Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij had liever gezien dat niemand postquote:Op dinsdag 13 februari 2024 04:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wees blij dat er iemand post midden in de nacht junge!![]()
Ik had ook een betere TTquote:Op dinsdag 13 februari 2024 04:06 schreef Harrie het volgende:
matige TT ik had modern talking verwacht maar die zijn natuurlijk zu viel glamor![]()
Fariannetje gedaan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 04:12 schreef devzero het volgende:
Zo slecht, en waarschijnlijk niet eens zijn eigen stem
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gelukkig ben je nog wel even getuige van het slechtste nummer ooit gepost in de geschiedenis van DTS. Een historisch dieptepuntquote:![]()
![]()
Ik moest hard lachen en huilen op het zelfde moment.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 04:34 schreef Harrie het volgende:
ik heb niet gekliktnoteer dat ff mensen
![]()
Want de muziek was echt briljant. Zijn tijd ver vooruit. Uitermate origineelquote:Op dinsdag 13 februari 2024 04:38 schreef mario390 het volgende:
het was nur dat zij in de
videos vresselijke schulterpotzler
anhadde![]()
dat electrisch orgel komt me ergens vaag bekend van voor
kon die muts niet verstaan
heeft het einde niet gehaald![]()
![]()
Ik heb ook maar 20 seconden geluisterd. Uitermate slechte kloon van een slechte band die 20 hits hadden met hetzelfde slechte nummerquote:Op dinsdag 13 februari 2024 04:43 schreef Harrie het volgende:
dat electrisch orgel komt me ergens vaag bekend van voor
kon die muts niet verstaan
heeft het einde niet gehaald![]()
Dat klinkt alsof het een mooie nacht was.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Een topic gevuld met hele slechte muziek. Wat wil je nog meer![]()
![]()
![]()
Als er nu parodieën van modern talking in mijn youtube aanbevelingen komen, dan wordt het tijd om af te sluiten![]()
![]()
Mario zit nog naar de BB Brazilië te kijken.Harrie slaapt, maar post gewoon door in zijn slaap. En ik ga zo slapen, 23:43 nu hierquote:![]()
I see, dus ik ben de eerste van de ochtendlichting.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario zit nog naar de BB Brazilië te kijken.Harrie slaapt, maar post gewoon door in zijn slaap. En ik ga zo slapen, 23:43 nu hier![]()
![]()
De ochtendploeg is het laatste halve jaar behoorlijk kleiner geworden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
I see, dus ik ben de eerste van de ochtendlichting.![]()
het mag duidelijk zijn dat ik postend in mijn slaap minder eentonig ben dan bepaalde andere toppersquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario zit nog naar de BB Brazilië te kijken.Harrie slaapt, maar post gewoon door in zijn slaap. En ik ga zo slapen, 23:43 nu hier![]()
![]()
Ja @_UserName_ is ook ineens spoorloos.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
De ochtendploeg is het laatste halve jaar behoorlijk kleiner geworden.![]()
ik ben een beelddenker en het beeld is al zo vervelend somsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet opgeruimd. Liggen hoop tissues onder zijn bank![]()
![]()
Ik ga niet ontkennen dat dat niet het doel wasquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben een beelddenker en het beeld is al zo vervelend soms![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik gev je en tussue op de kopquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
welterusten alvast danquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat dat niet het doel was![]()
![]()
Klopt. Geen idee waarom die ineens een stuk minder op fok zit. Misschien druk met werk?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja @:_UserName_ is ook ineens spoorloos.![]()
Of ineens wel een normaal slaap ritmequote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Geen idee waarom die ineens een stuk minder op fok zit. Misschien druk met werk?![]()
![]()
Dat zou mooi zijn, maar nu wel heel erg afwezig. Ik dacht dat hij pas in Mei op vakantie ging. Is hij aan het verhuizen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Of ineens wel een normaal slaap ritme![]()
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar nu wel heel erg afwezig. Ik dacht dat hij pas in Mei op vakantie ging. Is hij aan het verhuizen?![]()
![]()
![]()
Een beetje het niveau van Pittige Tijden, maar verder wel een grappige parodie. Niet dat er ook maar iemand op die link gaat klikken
En daarmee![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Dev!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:57 schreef devzero het volgende:
Een beetje het niveau van Pittige Tijden, maar verder wel een grappige parodie. Niet dat er ook maar iemand op die link gaat klikken
En daarmee![]()
![]()
![]()
nutzt niks je heeft mequote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:24 schreef KoningWouter het volgende:
Je mag ze hebben hoor die punten.
toch weer ingehalt![]()
Ja hier ook. Maar fit genoeg om naar het zwembad te gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar het mocht wel wat langer![]()
![]()
Oh nice, weer lekker een paar baantjesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier ook. Maar fit genoeg om naar het zwembad te gaan.![]()
![]()
Ja uurtje zwemmen. Maar weet niet of het heel verstandig is want ben gisteren half 5 tot half 6 ook al geweest en heb best spierpijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nice, weer lekker een paar baantjes
Misschien gewoon rustig aan een dagje.![]()
Ja je moet het niet overdrijven iddquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja uurtje zwemmen. Maar weet niet of het heel verstandig is want ben gisteren half 5 tot half 6 ook al geweest en heb best spierpijn.
Misschien gewoon rustig aan een dagje.![]()
Ja precies, daar heb ik een handje van.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je moet het niet overdrijven idd
Maar goed veel pauze nemen vandaag dan kom ik er wel doorheen.![]()
![]()
Preciesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja precies, daar heb ik een handje van.
Maar goed veel pauze nemen vandaag dan kom ik er wel doorheen.Succes makker
![]()
![]()
Ik denk dat ik voor een hot&spicy burger met chicken wings gaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eet een rookworst!
Goedemorgen trouwens!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hehe die is heerlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een hot&spicy burger met chicken wings ga
Ook al lang niet meer gehad trouwens.![]()
Moggûh
Ik doe het idd wat rustiger aan en merk nu ik mij niet meer zo druk maak om DTS dat ik flink wat slaap, drukte met werk zit er idd ook bij maar ik slaap best veel de laatste tijd, dat ik pas rond deze tijd wakker ben en dan heb ik geen tijd om hier te zijn, maar vind het wel ff lekker zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hey @_UserName_quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
Ik doe het idd wat rustiger aan en merk nu ik mij niet meer zo druk maak om DTS dat ik flink wat slaap, drukte met werk zit er idd ook bij maar ik slaap best veel de laatste tijd, dat ik pas rond deze tijd wakker ben en dan heb ik geen tijd om hier te zijn, maar vind het wel ff lekker zo
Tof dat je even een berichtje achterlaat. Lekker je rust nemen hoor is belangrijker dan zo'n spelletje!![]()
![]()
succes en tot straksquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar het zwembad fietsen. Tot straks!![]()
![]()
Slapen lukt niet meer, het wordt nu al heel druk op de weg en dat hoor ik in mijn kamer
Uw ADH vitamine Worst
Als je maar niet het zwembad in fietstquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar het zwembad fietsen. Tot straks!
Uw ADH vitamine Worst
Ik haat het dat het nog zo lang donker is als ik wakker benUw ADH vitamine Worst
Daarom slaap ik het liefst uit in deze periode. Maar vandaag lukt dat dus niet omdat ik er vroeg in lagUw ADH vitamine Worst
Ik was al heul vroeg hier. Maar had het land weer verlaten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
I see, dus ik ben de eerste van de ochtendlichting.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey JKquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-02-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Speklap3000 / 3044 / +286 / +32 / 3789 / 4562
2. devzero / 1230 / +146 / +33 / 505 / 790
3. JustinK / 919 / +161 / +11 / 1261 / 1746
4. KoningWouter / 486 / +47 / +35 / 384 / 512
5. mario390 / 476 / +8 / +42 / 134 / 282
6. Harrie / 430 / +19 / +69 / 562 / 788
7. Mickytjuh / 388 / +26 / +10 / 487 / 662
8. HappyCharly / 357 / +0 / +0 / 874 / 1089
9. KillemWieft / 334 / +0 / +22 / 133 / 240
10. DerRabbit / 235 / +3 / +0 / 345 / 441
11. Paul / 235 / +18 / +0 / 763 / 966
12. Mazikeen / 212 / +0 / +0 / 361 / 453
13. hemarookworst / 211 / +13 / +9 / 298 / 420
14. Rob / 174 / +78 / +0 / 134 / 186
15. DJMO / 171 / +20 / +2 / 126 / 203
16. kree / 163 / +0 / +0 / 233 / 307
17. Grrrrrrrr / 155 / +0 / +0 / 98 / 154
18. gebrokenglas / 137 / +8 / +0 / 96 / 155
19. ieniminimuis / 134 / +4 / +0 / 186 / 247
20. Shii / 119 / +2 / +0 / 140 / 206SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nog een kleine twee uur dan mag ik een meeting voorzittenUw ADH vitamine Worst
Ook GoedemorgenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waaarom maakte je je druk om DTS dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
Fijn dat je beter slaapt UNWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
7van de 10x is het in de nacht ook alleen smileysquote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:33 schreef hemarookworst het volgende:
Die kan elk moment weer binnenvallen met smileys
Waarom ben ik klaarwakker na 5 uur en drie kwartier slapen???Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee dat is wellicht het probleem,
Ik ging vrij nuchter naar bed.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wohoohow
We zitten in een flohohowOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
veel plezier schatquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Carnaval is nog steeds zo!!
.vanaf 1:45 luisteren.
Ik zit in de flow!!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vanavond maar eens even de portier van de Paternoster een goede dikke knuffel geven en vertellen dat ik hem weer een jaar extreem hard ga missen.
Vanmiddag de grote trommelaar van daktari fanfari voor het laatst gaan kussen
En ook nog even genieten van de keinderoptochtdie hier ongeveer door de straat komt,
Beetje dweilen door de straten, sinasjes en patertjes afwisselen
Vanavond de Peer even goed vastpakken en mijn jaarlijkse selfie met hem maken.
Oneindige discussies met geminteroadsleden rond een uur of half twaalf,
Knetters wat heb ik zin in vandaag!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hopla hopla hopla heeeee hallekiedallekiedallekiedeeeeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goedemorgen spekkie
Ik ga even aankleden en naar de sportschoolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
We zijn niet meer te houwen
Om drie dagen te gaan sjouwen!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 01:46 schreef devzero het volgende:
De naalden aan mijn kerstboom beginnen te verharden. Dat betekend dat het bijna is afgelopen met de pret. Waarschijnlijk doe ik hem over 2 weken het huis uit. Dan heb ik mijn kerstboom 2.5 maand in huis gehad
@:mizzezamy heb jij je kerstboom nog staan?kerstboomheld!
Ik had mijne eerste week van januari alweer opgeruimdMaar hij staat natuurlijk nog op zolder, want is een neppert.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
En, weer lekker gezwommen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk niet zwart wit, maar in t rood wit geel!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Yes, 7 uur stipt stond ik voor de deur. Doet echt goed. Had niet eens de noodzaak om medicijnen te nemen (wel gedaan natuurlijk).quote:
En hoe is het met jou? Weer een beetje bijgekomen van de drukke dag gisteren?![]()
Het is het epicentrum van het leven en de gein hier!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Al nuchter?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is het epicentrum van het leven en de gein hier!!![]()
![]()
O dat klinkt goedquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes, 7 uur stipt stond ik voor de deur. Doet echt goed. Had niet eens de noodzaak om medicijnen te nemen (wel gedaan natuurlijk).
En hoe is het met jou? Weer een beetje bijgekomen van de drukke dag gisteren?Fijn te lezen hoe je vooruit gaat. Ik denk dat het ook wel verstandig is dat je je medicijnen blijft innemen.
Ja was ik al snel even thuis en het is weer oke, maar slecht geslapen vannacht
Zo even een uurtje naar de fysioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al de hele nacht.quote:
Ik drink alles in een!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Yup, dit is ook de eerste dag op de lagere dosering dus wel zullen wel zien hoe het straks gaat. Tot nu toe ben ik erg blij dat ik zo vroeg ben gaan zwemmen in elk geval. (Gisteren was het pas het eind van de dag)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat klinkt goedFijn te lezen hoe je vooruit gaat. Ik denk dat het ook wel verstandig is dat je je medicijnen blijft innemen.
Ja was ik al snel even thuis en het is weer oke, maar slecht geslapen vannacht
Zo even een uurtje naar de fysio
Rot dat je slecht hebt geslapen. Hopelijk kun je wat rust vinden vandaag. Fysio doet ook wel goed denk ik of niet? (Is dat nog steeds voor je schouder?)![]()
Gij keek men lachend oan!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tot vanavond stipt 12 uur.
Dan is het klaar,
Goannwe met traonen in de ogen naor de kietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nog even knallen dan!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Tot vanavond stipt 12 uur.
Dan is het klaar,
Goannwe met traonen in de ogen naor de kiet![]()
Ja toch maar eerst even ontbijten, dan sporten...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh jaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekker toch zo actief je dag beginnenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, dit is ook de eerste dag op de lagere dosering dus wel zullen wel zien hoe het straks gaat. Tot nu toe ben ik erg blij dat ik zo vroeg ben gaan zwemmen in elk geval. (Gisteren was het pas het eind van de dag)
Rot dat je slecht hebt geslapen. Hopelijk kun je wat rust vinden vandaag. Fysio doet ook wel goed denk ik of niet? (Is dat nog steeds voor je schouder?)
Niet alleen daarvoor voor mijn hele lijf. Daarom duurt het ook een uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zeker, dat ga ik er in houden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch zo actief je dag beginnen
Niet alleen daarvoor voor mijn hele lijf. Daarom duurt het ook een uur.
Oh dat is wel even een sessie. Voel je je daarna ook wel wat beter?![]()
Ik krijg zo twee gekookte eitjes op brood!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Luxe!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg zo twee gekookte eitjes op brood!![]()
Ja echt wel.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aan het feit dat ik dadelijk de kiet ff ga stofzuigen en dweilen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bikkel!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Aan het feit dat ik dadelijk de kiet ff ga stofzuigen en dweilen.![]()
![]()
En nu
Ei!
.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Even, he is eigenlijk meer een onderhoudstherapie proberen te voorkomen dat het erger wordtquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zeker, dat ga ik er in houden.
Oh dat is wel even een sessie. Voel je je daarna ook wel wat beter?
Maar ik ga mijn jas aan trekken en die kant opFijne dag verder KW
Dweilen moet je deze dagen op straat doenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Aan het feit dat ik dadelijk de kiet ff ga stofzuigen en dweilen.
Ah nouja in ieder geval goed dat het even helpt maar wel jammer dat het niet vooruit gaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even, he is eigenlijk meer een onderhoudstherapie proberen te voorkomen dat het erger wordt
Maar ik ga mijn jas aan trekken en die kant opFijne dag verder KW
Succes Dot!![]()
![]()
Doe ik ook!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dweilen moet je deze dagen op straat doen
Maar iedere dag komen er hier 15 man over de vloer, en die knoeien nogal eens bier en zo.
.alle dagen even fris startenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Brood uit de vriezer gehaald maar eigenlijk heb ik geeneens trek in brood
Uw ADH vitamine Worst
Zo de kiet is gedweild
Nu even uitbuiken op bed, en als het droog is.
Hopla hopla hopla heeeee
Richting de sportschool
HallekiedallekiedoooooOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ieder bier is toch weer snel twee bruine boterhammenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed eten is verstandig in deze tijd van het jaarquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zijn er nog meer belangrijke dingen hier gebeurd tijdens mijn schitterende afwezigheid?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja promotie
Maar liefst 40 euro bruto meer loon
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik hoop dat ieniminimuis mijn sugar mommy wil wordenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
In je dromen. Zoveel krijg ik nou ook weer niet betaald hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:19 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik hoop dat ieniminimuis mijn sugar mommy wil worden
Trotste mama van Ambar
Sporten is zwaar op de derde dag van CarnavalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Carnaval is toch ook hard sporten?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Sporten is zwaar op de derde dag van CarnavalUw ADH vitamine Worst
Ja op zich heb je een punt. Extreem hard trainen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja en dat leverboksen heb ik gisteren dus niet gedaan, zodat ik nou de sportschool niet bevredig met het achterstevoren eten van mijn ontbijtjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kan wel janken, ben emosjooneeeel
Mijn tranen vloeien in het rood wit geelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
LalalalalalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Moet je nou kotsen omdat ik mijn billen train?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 10:27 schreef hemarookworst het volgende:
Brood uit de vriezer gehaald maar eigenlijk heb ik geeneens trek in brood
Yo bro ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Speklap3000 het volgende:
@:paul makker, jij moet toch echt eens leren embedden
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Yo bro ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
O ja dan is het binnen ook wel nodig inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doe ik ook!
Maar iedere dag komen er hier 15 man over de vloer, en die knoeien nogal eens bier en zo.
.alle dagen even fris startenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Op dinsdag 13 februari 2024 11:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Mario heeft een nieuwe mobiel gekocht van de puntenquote:Uw ADH vitamine Worst
We zijn niet meer te houweOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben er al Paul
Ik ben sinds zaterdagmiddag het centrum van Oeteldonk niet uitgeweestOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zoheequote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben er al Paul
Ik ben sinds zaterdagmiddag het centrum van Oeteldonk niet uitgeweestWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
He lekkere speklap, alles g(o)e(d)bolktquote:
Vrouw3 waarom doe je jezelf zulke martelingen aanquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben er al Paul
Ik ben sinds zaterdagmiddag het centrum van Oeteldonk niet uitgeweest![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goed nieuws voor mensen met zonnepanelen
https://www.telegraaf.nl/(...)te-kamer-over-afbouwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je behoorlijk aan het hopen of ben je boos?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mag niet bolken klagenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He lekkere speklap, alles g(o)e(d)bolktmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je behoorlijk aan het hopen of ben je boos?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gelukkig dan maar. Kom je nog wel een beetje aan je bolk rust toe vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je was boos een hoop eruit aan het drukken?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je was boos een hoop eruit aan het drukken?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waarom was je er dan zo boos bij?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je bent een vrouwmensch?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 13:07 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik heb geen reden nodig om boos te zijnOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom denk je dat, voel je je aangetrokken tot Speklapquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: