Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Correctquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Terwijl jij de was voor hem opvouwtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb net smakelijk gelachen bij de Lidl. Vanmorgen ongesteld geworden en op de valreep even extra maandverband gehaald. Kom ik bij de kassa, vraagt de caissière of ik een bonnetje wil.
Mijn reactie: is niet nodig, ik geloof niet dat ik dit mag ruilen na gebruik of is het wel?
Die meid lag bijna dubbel van het lachen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed, zijn we het daar ook over eens.quote:SPOILER: Nerd op wit paardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed, zijn we het daar ook over eens.Hoe ver is het naar Vegas?SPOILER: Nerd op wit paardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-02-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3258 / +286 / +246 / 3998 / 4826
2. devzero / 1241 / +146 / +44 / 536 / 832
3. JustinK / 976 / +161 / +68 / 1332 / 1847
4. mario390 / 500 / +8 / +66 / 143 / 303
5. KoningWouter / 491 / +47 / +40 / 390 / 524
6. Mickytjuh / 466 / +26 / +88 / 503 / 695
7. Harrie / 430 / +19 / +69 / 562 / 788
8. HappyCharly / 357 / +0 / +0 / 874 / 1089
9. KillemWieft / 334 / +0 / +22 / 133 / 240
10. Paul / 278 / +18 / +43 / 820 / 1057
11. DerRabbit / 257 / +3 / +22 / 365 / 471
12. hemarookworst / 229 / +13 / +27 / 313 / 444
13. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 362 / 454
14. DJMO / 186 / +20 / +17 / 129 / 210
15. Rob / 176 / +78 / +2 / 134 / 187
16. kree / 167 / +0 / +4 / 233 / 308
17. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 98 / 154
18. ieniminimuis / 149 / +4 / +15 / 224 / 297
19. gebrokenglas / 137 / +8 / +0 / 96 / 155
20. Shii / 119 / +2 / +0 / 140 / 206SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kan het daar ook?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Vegas? Geen Elvis polonaise aan mijn lijf.
Kunnen we het niet bij Dolly houden
Trotste mama van Ambar
Interessantquote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Naast het park, zijn er ook diverse hotels bij. Dus vast wel
Trotste mama van Ambar
Zucht.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Al stond trouwen niet op mijn to do lijst van dit jaar, maar ja zeggen tegen van alles en nog wat wel.Trotste mama van Ambar
De liefde is zo groot dat je gaat trouwen 😮quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij en JK? Wat sweetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het goed voelt, dan voelt het goed.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Das waar.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:01 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als het goed voelt, dan voelt het goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een liefde weer hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet vanzelf denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lldlquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet de lidl maar LLDLquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee Lang Leven De Liefdequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hadden het toch over de liefde. Niet over de lulquote:
Waar liefde al niet toe kan leidenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hadden het toch over de liefde. Niet over de lul![]()
![]()
Dan komt een lul er vaak wel bijquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar liefde al niet toe kan leiden
Hey Paulquote:
Is speklap bedolven onder de liefde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je iedereen zoveel, liefde geeft is het niet meer bijzonderquote:
Omtzigt. Dit was de emmer die de druppel deed overlopen
De wereld staat op omvallen zegt iemand in ViWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had zaterdag wel mijn haar gewassen maar niet goed. Vandaag maar in de herkansing geweest.
Boek en slaapjes tijd
Trotste mama van Ambar
Poetin krijgt kansen als trump ons in de steek laat. Klinkt niet best allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe kan je nu je haar niet goed wassen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had zaterdag wel mijn haar gewassen maar niet goed. Vandaag maar in de herkansing geweest.
Boek en slaapjes tijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En eeuwigdurend als je geluk hebtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:26 schreef JustinK het volgende:
Liefde is als een complexe rekensom: niemand die het snapt, maar de uitkomst kan heel mooi zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En eeuwigdurend als je geluk hebt![]()
![]()
Heyyyyyyyyyyyyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap zequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Boek en slaapjes tijd
Ik bedenk me net dat ik de halve middag sims heb zitten spelen![]()
![]()
Dan heb je nog de hele avondquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze
Ik bedenk me net dat ik de halve middag sims heb zitten spelen♡♡♡♡![]()
Sommigen zitten de hele middag smileys te postenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze
Ik bedenk me net dat ik de halve middag sims heb zitten spelen![]()
![]()
Heeft het ook nog wat opgeleverd deze middag spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze
Ik bedenk me net dat ik de halve middag sims heb zitten spelenmaar kind slaven ofzo
![]()
![]()
Lekker tochquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze
Ik bedenk me net dat ik de halve middag sims heb zitten spelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat begrijp je toch ook niet he.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommigen zitten de hele middag smileys te postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee idd. Heel bijzonder allemaalquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat begrijp je toch ook niet he.![]()
Ik klikte op de koelkast, maar de optie "drink een koude pater" zat er niet tussenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeft het ook nog wat opgeleverd deze middag spelenmaar kind slaven ofzo
![]()
![]()
slecht spel danquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik klikte op de koelkast, maar de optie "drink een koude pater" zat er niet tussensnap alleen wel waarom ik er niet heel veel aan vind
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik klikte op de koelkast, maar de optie "drink een koude pater" zat er niet tussen
Grattis, du har översatt den här meningen korrekt. Du vann ett kylskåp.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Oh.. krijg n melding of ik deze pagina van het Zweeds naar het Nederlands wil vertalen...![]()
![]()
Niet alleen dichter ook nog een taal wonderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag ook welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Grattis, du har översatt den här meningen korrekt. Du vann ett kylskåp.
Kostte moeite
Beats microwave
♡♡♡♡![]()
Wat kan ie niet hequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:41 schreef Dotteke het volgende:
Niet alleen dichter ook nog een taal wonder![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag ook wel
Kostte moeite
Beats microwave![]()
![]()
![]()
Ja vond je 'm mooi?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Was een lief gedichtje, made my day@:justink
Met heel veel liefde gemaakt
![]()
![]()
Emotioneel Moment @Mickytjuh op tv voor sommige carnaval vierders dat het afgelopen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben we dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:43 schreef Dotteke het volgende:
Emotioneel Moment @:Mickytjuh op tv voor sommige carnaval vierders dat het afgelopen is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja vond je 'm mooi?Met heel veel liefde gemaakt
![]()
![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
Ik kreeg een tijdje geleden altijd de vraag of ik van het zuid-Afrikaans naar het Engels wilde vertalenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Oh.. krijg n melding of ik deze pagina van het Zweeds naar het Nederlands wil vertalen...![]()
Bij de berichten van mario krijg ik alle talen voorgeschoteldquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje geleden altijd de vraag of ik van het zuid-Afrikaans naar het Engels wilde vertalen![]()
![]()
Morgen allemaal een askruisje ophalen in de kerk. Maar ik schat in dat vele. Dat niet doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heidenenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen allemaal een askruisje ophalen in de kerk. Maar ik schat in dat vele. Dat niet doen♡♡♡♡![]()
ik sta op de zwarte lijst, mag alleen nog naar de moskeequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen allemaal een askruisje ophalen in de kerk. Maar ik schat in dat vele. Dat niet doen![]()
Ja en daarna vasten?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen allemaal een askruisje ophalen in de kerk. Maar ik schat in dat vele. Dat niet doen![]()
Ben je daar wel eens geweest?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik sta op de zwarte lijst, mag alleen nog naar de moskeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik dacht 40 dagen langquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Terwijl DTS wel bekend isquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
slecht spel dansnap alleen wel waarom ik er niet heel veel aan vind
![]()
![]()
logischquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Terwijl DTS wel bekend is
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben met een moslim getrouwd geweest. (Hij is overleden toen hij 32 was jaar)Maar ik heb nooit een moskee gezienquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jaken van de turkse moskee hier zelfs best een aantal mensen
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje knielen naar het oosten en kut roepen?
Ik ben er spullen op gaan halen paar keer dus ook binnen geweest maar ik heb nooit geen dienst ofzo bijgewoond en ook niet op de knieen met mijn reet omhoog gezeten daarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben met een moslim getrouwd geweest. (Hij is overleden toen hij 32 was jaar)Maar ik heb nooit een moskee gezien![]()
![]()
Slaap lekker dan!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja voor mij was het ook een lange dag♡♡♡♡![]()
O op die manier. Vind het altijd wel een mooi om te zien hoe ze strak in de rij op hun knieën liggenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben er spullen op gaan halen paar keer dus ook binnen geweest maar ik heb nooit geen dienst ofzo bijgewoond en ook niet op de knieen met mijn reet omhoog gezeten daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
van mij mogen ze hun gang gaan maar ik hoef daar niet bij te zijn, zonde van mijn tijd, versta er toch geen reet vanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Vind het altijd wel een mooi om te zien hoe ze strak in de rij op hun knieën liggen![]()
![]()
Kniktquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja daar zitten die gasten mee omhoog toch
♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja daar zitten die gasten mee omhoog toch
Ze buigen gewoon voor hun vrouwen![]()
Je zou er maar achter zitten als degene voor je zit een scheet laatquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja daar zitten die gasten mee omhoog tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan overal gebeuren. In een lift is erger lijkt mequote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou er maar achter zitten als degene voor je zit een scheet laat![]()
Nee! Alles in BB Brazilië moet gevolgd worden! Er zou eens een stout tepeltje tevoorschijn duiken en dan moet er wel een screencap van worden gemaakt. Alleen feesten ze meestal door tot 6 uur oostenrijkse tijdquote:![]()
prioriteitenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee! Alles in BB Brazilië moet gevolgd worden! Er zou eens een stout tepeltje tevoorschijn duiken en dan moet er wel een screencap van worden gemaakt. Alleen feesten ze meestal door tot 6 uur oostenrijkse tijdtepels prio 1
![]()
Uit ervaring kan ik vertellen dat die rechtse niet zo heel tighty meer isquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik vertellen dat die rechtse niet zo heel tighty meer is
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jep. Janken deden wequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:43 schreef Dotteke het volgende:
Emotioneel Moment @:Mickytjuh op tv voor sommige carnaval vierders dat het afgelopen isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu de wekker zettenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, maar ik moet morgen dus mensen op Schiphol op gaan halen... Dus geen tijd voormquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgen niet nog haringhappen op de mert? Of is dat niet in Oeteldonk?
Of askruisje halen, maar das volgens mij meer voor de echte gelovigen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zo. Bijna uitgekleedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-02-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3258 / +246 / +0 / 3999 / 4830
2. devzero / 1256 / +58 / +1 / 543 / 845
3. JustinK / 997 / +89 / +0 / 1363 / 1883
4. mario390 / 517 / +69 / +14 / 147 / 310
5. KoningWouter / 491 / +40 / +0 / 390 / 524
6. Mickytjuh / 469 / +88 / +3 / 503 / 699
7. Harrie / 455 / +92 / +2 / 571 / 807
8. KillemWieft / 376 / +22 / +42 / 136 / 247
9. HappyCharly / 369 / +12 / +0 / 895 / 1112
10. DerRabbit / 286 / +22 / +29 / 365 / 472
11. Paul / 278 / +43 / +0 / 824 / 1063
12. hemarookworst / 239 / +27 / +10 / 313 / 445
13. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 362 / 454
14. DJMO / 188 / +19 / +0 / 130 / 211
15. Rob / 176 / +2 / +0 / 134 / 187
16. kree / 167 / +4 / +0 / 233 / 308
17. ieniminimuis / 158 / +24 / +0 / 225 / 302
18. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 98 / 154
19. gebrokenglas / 137 / +0 / +0 / 96 / 155
20. Shii / 132 / +13 / +0 / 141 / 207SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker slapen MoniTof!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Geen ideequote:Op woensdag 14 februari 2024 03:55 schreef devzero het volgende:
Sorry, ik was een legpuzzel aan het doen. Heb ik nog iets gemist?
Smileys gok ik?♡♡♡♡![]()
Pardon, ik sta geregistreerd in het bolk-me-niet registerquote:
Grensoverschrijdende bolk.quote:Op woensdag 14 februari 2024 04:10 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Pardon, ik sta geregistreerd in het bolk-me-niet register
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2024 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Anders kan ik niet meepraten. The horror
♡♡♡♡![]()
Talent heb jequote:Op woensdag 14 februari 2024 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb onder andere geleerd daten
daarom
♡♡♡♡![]()
Waarom praat je over n andere userquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je een gebrek aan good looks en IQ hebt
♡♡♡♡![]()
1 woord :quote:Op woensdag 14 februari 2024 04:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom praat je over n andere user![]()
![]()
Weet nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Het wordt wel erg rustig. Of heb ik een aankondiging gemist?
Zag bericht in de balk♡♡♡♡![]()
Ik zie het. Geen idee wie Lavender is, maar kennelijk mod in diverse forums waaronder BB en TRUquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet niet
Zag bericht in de balk![]()
I knowquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie het. Geen idee wie Lavender is, maar kennelijk mod in diverse forums waaronder BB en TRU♡♡♡♡![]()
Dat zou een eer zijnquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ga je de boeken in als laatste winnaar van dtsmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jammerquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Natuurlijk had je dat al opgezocht. Maar geen idee wat het betekend♡♡♡♡![]()
Wat staat er in die balk dan? Zie ik niet op mobiel.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Alleen niemand zal het weten, want FOK! is dicht danquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ga je de boeken in als laatste winnaar van dts![]()
![]()
Oeiquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Wat staat er in die balk dan? Zie ik niet op mobiel.♡♡♡♡![]()
https://fok.nl/shop/doneren/quote:Op woensdag 14 februari 2024 04:34 schreef Speklap3000 het volgende:
Wat staat er in die balk dan? Zie ik niet op mobiel.![]()
Ohhh is dat alles. Storm in een glas waterquote:
Ja dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Waarom zou dat in de balk staan♡♡♡♡![]()
Dat ze die nog niet verwijderd hebben. Die gozer had ook maar een korte permbanquote:anoniem
27-09 14:36
zwarte mensen vernietigen onze prachtige cultuur![]()
Huh?quote:Op woensdag 14 februari 2024 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ze die nog niet verwijderd hebben. Die gozer had ook maar een korte permban
Is anoniem♡♡♡♡![]()
Watquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ze die nog niet verwijderd hebben. Die gozer had ook maar een korte permban
Het was niet anoniem toen FlippingCoin dat poste (hij had toen een ban voor iets, maar kon nog wel doneren). Ze konden zijn naam wel verwijderen, maar niet het bericht zelf. Tenzij de FAs/As het geen ruk kan gevenquote:![]()
Ik zie die naam regelmatig.. die is weg nu?quote:Op woensdag 14 februari 2024 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was niet anoniem toen FlippingCoin dat poste (hij had toen een ban voor iets, maar kon nog wel doneren). Ze konden zijn naam wel verwijderen, maar niet het bericht zelf. Tenzij de FAs/As het geen ruk kan geven♡♡♡♡![]()
Nee. Hij was in no time weer terug. Er was een topic over in Feedback, maar kan het niet vindenquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie die naam regelmatig.. die is weg nu?![]()
quote:
Zo dan ook een goede morgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Begint al goed hier vanmorgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh nu wordt er ineens een heel blik opengetrokken
Ja ik ben er in ineens hoppa kom jij en de rest volgtquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:28 schreef Speklap3000 het volgende:
Oh nu wordt er ineens een heel blik opengetrokken
Ik was er al veel vroegerquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ohhh is dat alles. Storm in een glas water
Nou nouquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een liefde hier op de vroege morgen de asshole, hunten, eh de ass vliegen je hier om de oren.. Het houdt niet op. En dat op valentijnsdag
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2024 06:37:54 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je vast weer in slaap gevallen. ANders had je Dev niet zo veel punten laten pakkenquote:
He wat bedoel je daaar mee?quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:34 schreef KoningWouter het volgende:
Oh ja valentijnsdag zal het verhuisbedrijf opdracht geven de brievenbus te legenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zat in de auto. Don't bolk and drive, hier hebben we het al over gehad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je vast weer in slaap gevallen. ANders had je Dev niet zo veel punten laten pakkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:
O oke,quote:![]()
Morguh KW lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verstandig, wat was je al weer vroeg op pad. Woon jij zo ver van je werk?quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zat in de auto. Don't bolk and drive, hier hebben we het al over gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar ik moet vaak naar klanten, en die zitten door het hele land.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig, wat was je al weer vroeg op pad. Woon jij zo ver van je werk?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja lang vooral. Gisteren rond 15 uur in slaap gevallen. Tot half 22. Toen nog even een uurtje eruit en weer door geslapen tot net. Geen idee hoe het kan, was wel extreem moe.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke,![]()
Morguh KW lekker geslapen?
Jij ook lekker geslapen?![]()
A zo dit wa seen beste rit danquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet vaak naar klanten, en die zitten door het hele land.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik het kader van deze datum
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je sliep al lang natuurlijk, en nu is je lichaam misschien ook gezond moe van het zwemmenquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lang vooral. Gisteren rond 15 uur in slaap gevallen. Tot half 22. Toen nog even een uurtje eruit en weer door geslapen tot net. Geen idee hoe het kan, was wel extreem moe.
Jij ook lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt wel mee, maar ik ben dan altijd graag heel vroeg op locatie, zodat ik ook lekker voor de spits weer naar huis kanquote:
Zou heel goed kunnen. Maar er blijft geen dag meer over zoquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je sliep al lang natuurlijk, en nu is je lichaam misschien ook gezond moe van het zwemmen![]()
![]()
Gelijk heb je, niets zo naar als in de spits rijden, langzaam rijden of stilstaan. Ik vind het maar nietsquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik ben dan altijd graag heel vroeg op locatie, zodat ik ook lekker voor de spits weer naar huis kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als dat even allemaal nodig is voor je herstel dan zou ik er dankbaar gebruik van maken KWquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Maar er blijft geen dag meer over zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je ook gelijk in Dot, thanks!quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat even allemaal nodig is voor je herstel dan zou ik er dankbaar gebruik van maken KW![]()
![]()
Ik ook niet. Daarom ben ik voor de ochtendspits al op locatie, en voor de avondspits weer lekker thuisquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, niets zo naar als in de spits rijden, langzaam rijden of stilstaan. Ik vind het maar niets
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: