Net of dat zoeklicht ook maar een seconden van Geert af geweest isquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker nu Geert probeert om alle schuld naar Pieter Omtzigt te schuiven is het goed om het zoeklicht weer even op het gedrag van onze grote leider te zetten.
Waarom zou Wilders hier zomaar mee weg moeten komen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik stem niet op Wilders maar zelfs ik vond het gejengel en makkelijk scoren voor de bühne.
Triestquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:57 schreef Scrummie het volgende:
De kerstman wil ook zijn zegje doen.
Waarmee moeten wegkomen? 3 partijen zaten gewoon nog aan tafel op het einde, 1 liep er weg.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders hier zomaar mee weg moeten komen?
quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meneer pleit voor goede bestuur, maar wat hij nu laat zien is allesbehalve dat. Loopt gewoon weg als er moeilijkheden zijn.
Ha ha haquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans is de eerste persoon die weg waggelt when the shit hits the fan.
Ja Geert begon meteen met een gestrekt been naar Pieter Omtzigt dat het allemaal alleen maar zijn schuld zou zijn. Dan is het wel even belangrijk dat andere partijen dat even corrigeren en wijzen op hoe hij zich gedraagt bij deze formatie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net of dat zoeklicht ook maar een seconden van Geert af geweest isEn nee ik ben geen fan van Geert. En ik hoef hem niet als premier. Maar dit gaat toch nergens over.
Gedraagt naar buiten, maar wat Wilders ook zegt is dat extern iets anders is dan intern. Jij maakt je heel druk over tweets, maar dat zijn maar tweets dat zegt niets over de sfeer binnen de onderhandelingen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja Geert begon meteen met een gestrekt been naar Pieter Omtzigt dat het allemaal alleen maar zijn schuld zou zijn. Dan is het wel even belangrijk dat andere partijen dat even corrigeren en wijzen op hoe hij zich gedraagt bij deze formatie.
Met twitteren? Van mij mag hij. Weglopen, konkelen met journalisten in een hotel, je partij niet in de hand hebben en die lekken naar NOS, en dan een appje sturen naar de andere partijen. Het verbaast mij dat mensen dit niet afkeuren maar er reden in zien om Wilders hier de schuld van te geven. Hoe werkt dat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zou Wilders hier zomaar mee weg moeten komen?
Oh, dus de man lult met alle winden mee? Dat is nu net waar we bang voor zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gedraagt naar buiten, maar wat Wilders ook zegt is dat extern iets anders is dan intern. Jij maakt je heel druk over tweets, maar dat zijn maar tweets dat zegt niets over de sfeer binnen de onderhandelingen.
Ja fijn. Zit je met iemand aan tafel die in je gezicht aardig loopt te doen en je vervolgens veilig op Twitter voor rotte vis uitmaakt.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gedraagt naar buiten, maar wat Wilders ook zegt is dat extern iets anders is dan intern. Jij maakt je heel druk over tweets, maar dat zijn maar tweets dat zegt niets over de sfeer binnen de onderhandelingen.
Laat hem dan maar sneller praten.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:09 schreef Hexagon het volgende:
Denk aan je hart Geert. Hij praat steeds sneller.
Timmermans kan tenminste nog waggelen. Kerrowlaajin kan niet eens meer van haar plaats komen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:07 schreef Bocaj het volgende:
Timmermans is de eerste persoon die weg waggelt when the shit hits the fan.
Nou nou nouquote:Op woensdag 14 februari 2024 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat hem dan maar sneller praten.
Was op het randje idd.quote:
De partij zit gewoon in de 2e Kamer en kan z'n werk doen. Maakt niet uit of dat in de regering of oppositie is.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:58 schreef PzKpfw het volgende:
M'n stem op Omtzigt voelt toch als een verloren stem.
Hij schudt zijn ideologische veren niet af. Hadden meer partijen moeten doen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 11:13 schreef tizitl2 het volgende:
Maar dit is van Wilders toch heel raar? Ik bedoel leuk dat hij dat velletje heeft getekend maar als je hem nu weer tekeer hoort gaan tegen de bevoordeelde NPO, de Islam weer als politieke ideologie en als gevaar hoort bestempelen etc.
Dan wordt Omtzigt hier toch 100% gerechtvaardigd in zijn vrees dat dat velletje feitelijk niet veel voorstelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |