Ik was er al veel vroegerquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:36 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ohhh is dat alles. Storm in een glas water
Nou nouquote:
Dan ben je vast weer in slaap gevallen. ANders had je Dev niet zo veel punten laten pakkenquote:
He wat bedoel je daaar mee?quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:34 schreef KoningWouter het volgende:
Oh ja valentijnsdag zal het verhuisbedrijf opdracht geven de brievenbus te legen
Zat in de auto. Don't bolk and drive, hier hebben we het al over gehad.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je vast weer in slaap gevallen. ANders had je Dev niet zo veel punten laten pakken
quote:
O oke,quote:
Verstandig, wat was je al weer vroeg op pad. Woon jij zo ver van je werk?quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:37 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Zat in de auto. Don't bolk and drive, hier hebben we het al over gehad.
Nee, maar ik moet vaak naar klanten, en die zitten door het hele land.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig, wat was je al weer vroeg op pad. Woon jij zo ver van je werk?
Ja lang vooral. Gisteren rond 15 uur in slaap gevallen. Tot half 22. Toen nog even een uurtje eruit en weer door geslapen tot net. Geen idee hoe het kan, was wel extreem moe.quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke,![]()
Morguh KW lekker geslapen?
A zo dit wa seen beste rit danquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:39 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet vaak naar klanten, en die zitten door het hele land.
quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik het kader van deze datum
[ afbeelding ]
Je sliep al lang natuurlijk, en nu is je lichaam misschien ook gezond moe van het zwemmenquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lang vooral. Gisteren rond 15 uur in slaap gevallen. Tot half 22. Toen nog even een uurtje eruit en weer door geslapen tot net. Geen idee hoe het kan, was wel extreem moe.
Jij ook lekker geslapen?
Valt wel mee, maar ik ben dan altijd graag heel vroeg op locatie, zodat ik ook lekker voor de spits weer naar huis kanquote:
Zou heel goed kunnen. Maar er blijft geen dag meer over zoquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je sliep al lang natuurlijk, en nu is je lichaam misschien ook gezond moe van het zwemmen
Gelijk heb je, niets zo naar als in de spits rijden, langzaam rijden of stilstaan. Ik vind het maar nietsquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik ben dan altijd graag heel vroeg op locatie, zodat ik ook lekker voor de spits weer naar huis kan
Als dat even allemaal nodig is voor je herstel dan zou ik er dankbaar gebruik van maken KWquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Maar er blijft geen dag meer over zo
Heb je ook gelijk in Dot, thanks!quote:Op woensdag 14 februari 2024 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat even allemaal nodig is voor je herstel dan zou ik er dankbaar gebruik van maken KW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |