Ik was al heul vroeg hier. Maar had het land weer verlaten.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 05:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
I see, dus ik ben de eerste van de ochtendlichting.
Hey JKquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-02-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Waaarom maakte je je druk om DTS dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
Moggűh
Ik doe het idd wat rustiger aan en merk nu ik mij niet meer zo druk maak om DTS dat ik flink wat slaap, drukte met werk zit er idd ook bij maar ik slaap best veel de laatste tijd, dat ik pas rond deze tijd wakker ben en dan heb ik geen tijd om hier te zijn, maar vind het wel ff lekker zo
7van de 10x is het in de nacht ook alleen smileysquote:Op dinsdag 13 februari 2024 07:33 schreef hemarookworst het volgende:
Die kan elk moment weer binnenvallen met smileys
veel plezier schatquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Carnaval is nog steeds zo!!
.vanaf 1:45 luisteren.
Ik zit in de flow!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |