Ben je daar wel eens geweest?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik sta op de zwarte lijst, mag alleen nog naar de moskee
Ja ik dacht 40 dagen langquote:
Terwijl DTS wel bekend isquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
slecht spel dansnap alleen wel waarom ik er niet heel veel aan vind
logischquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Terwijl DTS wel bekend is
[ afbeelding ]
Ik ben met een moslim getrouwd geweest. (Hij is overleden toen hij 32 was jaar)Maar ik heb nooit een moskee gezienquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jaken van de turkse moskee hier zelfs best een aantal mensen
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje knielen naar het oosten en kut roepen?
Ik ben er spullen op gaan halen paar keer dus ook binnen geweest maar ik heb nooit geen dienst ofzo bijgewoond en ook niet op de knieen met mijn reet omhoog gezeten daarquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben met een moslim getrouwd geweest. (Hij is overleden toen hij 32 was jaar)Maar ik heb nooit een moskee gezien
Slaap lekker dan!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja voor mij was het ook een lange dag
O op die manier. Vind het altijd wel een mooi om te zien hoe ze strak in de rij op hun knieën liggenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben er spullen op gaan halen paar keer dus ook binnen geweest maar ik heb nooit geen dienst ofzo bijgewoond en ook niet op de knieen met mijn reet omhoog gezeten daar
van mij mogen ze hun gang gaan maar ik hoef daar niet bij te zijn, zonde van mijn tijd, versta er toch geen reet vanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier. Vind het altijd wel een mooi om te zien hoe ze strak in de rij op hun knieën liggen
Kniktquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja daar zitten die gasten mee omhoog toch
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je zou er maar achter zitten als degene voor je zit een scheet laatquote:Op dinsdag 13 februari 2024 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |