slecht spel danquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik klikte op de koelkast, maar de optie "drink een koude pater" zat er niet tussen
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik klikte op de koelkast, maar de optie "drink een koude pater" zat er niet tussen
Grattis, du har översatt den här meningen korrekt. Du vann ett kylskåp.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Oh.. krijg n melding of ik deze pagina van het Zweeds naar het Nederlands wil vertalen...
Mag ook welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Grattis, du har översatt den här meningen korrekt. Du vann ett kylskåp.
Wat kan ie niet hequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:41 schreef Dotteke het volgende:
Niet alleen dichter ook nog een taal wonder
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag ook wel
Kostte moeite
Beats microwave
Ja vond je 'm mooi?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Was een lief gedichtje, made my day@:justink
Hebben we dat ook weer gehadquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:43 schreef Dotteke het volgende:
Emotioneel Moment @:Mickytjuh op tv voor sommige carnaval vierders dat het afgelopen is
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja vond je 'm mooi?Met heel veel liefde gemaakt
Ik kreeg een tijdje geleden altijd de vraag of ik van het zuid-Afrikaans naar het Engels wilde vertalenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
Oh.. krijg n melding of ik deze pagina van het Zweeds naar het Nederlands wil vertalen...
Bij de berichten van mario krijg ik alle talen voorgeschoteldquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje geleden altijd de vraag of ik van het zuid-Afrikaans naar het Engels wilde vertalen
Morgen allemaal een askruisje ophalen in de kerk. Maar ik schat in dat vele. Dat niet doenquote:
Heidenenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen allemaal een askruisje ophalen in de kerk. Maar ik schat in dat vele. Dat niet doen
ik sta op de zwarte lijst, mag alleen nog naar de moskeequote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen allemaal een askruisje ophalen in de kerk. Maar ik schat in dat vele. Dat niet doen
Ja en daarna vasten?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |