volgende:
Hij gaat echt in iedere drie zinnen nog een keer herhalen dat Omtzigt is weggelopen hè?
Maar wat is dan de endgame?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar je wilt je ook niet de komende tijd laten gijzelen door de grillen van Pieter. Het is ook niet mijn toon, en denk ik ook niet slim, maar wel bewuste strategie.
Je hebt liever teflon Wilders?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, daarmee saboteert hij het proces gewoon.
Dankzij Ollongren zitten we aan hem vast.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar je wilt je ook niet de komende tijd laten gijzelen door de grillen van Pieter. Het is ook niet mijn toon, en denk ik ook niet slim, maar wel bewuste strategie.
Zou ie die hebben? Het nemen van regeringsverantwoordelijkheid heeft nooit in zijn strijdplan gepast.quote:
Ik vraag het mij ernstig af. Hij is politiek strategisch ervaren en verstandig genoeg om te beseffen wat hij nu doet. Dus waarom hij het doet is mij een volkomen raadsel.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zou ie die hebben? Het nemen van regeringsverantwoordelijkheid heeft nooit in zijn strijdplan gepast.
Sure.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Had jij wat anders verwacht? Ik niet. Wilders ten voeten uit.
Volgens mij is dit gestrekte been een vrij succesvolle route naar géén kabinet Wilders-I.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vraag het mij ernstig af. Hij is politiek strategisch ervaren en verstandig genoeg om te beseffen wat hij nu doet. Dus waarom hij het doet is mij een volkomen raadsel.
De andere 2 hadden we minder last van.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dat twitteren en schoppen helpt ook niet Geert
Dan is het oke?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De andere 2 hadden we minder last van.
Sterke bijdrage idd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:41 schreef Nielsch het volgende:
Dassen heeft groot gelijk. Geerterklaas kan dit gewoon niet. Amateur.
Natuurlijk wel, hij saboteert daarmee pro-actief de formatie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jengelen over twitteren vind ik niet scherp.
Dan hoeft het niet daaraan te liggen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan is het oke?
Ik verwacht wel wat meer niveau jemig...
Oké dan ben ik treurig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:35 schreef Puzzie het volgende:
Dat mensen op deze partij (PVV)hebben gestemd is ook wel treurig.
Ja dat dus. Maar wat wil hij dan? Weer naar de kiezer? Nog los van dat dat een grote gok is, maar zouden een gedecimeerde Omtzigt en Yezilgoz wel met hem willen regeren?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gestrekte been een vrij succesvolle route naar géén kabinet Wilders-I.
Ik ben dat zo beu.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:45 schreef Hexagon het volgende:
Pieter Omtzigt al 4 jaar de schaduw over de Nederlandse politiek.
Dat heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet daaraan te liggen.
Het cda lukte het ook niet om Omtzigt in het gareel te houden.
Jammer dat Rutte niet mee mag doen. Die weet nog wel iets.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:45 schreef Cupfighter het volgende:
We hadden er uit kunnen komen, hoe vaak zegt hij dat nog
Precies ipv weglopen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken.
Je kan best gedrag van Wilders afkeuren en tegelijk nog steeds hem steunen.
Ik denk dat Wilders ook wel beseft dat dat er al niet meer in zit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gestrekte been een vrij succesvolle route naar géén kabinet Wilders-I.
Ik denk dat hij achter de schermen dat best wel kan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders toont nul zelfreflectie, laat na een handreiking te doen en verbrand alle bruggen richting NSC. Zoals Dassen terecht opmerkt: Wilders is hier simpelweg niet toe in staat. Hij staat al 16 jaar in z'n eentje aan het hoofd van een partij, hij kan niet samenwerken en introspectie is hem vreemd. Zo'n karakter werkt misschien als je aan het hoofd staat van een autocratie, maar in ons polderland brengt dat je helemaal nergens.
Het trucje van Geert werkt alleen als er een ander kabinet zit dat hij de hele tijd de schuld van alles kan geven. Dus met of zonder verkiezingen zal hij toch bij voorkeur verongelijkt in de oppositiebanken zitten, lijkt me.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Maar wat wil hij dan? Weer naar de kiezer? Nog los van dat dat een grote gok is, maar zouden een gedecimeerde Omtzigt en Yezilgoz wel met hem willen regeren?
Zouden zijn stemmers dat ook vinden?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het trucje van Geert werkt alleen als er een ander kabinet zit dat hij de hele tijd de schuld van alles kan geven. Dus met of zonder verkiezingen zal hij toch bij voorkeur verongelijkt in de oppositiebanken zitten, lijkt me.
Stel dat hij echt de intentie heeft om premier Wilders te worden, dan ben ik het met je eens, dan heb ik geen idee wat hij aan het doen is.
Inderdaad, zie Rutte I.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk dat hij achter de schermen dat best wel kan.
Hij liep niet weg vanwege Wilders maar vanwege de informateur. Het is aan Wilders om hem weer terug aan tafel te krijgen maar kennelijk heeft Geert daar weinig zin in.quote:
Achter de schermen schijnt het juist nog een veel grotere autocraat en hork te zijn. Dat is althans het beeld dat wordt geschetst door oud-PVV'ers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee dat roept hij al tijden omdat hij de Islam 'uit' de vrijheid van religie wil krijgen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:50 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wilders noemt de islam een religie ipv ideologie. Dat is nieuw toch?
De harde kern, voor een zetel of 10-15, doet zelf ook het liefst niets anders dan anderen de schuld geven van hun eigen ellende. Dus als Geert over een paar maanden zegt dat hij hartstikke ondemocratisch geblokkeerd is en van links Nederland geen premier mocht worden, dan staan die allemaal te klappen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zouden zijn stemmers dat ook vinden?
Met trouwe lakijen die braaf klappen voor een rant van hun leidsheer inderdaad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:51 schreef -XOR- het volgende:
Backbenchend PVV-klapvee, dit gaan vervelende jaren worden.
BNNVARA staat altijd wel vooraan met hun grote linkse mond.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:53 schreef tong80 het volgende:
De Nederlandse omroepen zijn vaak meer rechts dan links. Voorbeelden al zo vaak gegeven.
De publieke omroep afschaffen is opkomen voor Nederlandersquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:54 schreef StephanL het volgende:
Dus we mogen niks meer veranderen om hij opkomt voor de Nederlander?
Maar er zijn veel meer omroepenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BNNVARA staat altijd wel vooraan met hun grote linkse mond.
Slimme mensen willen af en toe ook tv kijken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij is altijd boos.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:44 schreef potjecreme het volgende:
Ik vind die nieuwe van Denk niks.
Ja scheelt geldquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De publieke omroep afschaffen is opkomen voor Nederlanders
Noem de rest eens. WNL en ON komen er bokvoorbeeld gewoon voor uit om "extreem" rechts te zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan alles afschaffen. Niks is gratis.quote:
Pwndquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem de rest eens. WNL en ON komen er bokvoorbeeld gewoon voor uit om "extreem" rechts te zijn.
De likes zeggen vaak al veelquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:54 schreef StephanL het volgende:
Dus we mogen niks meer veranderen om hij opkomt voor de Nederlander?
Nu is Sinterklaas weer aan het woord.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:57 schreef Scrummie het volgende:
De kerstman wil ook zijn zegje doen.
Waarom?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef PzKpfw het volgende:
M'n stem op Omtzigt voelt toch als een verloren stem.
Tja, zolang de man het niet wil snappen gaat het herhaalt worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit gaat dus paar uur lang het zelfde verhaaltje worden. Geertje zegt dat hij zich aan de grondwet houd etc.
Alle andere partijen gaan hier over door blijven zeuren en elke keer weer beginnen over tweets en dingen die hij is het verleden gezegd heeft. En dan riedeltje begint opnieuw per interruptie
Schieten we niks mee op
FvD had het hier in hun begin periode over. Ze vinden het vreselijk en een poppenkast voor de bühne.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit gaat dus paar uur lang het zelfde verhaaltje worden. Geertje zegt dat hij zich aan de grondwet houd etc.
Alle andere partijen gaan hier over door blijven zeuren en elke keer weer beginnen over tweets en dingen die hij is het verleden gezegd heeft. En dan riedeltje begint opnieuw per interruptie
Schieten we niks mee op
Dit is niet iets wat ik graag zeg. Maar dan heeft fvd een puntquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
FvD had het hier in hun begin periode over. Ze vinden het vreselijk en een poppenkast voor de bühne.
Maak daar maar 3 maanden van..quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef potjecreme het volgende:
We zijn bijna een uur verder. Wat zijn we opgeschoten?
De eerste vijf minuten hebben de toon wel gezet. Dat moet nu uitgewerkt worden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef potjecreme het volgende:
Omdat ie eigenlijk voor PVV is maar er nog niet voor uit durfde te komen.quote:
Timmermans is een bestuurder en kan goed speechen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans herhaalt gewoon wat eerdere sprekers gezegd hebben. Niet echt best.
Niets, we wachten tot Wilders door kan met zijn betoog en gaat vertellen wat het plan is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:00 schreef potjecreme het volgende:
Nouja, Geert vraagt er ook om eens flink aangepakt te worden met zijn houding.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef over_hedge het volgende:
Schieten we niks mee op
Waarom? Dan zou ik me ook moeten voelen dat mijn stem een verloren stem is geweest omdat ik al jaren op de PvdD stem ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef PzKpfw het volgende:
Zeer benieuwd naar nu hij NSC heeft weggeduwdquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets, we wachten tot Wilders door kan met zijn betoog en gaat vertellen wat het plan is.
Ik hoop dat je dat ook voelt, PvdD is wel de ultieme proteststem.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Waarom? Dan zou ik me ook moeten voelen dat mijn stem een verloren stem is geweest omdat ik al jaren op de PvdD stem ?![]()
Ik weet gewoon meteen wie dit zegt en wat ie bedoelt terwijl ik verder geen enkele context hebquote:
Alleen Bikker deed dat goed.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, Geert vraagt er ook om eens flink aangepakt te worden met zijn houding.
Het is waar ik voor sta , en niet ineens een tegenstem mbt Wildersquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat ook voelt, PvdD is wel de ultieme proteststem.
Is voor de 232323x weer het zelfde verhaaltje roepen Geert flink aanpakken? Wat ze nu allemaal zeggen zeiden ze maanden geleden ook al. Het is net of ik naar een oud debat zit te kijkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, Geert vraagt er ook om eens flink aangepakt te worden met zijn houding.
Nou, je ziet juist steed meer dat die wat breder beeld krijgen. Kan je van de PVV niet zeggen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat ook voelt, PvdD is wel de ultieme proteststem.
Ik snap ook niet hoe Timmermans denkt dat het continu herhalen dat er al 1 miljoen moslims in Nederland zijn een goed punt is. Schrik me iedere keer de tering.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet gewoon meteen wie dit zegt en wat ie bedoelt terwijl ik verder geen enkele context heb
Over stokpaardjes gesproken.
Meneer pleit voor goede bestuur, maar wat hij nu laat zien is allesbehalve dat. Loopt gewoon weg als er moeilijkheden zijn.quote:
Zeker nu Geert probeert om alle schuld naar Pieter Omtzigt te schuiven is het goed om het zoeklicht weer even op het gedrag van onze grote leider te zetten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is voor de 232323x weer het zelfde verhaaltje roepen Geert flink aanpakken? Wat ze nu allemaal zeggen zeiden ze maanden geleden ook al. Het is net of ik naar een oud debat zit te kijken
Ik stem niet op Wilders maar zelfs ik vond het gejengel en makkelijk scoren voor de bühne.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker nu Geert probeert om alle schuld naar Pieter Omtzigt te schuiven is het goed om het zoeklicht weer even op het gedrag van onze grote leider te zetten.
Net of dat zoeklicht ook maar een seconden van Geert af geweest isquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker nu Geert probeert om alle schuld naar Pieter Omtzigt te schuiven is het goed om het zoeklicht weer even op het gedrag van onze grote leider te zetten.
Waarom zou Wilders hier zomaar mee weg moeten komen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik stem niet op Wilders maar zelfs ik vond het gejengel en makkelijk scoren voor de bühne.
Triestquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:57 schreef Scrummie het volgende:
De kerstman wil ook zijn zegje doen.
Waarmee moeten wegkomen? 3 partijen zaten gewoon nog aan tafel op het einde, 1 liep er weg.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders hier zomaar mee weg moeten komen?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meneer pleit voor goede bestuur, maar wat hij nu laat zien is allesbehalve dat. Loopt gewoon weg als er moeilijkheden zijn.
Ha ha haquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans is de eerste persoon die weg waggelt when the shit hits the fan.
Ja Geert begon meteen met een gestrekt been naar Pieter Omtzigt dat het allemaal alleen maar zijn schuld zou zijn. Dan is het wel even belangrijk dat andere partijen dat even corrigeren en wijzen op hoe hij zich gedraagt bij deze formatie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net of dat zoeklicht ook maar een seconden van Geert af geweest isEn nee ik ben geen fan van Geert. En ik hoef hem niet als premier. Maar dit gaat toch nergens over.
Gedraagt naar buiten, maar wat Wilders ook zegt is dat extern iets anders is dan intern. Jij maakt je heel druk over tweets, maar dat zijn maar tweets dat zegt niets over de sfeer binnen de onderhandelingen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Geert begon meteen met een gestrekt been naar Pieter Omtzigt dat het allemaal alleen maar zijn schuld zou zijn. Dan is het wel even belangrijk dat andere partijen dat even corrigeren en wijzen op hoe hij zich gedraagt bij deze formatie.
Met twitteren? Van mij mag hij. Weglopen, konkelen met journalisten in een hotel, je partij niet in de hand hebben en die lekken naar NOS, en dan een appje sturen naar de andere partijen. Het verbaast mij dat mensen dit niet afkeuren maar er reden in zien om Wilders hier de schuld van te geven. Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders hier zomaar mee weg moeten komen?
Oh, dus de man lult met alle winden mee? Dat is nu net waar we bang voor zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gedraagt naar buiten, maar wat Wilders ook zegt is dat extern iets anders is dan intern. Jij maakt je heel druk over tweets, maar dat zijn maar tweets dat zegt niets over de sfeer binnen de onderhandelingen.
Ja fijn. Zit je met iemand aan tafel die in je gezicht aardig loopt te doen en je vervolgens veilig op Twitter voor rotte vis uitmaakt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gedraagt naar buiten, maar wat Wilders ook zegt is dat extern iets anders is dan intern. Jij maakt je heel druk over tweets, maar dat zijn maar tweets dat zegt niets over de sfeer binnen de onderhandelingen.
Laat hem dan maar sneller praten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:09 schreef Hexagon het volgende:
Denk aan je hart Geert. Hij praat steeds sneller.
Timmermans kan tenminste nog waggelen. Kerrowlaajin kan niet eens meer van haar plaats komen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans is de eerste persoon die weg waggelt when the shit hits the fan.
Nou nou nouquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat hem dan maar sneller praten.
Was op het randje idd.quote:
De partij zit gewoon in de 2e Kamer en kan z'n werk doen. Maakt niet uit of dat in de regering of oppositie is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef PzKpfw het volgende:
Hij schudt zijn ideologische veren niet af. Hadden meer partijen moeten doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef tizitl2 het volgende:
Maar dit is van Wilders toch heel raar? Ik bedoel leuk dat hij dat velletje heeft getekend maar als je hem nu weer tekeer hoort gaan tegen de bevoordeelde NPO, de Islam weer als politieke ideologie en als gevaar hoort bestempelen etc.
Dan wordt Omtzigt hier toch 100% gerechtvaardigd in zijn vrees dat dat velletje feitelijk niet veel voorstelt?
Waar zou het in zijn termijn anders over moeten gaan?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
waarom gaat het alleen maar over Wilders zelf?
Dat kan. Wilders mag alles doen wat hij wil.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij schudt zijn ideologische veren niet af. Hadden meer partijen moeten doen.
Over de rol van wilders in het proces/quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar zou het in zijn termijn anders over moeten gaan?
Eensch! Omtzigt en Dilan moeten ook maar eens wat zeggen!quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
en wat voor 1quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:16 schreef potjecreme het volgende:
Eindelijk een redelijke interruptie van Jetten.
Daar gaat het ook over met zijn getweet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Over de rol van wilders in het proces/
Wellicht minder gewicht leggen op zijn tweets.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kan. Wilders mag alles doen wat hij wil.
Maar als hij een meerderheidskabinet wil vormen, zal hij zich als lijm moeten gedragen en niet als oplosmiddel.
Mjah. Als ik hier op het forum je voor van alles wat slecht is uit maak, maar IRL gewoon hartstikke normaal en vriendelijk tegen je doe, dan hebben mijn posts vast en zeker geen enkel effect op onze verstandshouding. /squote:Op woensdag 14 februari 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is het raar? Op dit moment is de beste oplossing voor Wilders misschien wel nieuwe verkiezingen (gezien de peilingen) dus dan kan je er keihard ingaan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef tizitl2 het volgende:
Maar dit is van Wilders toch heel raar? Ik bedoel leuk dat hij dat velletje heeft getekend maar als je hem nu weer tekeer hoort gaan tegen de bevoordeelde NPO, de Islam weer als politieke ideologie en als gevaar hoort bestempelen etc.
Dan wordt Omtzigt hier toch 100% gerechtvaardigd in zijn vrees dat dat velletje feitelijk niet veel voorstelt?
Jazeker. Behalve in de ogen van de PVV stemmers.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef tizitl2 het volgende:
Hij is de formateur.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Je praat in cirkels. Omtzigt stopte omdat hij het velletje niet vertrouwde, Wilders toont nu aan dat dat terecht was. Klaar, niets meer op aan te merken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij schudt zijn ideologische veren niet af. Hadden meer partijen moeten doen.
Wie moet daar minder gewicht leggen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht minder gewicht leggen op zijn tweets.
Voor Timmermans en Caroline lijkt me minder gewicht altijd verstandig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie moet daar minder gewicht leggen?
Waarom? Het is toch gewoon een uitspraak?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht minder gewicht leggen op zijn tweets.
Oke ik heb het begin gemist. Dus hier kan ik niet echt op reagerenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Geert begon meteen met een gestrekt been naar Pieter Omtzigt dat het allemaal alleen maar zijn schuld zou zijn. Dan is het wel even belangrijk dat andere partijen dat even corrigeren en wijzen op hoe hij zich gedraagt bij deze formatie.
Wilders is toch echt de formateur hoor. Daarmee is het niet kunnen vormen van een coalitie toch echt primair zijn falen.quote:
De hijgerige journalistiek en politici. We hebben grotere zorgen dat een tweet over een zure vvd fractie voorzitter.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie moet daar minder gewicht leggen?
Nogmaals, jij bent af.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Wilders is toch echt de formateur hoor. Daarmee is het niet kunnen vormen van een coalitie toch echt primair zijn falen.
Hij wil het juist niet over het verslag hebben. "Ga ik niet beantwoorden"quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gaat allemaal lekker over zijn verleden. Er ligt toch een verslag om te bespreken?
Ah ok, het lukt je blijkbaar niet om een inhoudelijke post te formuleren. Duidelijk.quote:
Wilders is geen formateur, geen idee hoe je daar bij komt. Google maar even wat de formateur is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah ok, het lukt je blijkbaar niet om een inhoudelijke post te formuleren.
Of gewoon mensen die een hekel hebben aan links.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het toch wel prachtig hoe het huidige gedoe zo veel kast-PVV'ers ontmaskert.
Of aan Omtzigtquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of gewoon mensen die een hekel hebben aan links.
Nee, daar val ik zelf onderquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of gewoon mensen die een hekel hebben aan links.
Dat is het probleem in dit land, als er serieus gepraat wordt haakt een groot deel van de mensen af.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:19 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat ik toch maar naar de sportschool ga. Dit is weer steeds hetzelfde gezeik en gedram. Deze vorm zorgt ervoor dat een gedeelte van de kijkers/kiezers afhaken.
Het is de keuze van Wilders om op X al dan niet vol op het orgel te gaan. Dat kan gevolgen hebben, mensen lezen dat, ook z'n politieke collega's.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De hijgerige journalistiek en politici. We hebben grotere zorgen dat een tweet over een zure vvd fractie voorzitter.
"serieus gepraat"quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:25 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat is het probleem in dit land, als er serieus gepraat wordt haakt een groot deel van de mensen af.
Wilders is wel degelijk de beoogde formateur.quote:
Ze kakelen allemaal hetzelfde. Ah Jimmy is het met mij eensquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:25 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat is het probleem in dit land, als er serieus gepraat wordt haakt een groot deel van de mensen af.
Nou ja als Wilders eindelijk door mag met zijn betoog dan gaan we wel horen hoe het volgens hem verder moet.quote:
Eenzame fietserquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef over_hedge het volgende:
wie is dit? Goede teksten wel. Hier heeft echt niemand wat aan
Maar dat is iets heel anders dan dat die nu al formateur zou zijn wat gezegd hier wordt. Daarnaast is een regeerakkoord heel ver weg dus zou ik hem zelfs geen beoogd formateur willen noemen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders is wel degelijk de beoogde formateur.
Jimmy van Dijk, PVV.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef over_hedge het volgende:
De aangenomen zoon van de Marijnissen-clan.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef over_hedge het volgende:
Tnxs. Voor de naam dan. Dat hij niet van de pvv is was me wel al duidelijkquote:
Als-ie maar geen voetballer wordt.quote:
Tja, als Wilders het al niet wil '[ verstaan' dan doen zijn volgers dat ook niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze kakelen allemaal hetzelfde. Ah Jimmy is het met mij eens
quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:27 schreef over_hedge het volgende:
Mart Smeets: "Wat moeten we hier mee?"quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De aangenomen zoon van de Marijnissen-clan.
Moet even zijn punt maken dat hij voor een partij zit die voor de arbeidersklasse opkomt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:29 schreef Janneke141 het volgende:
Hij heeft alleen even gemist over welk onderwerp dit debat ging, zo te zien.
Ik mis deze vraag dan ookquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moeten we even Wilders laten vertellen hoe hij dit proces wil voortzetten. Want hij lijkt zelf NSC nu uit te sluiten
De quootjes van de fractievoorzitters moeten er natuurlijk op tijd uit voor het 1 uur journaal.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moeten we even Wilders laten vertellen hoe hij dit proces wil voortzetten. Want hij lijkt zelf NSC nu uit te sluiten
Dat was mooi idd.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:31 schreef Janneke141 het volgende:
Wel heerlijk dat die SP'er zo rustig blijft op die rant van Wilders.
Zonde van die zaak welquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:33 schreef qajariaq het volgende:
Zegt ie nu dat de zaak opgeblazen is?
Is Omtzigt een zelfmoordterrorist?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:33 schreef qajariaq het volgende:
Zegt ie nu dat de zaak opgeblazen is?
Als je had opgelet dan weet je dat Wilders aan het woord is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is Omtzigt een zelfmoordterrorist?
Tis echt de omgekeerde wereld geworden.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:35 schreef tong80 het volgende:
Hij beschuldigt politici vrijblijvend van de interuptie microfoon gebruik te maken.
Anderen tegen Wilders "Hoeveel leden heeft u? 1?"quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:35 schreef Bocaj het volgende:
Wilders tegen Dassen: "Hoeveel zetels heeft u? 1 of 2 zetels?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Anderen tegen Wilders "Hoeveel leden heeft u? 1?"
Nu wel. Zou het speculaas zijn van Sinterklaas ?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:33 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen jullie nog normaal naar de 'mond' van Omtzigt kijken?
Dat klopt toch? Hij nodigt iedereen uit aan tafel, gaat dan als een aap tekeer en als er dan iemand wegloopt krijgt die de schuld. Werkt als een tierelier.quote:
En zijn fans vinden het prachtig, gezien de hoeveelheid mensen die Omtzigt nu de rug toe keren.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerst Omtzigt uitkafferen en dan zeggen ik wil nog met jou verder
Juist
Ja dus. Kim Putters.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft wilders al een naam voor de nieuwe formateur?
Wilders wil voor de tweede keer een PvdA informateur?quote:
quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:
Benieuwd of Kim het nu voor het eerst hoort.
Nee. D66 heeft het soort van geprobeerd met de ministers dit kabinet en dat was nou niet echt een succes (ook niet per se een mislukking).quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:39 schreef Bocaj het volgende:
Vinden jullie een zakenkabinet wel iets?
Zijn de beste mensenquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders wil voor de tweede keer een PvdA informateur?
Nee hij is bereid, dus er is al contact geweestquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:
Rutte 4 was een gewoon kabinet waarbij de ministers er namens de partij zaten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee. D66 heeft het soort van geprobeerd met de ministers dit kabinet en dat was nou niet echt een succes (ook niet per se een mislukking).
Technisch gezien hoeft de formateur niet zelf de MP te worden tochquote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom er gewoon voor uit dat je voor Wilders bent man.
wel bijna allemaal van buiten ingevlogen dacht ikquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Rutte 4 was een gewoon kabinet waarbij de ministers er namens de partij zaten.
Maar wel met een paar 'vak'ministers (Dijkgraaf, Kuipers) en dat was nou niet meteen een enorme verbetering van die ministeries. Daarnaast is een zakenkabinet nog steeds net zoals een normaal kabinet afhankelijk van het hebben van een meerderheid in de Tweede Kamer (die dan soort van wisselend kan zijn maar ook weer niet echt).quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Rutte 4 was een gewoon kabinet waarbij de ministers er namens de partij zaten.
Voor een belangrijk deel wel maar dat gebeurt in alle kabinetten. Een zakenkabinet zit anders in elkaar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel bijna allemaal van buiten ingevlogen dacht ik
Wilders vindt het goed dat Dilan en Omtzigt en Caroline nu aan het woord komen met hun inzichten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:43 schreef ashardalan het volgende:
Deed Wilders nou net een handreiking naar D66?
Mocht het niets dan wordt de PvdA formatie-joker Tjeenk-Willink uitgespeeldquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders wil voor de tweede keer een PvdA informateur?
Of Remkesquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:46 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Mocht het niets dan wordt de PvdA formatie-joker Tjeenk-Willink uitgespeeld
Die houden zich wijselijk stil. Geert mag het oplossen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wilders vindt het goed dat Dilan en Omtzigt en Caroline nu aan het woord komen met hun inzichten.
Remkes: "Bel mij niet meer!"quote:
Het valt me op zich mee dat met name Caroline niet nog een paar voorzetjes geeft aan Wilders.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die houden zich wijselijk stil. Geert mag het oplossen.
Met Omtzigt weet je het nooit... Hak op de tak, Vandaag ja, morgen nee, overmorgen ik weet het niet!quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Conclusie na deze ochtend: PVV + NSC zal niet zo snel meer gebeuren.
Nee. Die is vorige week al op de hoogte gebracht:quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:
quote:
Hou maar op met die onzin, ik word doodmoe van dit vingertje wijzen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Met Omtzigt weet je het nooit... Hak op de tak, Vandaag ja, morgen nee, overmorgen ik weet het niet!
We gaan het zien.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou maar op met die onzin, ik word doodmoe van dit vingertje wijzen.
Wilders slaat hier een gat, en ik denk niet dat die zo makkelijk weer gevuld gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |