Mario zit nog naar de BB Brazilië te kijken.Harrie slaapt, maar post gewoon door in zijn slaap. En ik ga zo slapen, 23:43 nu hierquote:
I see, dus ik ben de eerste van de ochtendlichting.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario zit nog naar de BB Brazilië te kijken.Harrie slaapt, maar post gewoon door in zijn slaap. En ik ga zo slapen, 23:43 nu hier
De ochtendploeg is het laatste halve jaar behoorlijk kleiner geworden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
I see, dus ik ben de eerste van de ochtendlichting.
het mag duidelijk zijn dat ik postend in mijn slaap minder eentonig ben dan bepaalde andere toppersquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario zit nog naar de BB Brazilië te kijken.Harrie slaapt, maar post gewoon door in zijn slaap. En ik ga zo slapen, 23:43 nu hier
Ja @_UserName_ is ook ineens spoorloos.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:45 schreef devzero het volgende:
[..]
De ochtendploeg is het laatste halve jaar behoorlijk kleiner geworden.
ik ben een beelddenker en het beeld is al zo vervelend somsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet opgeruimd. Liggen hoop tissues onder zijn bank
Ik ga niet ontkennen dat dat niet het doel wasquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben een beelddenker en het beeld is al zo vervelend soms
quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
ik gev je en tussue op de kopquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
welterusten alvast danquote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat dat niet het doel was
Klopt. Geen idee waarom die ineens een stuk minder op fok zit. Misschien druk met werk?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja @:_UserName_ is ook ineens spoorloos.
Of ineens wel een normaal slaap ritmequote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Geen idee waarom die ineens een stuk minder op fok zit. Misschien druk met werk?
Dat zou mooi zijn, maar nu wel heel erg afwezig. Ik dacht dat hij pas in Mei op vakantie ging. Is hij aan het verhuizen?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Of ineens wel een normaal slaap ritme
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar nu wel heel erg afwezig. Ik dacht dat hij pas in Mei op vakantie ging. Is hij aan het verhuizen?
Slaap lekker Dev!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:57 schreef devzero het volgende:
Een beetje het niveau van Pittige Tijden, maar verder wel een grappige parodie. Niet dat er ook maar iemand op die link gaat klikken
En daarmee![]()
![]()
nutzt niks je heeft mequote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:24 schreef KoningWouter het volgende:
Je mag ze hebben hoor die punten.
Ja hier ook. Maar fit genoeg om naar het zwembad te gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar het mocht wel wat langer
Oh nice, weer lekker een paar baantjesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier ook. Maar fit genoeg om naar het zwembad te gaan.
Ja uurtje zwemmen. Maar weet niet of het heel verstandig is want ben gisteren half 5 tot half 6 ook al geweest en heb best spierpijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nice, weer lekker een paar baantjes
Ja je moet het niet overdrijven iddquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja uurtje zwemmen. Maar weet niet of het heel verstandig is want ben gisteren half 5 tot half 6 ook al geweest en heb best spierpijn.
Misschien gewoon rustig aan een dagje.
Ja precies, daar heb ik een handje van.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je moet het niet overdrijven idd
Preciesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja precies, daar heb ik een handje van.
Maar goed veel pauze nemen vandaag dan kom ik er wel doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |