Al nuchter?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is het epicentrum van het leven en de gein hier!!
O dat klinkt goedquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yes, 7 uur stipt stond ik voor de deur. Doet echt goed. Had niet eens de noodzaak om medicijnen te nemen (wel gedaan natuurlijk).
En hoe is het met jou? Weer een beetje bijgekomen van de drukke dag gisteren?
Al de hele nacht.quote:
Yup, dit is ook de eerste dag op de lagere dosering dus wel zullen wel zien hoe het straks gaat. Tot nu toe ben ik erg blij dat ik zo vroeg ben gaan zwemmen in elk geval. (Gisteren was het pas het eind van de dag)quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat klinkt goedFijn te lezen hoe je vooruit gaat. Ik denk dat het ook wel verstandig is dat je je medicijnen blijft innemen.
Ja was ik al snel even thuis en het is weer oke, maar slecht geslapen vannacht
Zo even een uurtje naar de fysio
Tot wanneer duurt carnaval eigenlijk?quote:
Nog even knallen dan!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Tot vanavond stipt 12 uur.
Dan is het klaar,
Goannwe met traonen in de ogen naor de kiet
Lekker toch zo actief je dag beginnenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, dit is ook de eerste dag op de lagere dosering dus wel zullen wel zien hoe het straks gaat. Tot nu toe ben ik erg blij dat ik zo vroeg ben gaan zwemmen in elk geval. (Gisteren was het pas het eind van de dag)
Rot dat je slecht hebt geslapen. Hopelijk kun je wat rust vinden vandaag. Fysio doet ook wel goed denk ik of niet? (Is dat nog steeds voor je schouder?)
Zeker, dat ga ik er in houden.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch zo actief je dag beginnen
Niet alleen daarvoor voor mijn hele lijf. Daarom duurt het ook een uur.
Luxe!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg zo twee gekookte eitjes op brood!
Bikkel!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 09:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Aan het feit dat ik dadelijk de kiet ff ga stofzuigen en dweilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |