Dat dacht Ollongren ook toen ze in de formatie naar buiten liep omdat ze covid hadquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:15 schreef Janneke141 het volgende:
Even 600 foto's van Plasterk, want die had nog niemand.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat dacht Ollongren ook toen ze in de formatie naar buiten liep omdat ze covid had
Hij wil de oppositie in of nieuwe verkiezingen. Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:22 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben hier niet om zwarte pieten (hihaho) uit te delen, maar het is wel allemaal de schuld van Omtzigt!
Ik ga het niet weer uitleggenquote:Op woensdag 14 februari 2024 10:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij wil de oppositie in of nieuwe verkiezingen. Waar slaat dit op?
Is denk ik ook bedoeld om aan Omtzigt uit te stralen dat ze niet met hangende pootjes naar hem terugkomen.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:23 schreef Janneke141 het volgende:
Wilders is alweer campagne aan het voeren zo te horen. Uiteindelijk toch de enige modus die hij kent.
Geen slimme manier, Omtzigt is (veel te) gevoelig voor dit soort aanvallen, die zet meteen alle stekesl overeind.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is denk ik ook bedoeld om aan Omtzigt uit te stralen dat ze niet met hangende pootjes naar hem terugkomen.
Maar het zal een lijmpoging niet makkelijker maken.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Is denk ik ook bedoeld om aan Omtzigt uit te stralen dat ze niet met hangende pootjes naar hem terugkomen.
Ik vind de interrupties snel en storend.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:28 schreef Hexagon het volgende:
Timmermans staat niet echt vooraan om oppositieleider te worden.
Had jij wat anders verwacht? Ik niet. Wilders ten voeten uit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het zal een lijmpoging niet makkelijker maken.
Wilders veegt z'n straatje schoon en anticipeert op nieuwe verkiezingen.
Wat ze uiteindelijk toch wel zullen moeten doen. Dus ik snap er echt geen fuck van. Is toch korte-termijn denken tot de Max dit.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind ze zeer terecht. Geert neemt zijn verantwoordelijkheid niet.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind de interrupties snel en storend.
Wilders geeft gelijk het goede voorbeeld.quote:
Dat zal best, maar volgens mij heeft hij hem nodig.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Omdat hij berichtjes stuurt op X?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind ze zeer terecht. Geert neemt zijn verantwoordelijkheid niet.
Anders verandert het land in 1 groot asielzoekerscentrum onder leiding van Francois Carpentier.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar volgens mij heeft hij hem nodig.
Maar dit was natuurlijk ook het doel van Omtzigt. Dit is live een onderdeel van de onderhandelingen, dat Wilders geen diplomaat is lijkt mij duidelijk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen slimme manier, Omtzigt is (veel te) gevoelig voor dit soort aanvallen, die zet meteen alle stekesl overeind.
Inderdaad, daarmee saboteert hij het proces gewoon.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Omdat hij berichtjes stuurt op X?
Belangrijk feitjequote:Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Janneke141 het volgende:
Hij gaat echt in iedere drie zinnen nog een keer herhalen dat Omtzigt is weggelopen hè?
Maar je wilt je ook niet de komende tijd laten gijzelen door de grillen van Pieter. Het is ook niet mijn toon, en denk ik ook niet slim, maar wel bewuste strategie.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar volgens mij heeft hij hem nodig.
Keer of 34 maar.quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:33 schreef Janneke141 het volgende:
Hij gaat echt in iedere drie zinnen nog een keer herhalen dat Omtzigt is weggelopen hè?
Maar wat is dan de endgame?quote:Op woensdag 14 februari 2024 10:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Maar je wilt je ook niet de komende tijd laten gijzelen door de grillen van Pieter. Het is ook niet mijn toon, en denk ik ook niet slim, maar wel bewuste strategie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |