Ohhh is dat alles. Storm in een glas waterquote:
Ja dat weet ik toch nietquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Waarom zou dat in de balk staan
Dat ze die nog niet verwijderd hebben. Die gozer had ook maar een korte permbanquote:anoniem
27-09 14:36
zwarte mensen vernietigen onze prachtige cultuur
Huh?quote:Op woensdag 14 februari 2024 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ze die nog niet verwijderd hebben. Die gozer had ook maar een korte permban
Watquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ze die nog niet verwijderd hebben. Die gozer had ook maar een korte permban
Het was niet anoniem toen FlippingCoin dat poste (hij had toen een ban voor iets, maar kon nog wel doneren). Ze konden zijn naam wel verwijderen, maar niet het bericht zelf. Tenzij de FAs/As het geen ruk kan gevenquote:
Ik zie die naam regelmatig.. die is weg nu?quote:Op woensdag 14 februari 2024 04:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was niet anoniem toen FlippingCoin dat poste (hij had toen een ban voor iets, maar kon nog wel doneren). Ze konden zijn naam wel verwijderen, maar niet het bericht zelf. Tenzij de FAs/As het geen ruk kan geven
Nee. Hij was in no time weer terug. Er was een topic over in Feedback, maar kan het niet vindenquote:Op woensdag 14 februari 2024 04:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zie die naam regelmatig.. die is weg nu?
quote:
Zo dan ook een goede morgenquote:
Ja ik ben er in ineens hoppa kom jij en de rest volgtquote:Op woensdag 14 februari 2024 06:28 schreef Speklap3000 het volgende:
Oh nu wordt er ineens een heel blik opengetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |