nutzt niks je heeft mequote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:24 schreef KoningWouter het volgende:
Je mag ze hebben hoor die punten.
Ja hier ook. Maar fit genoeg om naar het zwembad te gaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jawel, maar het mocht wel wat langer
Oh nice, weer lekker een paar baantjesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier ook. Maar fit genoeg om naar het zwembad te gaan.
Ja uurtje zwemmen. Maar weet niet of het heel verstandig is want ben gisteren half 5 tot half 6 ook al geweest en heb best spierpijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh nice, weer lekker een paar baantjes
Ja je moet het niet overdrijven iddquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja uurtje zwemmen. Maar weet niet of het heel verstandig is want ben gisteren half 5 tot half 6 ook al geweest en heb best spierpijn.
Misschien gewoon rustig aan een dagje.
Ja precies, daar heb ik een handje van.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je moet het niet overdrijven idd
Preciesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja precies, daar heb ik een handje van.
Maar goed veel pauze nemen vandaag dan kom ik er wel doorheen.
Eet een rookworst!quote:
Ik denk dat ik voor een hot&spicy burger met chicken wings gaquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eet een rookworst!
Goedemorgen trouwens!
Hehe die is heerlijkquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor een hot&spicy burger met chicken wings ga
Hey @_UserName_quote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
Moggûh
Ik doe het idd wat rustiger aan en merk nu ik mij niet meer zo druk maak om DTS dat ik flink wat slaap, drukte met werk zit er idd ook bij maar ik slaap best veel de laatste tijd, dat ik pas rond deze tijd wakker ben en dan heb ik geen tijd om hier te zijn, maar vind het wel ff lekker zo
succes en tot straksquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar het zwembad fietsen. Tot straks!
Als je maar niet het zwembad in fietstquote:Op dinsdag 13 februari 2024 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga naar het zwembad fietsen. Tot straks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |