Heb ik ook, durf nu alleen niet meer te wisselen van whisky. Pak er wel even een nieuwe sigaar bij.quote:
Ja apart...quote:Op maandag 12 februari 2024 03:32 schreef tjoptjop het volgende:
Nou die hamstring viel gelukkig wel mee dus
Zag ik daar "Fez"quote:Op maandag 12 februari 2024 03:31 schreef Attitude het volgende:
De nieuwe seizoen van ncis komt eraan blijkbaar, Das alweer de 20ste
Verbazingswekkend wel, waarschijnlijk is er een goede spuit in gegaan.... is toch de laatste wedstrijd voorlopig...quote:Op maandag 12 februari 2024 03:32 schreef tjoptjop het volgende:
Nou die hamstring viel gelukkig wel mee dus
Je eerste plays waren zo doeltreffend, oke eindigt met een fumble maar dat is de beste aanvallende speler van de NFL. Blijf dat doen, pak die first downs. Ik snap al die passes opeens niet, dat was veel minder effectiefquote:Op maandag 12 februari 2024 03:33 schreef Strani het volgende:
Ze hebben wel naar je geluisterd @:RudyL
Mila Kunis, wie had er geen crush opquote:Op maandag 12 februari 2024 03:35 schreef Attitude het volgende:
[..]
Die serie blijft nog steeds leuk.
Ikquote:Op maandag 12 februari 2024 03:37 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Mila Kunis, wie had er geen crush op
Ik ook nietquote:Op maandag 12 februari 2024 03:37 schreef Breidniet het volgende:
[..]
That 70 shows zou nu de That 00 show zijn, ouwe lullen zijn we.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:37 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Er is nu that 90 show op netflix maar het is gewoon niet voor mij hoewel het leuk was om Jackie en Kelso weer te zienquote:Op maandag 12 februari 2024 03:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
That 70 shows zou nu de That 00 show zijn, ouwe lullen zijn we.
Ik vond donna leuker. Later was ze nog naakt te zien in Orange is new black ofzoquote:Op maandag 12 februari 2024 03:37 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Vond het wel grappig, maar niet zo goed.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:40 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Er is nu that 90 show op netflix maar het is gewoon niet voor mij hoewel het leuk was om Jackie en Kelso weer te zien
Een tv ster naakt zien is geweldig als je 15 bent, als je de 30 gepasseerd bent kijk je er niet meer zo van opquote:Op maandag 12 februari 2024 03:43 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ik vond donna leuker. Later was ze nog naakt te zien in Orange is new black ofzo
Anyway. touchdown!!!
It is always Sunnyquote:Op maandag 12 februari 2024 03:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vond het wel grappig, maar niet zo goed.
That 80's show had Glen Howerton, voor de fans van It's always sunny.
Als Niners winnen is dat Jenningsquote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
MVP gaat de winnende QB worden denk ik, wie anders in deze game?
Taylor?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Jennings misschien als SF wint?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Zowel Mahomes als Purdy verdienen het niet vanavond.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 12 februari 2024 03:49 schreef RudyL het volgende:
Je ziet het alweer aankomen, Mahomes maakt een onwaarschijnlijke completion, een TD en 49ers gaan 4 and out
Ik voel het aardig inmiddels, bijna een halve fles Lagavulin, ik ben oudquote:Op maandag 12 februari 2024 03:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 a 3 shots over in me fles.
Is bij mij ook een aangebroken fles, bij OT pak ik een hard Setlzer.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik voel het aardig inmiddels, bijna een halve fles Lagavulin, ik ben oud
Tegen alles?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:54 schreef Attitude het volgende:
Sf moet nu tegen alles een TD maken !!!!!
Ik hou het voor de grap bij, ben 41, en niet meer de jonge generatie die drank spelletjes speelt.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Drink je pas bij het zien van Taylor, of doe je het al bij een catch van Kelce?
Het maakt eigenlijk geen verschil, een Kelce catch is een shot van Taylor op tvquote:Op maandag 12 februari 2024 03:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Drink je pas bij het zien van Taylor, of doe je het al bij een catch van Kelce?
Zes Kelce-catchesquote:Op maandag 12 februari 2024 03:59 schreef Tweek het volgende:
Volgens mij is dit de eerste wedstijd dat we meer Swift hebben gehad dan Kelce catches.
Dat laatste niet, denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:00 schreef Attitude het volgende:
[..]
Niet de bal verliezen, losraken of 4 x down. Gewoon td maken en evt 2 pt erachter aan.
En we zitten aan 8.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dan tel ik die montage aan het begin nog mee.
Niet complete bagger, wel veel fouten...quote:Op maandag 12 februari 2024 04:03 schreef Droopie het volgende:
Complete baggerwedstrijd, maar wel spannend eind
Mja, als je nog twee keer een first down pakt heb je wel een goede positie.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Time management wordt lastig, KC heeft nog 2 timeouts...
Jaquote:Op maandag 12 februari 2024 04:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
ESPN? Ze snapt er niks van...
Kan ook. Moet wel ingaan... Spannend is het wel.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:01 schreef RudyL het volgende:
Clock management tot field goal en seconds is mij ook best
Ik vind het al vervelend dat Barry Atsma in iedere film zit, als die ook nog in iedere reclame zit wordt ik helemaal gek.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:03 schreef tjoptjop het volgende:
Amerikaanse celebs hebben het bijschnabbelen echt tot kunst verheven
Wie was die van de Cowboys ook alweer vorig jaar? Of is het alweer 2 jaar geledenquote:Op maandag 12 februari 2024 04:06 schreef RudyL het volgende:
Als hij deze mist is het cutten per direct
Ja die was dit jaar effe Broncoquote:Op maandag 12 februari 2024 04:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wie was die van de Cowboys ook alweer vorig jaar? Of is het alweer 2 jaar geleden
Nee natuurlijk niet, ik heb nog mee gedaan aan Dry January.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:06 schreef Attitude het volgende:
Nemen jullie die shots ook echt? Jullie kunnen anders nog correct typen haha
Tijdens de top 2000 hebben we op FOK! in het top 2000 topic het 'inkelen'. Elke keer als Jeroen van Inkel iets doet wat hij altijd doet, dan moeten we een shotje drinken. Ik doe daar eigenlijk nooit aan mee, maar bij sommige users kan je goed merken dat ze die shots ook echt nemenquote:Op maandag 12 februari 2024 04:06 schreef Attitude het volgende:
Nemen jullie die shots ook echt? Jullie kunnen anders nog correct typen haha
Alleen suggestie toch?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
Lijn van af waar je een field goal kan maken.
In college is er geen maximale afstand waarin je kan schieten meen ik. in de NFL ook niet meen ik?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
Lijn van af waar je een field goal kan maken.
Lijn vanaf waar een FG nemen gangbaar is. Al kan je tegenwoordig met de hoeveelheid 50+ yrds die lijn iets maar achter schuiven.quote:
Ah ja dat was het paar jaar terug ookquote:Op maandag 12 februari 2024 04:16 schreef Strani het volgende:
Overtime:
Team met eerste balbezit moet een TD maken om te winnen. Als dat niet lukt dan krijgt het andere team daarna de kans en zij moeten alleen een FG maken.
(Als het eerste team een FG maakt en het tweede team daarna ook, dan gaan we door).
Correct, kenners?
Is veranderd, dat weet ik zekerquote:Op maandag 12 februari 2024 04:16 schreef tjoptjop het volgende:
Zij de OT regels nog hetzelfde als een paar jaar terug?
Oké dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is veranderd, dat weet ik zeker
Nee als de eerste score een TD is is het afgelopenquote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef Strani het volgende:
Ah, beide teams krijgen nu sowieso 1 possession.
Vandaar mijn vraag, maar commentatoren legde het net uit.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is veranderd, dat weet ik zeker
En als daarna gelijk dan winnende puntquote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef Strani het volgende:
Ah, beide teams krijgen nu sowieso 1 possession.
niet meer dusquote:Op maandag 12 februari 2024 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee als de eerste score een TD is is het afgelopen
Oké nee dan is dat gedeelte toch niet veranderd.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er is maar 1 SB ooit in OT gespeeld, de comeback van de Patriots vs Falcons in 2015.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef Tweek het volgende:
Eerste OT superbowl die ik ooit gezien heb en ik kijk sinds 2005 ofzo.
Okey ik moet minder drinken, en ik weet niets dus.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:20 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Er is maar 1 SB ooit in OT gespeeld, de comeback van de Patriots vs Falcons in 2015.
Ik heb gegoogledquote:Op maandag 12 februari 2024 04:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Okey ik moet minder drinken, en ik weet niets dus.
neeplayoff regels zijn iets anders.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarom raadsel?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:21 schreef RudyL het volgende:
Dan is nu kiezen voor starten met balbezit toch nog 'dommer'. Vond het hiervoor al twijfelachtig, maar waarom Warner er nu voor kiest is mij een raadsel
Nouja, hoe dan ook heeft je tegenstander ook balbezit. Die kunnen eenvoudiger kiezen voor een field goal dan jij als startende team omdat ze exact weten wat ze moetenquote:
Voor nu relevant: Beide teams krijgen sowieso 1 possession. Wie aan het eind daarvan meer punten heeft wint.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:23 schreef tjoptjop het volgende:
Naja ik geloof het wel met de regels
Logische keuze iyam. Je wilt beginnen met druk zetten.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:21 schreef RudyL het volgende:
Dan is nu kiezen voor starten met balbezit toch nog 'dommer'. Vond het hiervoor al twijfelachtig, maar waarom Warner er nu voor kiest is mij een raadsel
Normaal heb je gelijk maar ik heb vanavond geen discutabele calls gezien in het voordeel van de Chiefs.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:25 schreef RudyL het volgende:
Wow Chiefs een flag tegen, uniek. Onthoud dit mensen
Klopt ook hoorquote:Op maandag 12 februari 2024 04:27 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Normaal heb je gelijk maar ik heb vanavond geen discutabele calls gezien in het voordeel van de Chiefs.
Ook en als scores na beide possessions gelijk zijn wil je ook weer balbezit hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Logische keuze iyam. Je wilt beginnen met druk zetten.
Snap ik! Goed ademhalen.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:30 schreef RudyL het volgende:
Ik ga kapot, zenuwachtig hier is ongekend
Nouja ik zou zeker in dit concept gaan voor defense zekerheid en weten wat je moet om gelijk te maken. Zelfs een field goal kan dan genoeg zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 04:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook en als scores na beide possessions gelijk zijn wil je ook weer balbezit hebben.
Ik ook, en eigenlijk interesseert deze sport me helemaal niksquote:Op maandag 12 februari 2024 04:30 schreef RudyL het volgende:
Ik ga kapot, zenuwachtig hier is ongekend
Haha misschien na vanavond wat meer.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ook, en eigenlijk interesseert deze sport me helemaal niks
Kijk elk jaar eigenlijk wel de Super Bowl en dan denk ik ''ah misschien wat meer verdiepen in de sport aankomend seizoen'' maar gebeurt toch niet eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 04:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha misschien na vanavond wat meer.
Gewoon een reminder instellen voor septemberquote:Op maandag 12 februari 2024 04:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kijk elk jaar eigenlijk wel de Super Bowl en dan denk ik ''ah misschien wat meer verdiepen in de sport aankomend seizoen'' maar gebeurt toch niet eigenlijk
Herkenbaarquote:Op maandag 12 februari 2024 04:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kijk elk jaar eigenlijk wel de Super Bowl en dan denk ik ''ah misschien wat meer verdiepen in de sport aankomend seizoen'' maar gebeurt toch niet eigenlijk
Ik zet m'n denkbeeldige geld in op een no-score voor Kansas City.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:36 schreef Wicky15 het volgende:
Al heb ik er geen verstand van, ik ga toch nog een keer roepen dat Mahomes het nu gaat doen.
Waar wordt het uitgezonden?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:38 schreef Tweek het volgende:
Over een maandje is de uitreiking van de Oscars, dat is ook leuk om te kijken.
De laatste jaren ben ik alleen met Danny, dus mensen kom ook dan langs voor de live uitzending.
Filmbox een of andere zender, maar ziggo heeft hem in ieder geval.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waar wordt het uitgezonden?
Ik ga het misschien onthouden, maar heb niet heel veel met de oscars.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Filmbox een of andere zender, maar ziggo heeft hem in ieder geval.
Mijn seltzer is ook weer op.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik heb al de whisky gehad die ik kan hebben, ik ben klaar voor vanavond
RKC?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:44 schreef Wicky15 het volgende:
Gaat de goede kant op voor KC denk ik zo
Ik ging toch ook steeds meer voor de 49ers. Maar inderdaad, hele leuke wedstrijd en heel leuk ook om het dit jaar hier met jullie mee te makenquote:Op maandag 12 februari 2024 04:47 schreef tjoptjop het volgende:
Mahomes klasbak, toch gunde ik het de 49ers meer ondanks dat ik weinig met ze heb
Onderhoudende en spannende Super Bowl
Was gezellig vanavond!quote:Op maandag 12 februari 2024 04:49 schreef Breidniet het volgende:
Beste QB is zo'n voordeel in elke game, Mahomes gaat voor Brady's records.
Ik ben vooral blij dat ik het zonder steekwonden heb overleefdquote:Op maandag 12 februari 2024 04:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging toch ook steeds meer voor de 49ers. Maar inderdaad, hele leuke wedstrijd en heel leuk ook om het dit jaar hier met jullie mee te maken
Nou ja met die Jesus-reclames, God heeft er ook best veel geld in zitten.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:49 schreef Tweek het volgende:
Oh fuck Mahommes bwedankt god als eerste, wat een lul.
Gewoon zorgen dat de Packers volgend jaar winnen, die hebben niet één specifieke eigenaarquote:Op maandag 12 februari 2024 04:51 schreef tjoptjop het volgende:
Nu weer de chanante vertoning dat de trofee uitgereikt wordt aan de eigenaar
franchisesquote:Op maandag 12 februari 2024 04:51 schreef tjoptjop het volgende:
Nu weer de chanante vertoning dat de trofee uitgereikt wordt aan de eigenaar
Yep paars zie ik nuquote:
Talor Swift heeft dit jaar de meest pop culture relevante tour opgezet in jaren. Ze heeft daarmee meer dan 1 miljard verdient. Meer dan iedere andere artiest ooit. Om het even te vergelijken met andere artiesten, haar populairiteit is gelijk aan de Beatles, Prins, Micheal Jackson, Madonna in hun hoogtij dagen.quote:Op maandag 12 februari 2024 05:09 schreef Attitude het volgende:
Het slaat eigenlijk nergens op dat swift zoveel te zien is. Voor ze een relatie had was ze nergens.
Nou ja, het is wel erg veel, denk dat ze vaker in beeld is geweest dan Reidquote:Op maandag 12 februari 2024 05:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Talor Swift heeft dit jaar de meest pop culture relevante tour opgezet in jaren. Ze heeft daarmee meer dan 1 miljard verdient. Meer dan iedere andere artiest ooit. Om het even te vergelijken met andere artiesten, haar populairiteit is gelijk aan de Beatles, Prins, Micheal Jackson, Madonna in hun hoogtij dagen.
Dat ze nu een paar keer te zien is bij een sport wedstijd omdat ze aan het daten is met 1 van de speler is een van de meeste stomme dingen dat mensen boos zijn.
Dat gezeik is triest en de mensen die er over klagen zijn ook triest.
Ik hoorde niemand klagen over Mark Whalberg als de patriiots weer eens in de superbowl stonden.Een racist die iemand blind heeft gemaakt.
Dus fuck deze semi verontwaardigheid.
mahomes toch, vanwege die laatste drive denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 05:41 schreef northernlight81 het volgende:
Zo vaak was Taylor Swift niet te zien tijdens de Superbowl. Vorige wedstrijd van de Chieft vond ik ik het ergerlijk zo vaak als Taylor in beeld kwam, maar dat viel vanavond echt wel mee.
Dit was niet de beste superbowl, maar het was wel erg spannend en vermakelijk. Ik heb ook geen idee wie de MVP is of zou moeten zijn, Mahones of Kelce hebben echt niet veel laten zien.
Gelukkig gingen we gewoon door, ik was even bang dat dit draadje zou stoppenquote:Op maandag 12 februari 2024 11:01 schreef superniger het volgende:
En zijn jullie al bijgekomen van alle messteken?
Ja, is dat eigenlijk wat? Volgt iemand dit?quote:Op maandag 12 februari 2024 05:39 schreef slacker_nl het volgende:
Tot volgend jaar mensen. Ik laat de draft zoals altijd aan me voorbij gaan en haak ergens rond de pre-season weer aan.
En om te voorkomen dat ik afkickverschijnselen krijg ga ik wellicht de UFL/XFL volgen.
Daar heb ik geen antwoord op, weet wel dat als je nu kanaal 18 op ziggo aanzet (of herhaling kijkt) je de wedstrijden zonder onderbrekingen zietquote:Op maandag 12 februari 2024 06:21 schreef tjoptjop het volgende:
Voor degene die zo'n abo op NFL.com hebben. Kun je nadien ook wedstrijden terugkijken zonder reclame? Dus van zeg zo'n anderhalf uur oid.
Hoho, die had ik ook, had alleen de rest bijna allemaal fout hahaquote:Op maandag 12 februari 2024 13:43 schreef bambino het volgende:
Er was maar 1 iemand die OT yes had gegokt, en die heeft ook gewonnen.
Al had hij ook gewonnen als hij daar no had ingevuld.
Denk alleen op DAZN. De NFL heeft NFL+ voor streaming in the continental US en DAZN voor haar internationale media.quote:Op maandag 12 februari 2024 06:21 schreef tjoptjop het volgende:
Voor degene die zo'n abo op NFL.com hebben. Kun je nadien ook wedstrijden terugkijken zonder reclame? Dus van zeg zo'n anderhalf uur oid.
Ha! Heb ik gewoon de SuperBowl-vragen gewonnen!quote:Op maandag 12 februari 2024 13:43 schreef bambino het volgende:
De uitslag is bekend.
Allereerst die 20 vragen voor de SuperBowl.
De juiste antwoorden zijn:
Length of National Anthem Over/Under 110 seconds Under
Coin flip Heads/Tails Heads
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No No
Team to score first, wins Yes/No No
Which team will get the first penalty SF
Which team will commit the first turnover SF
Which team will be the first to challenge - (geen challenges)
Score in first 6,5 minutes Yes/No No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No Yes
Something goes wrong in Half Time Show Yes/No No
Defensive/Special team TD Yes/No No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No No
Which team to score first in 3rd quarter KC
How many interceptions Over/Under 2,5 Under
50+ yd FG Yes/No Yes
Last team to score wins Yes/No Yes
OT Yes/No Yes
QB will be MVP Yes/No Yes
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other Team
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple Purple
Er was maar 1 iemand die OT yes had gegokt, en die heeft ook gewonnen.
Al had hij ook gewonnen als hij daar no had ingevuld.
De winnaar daarvan is @:RobertoCarlos met 16 goede antwoorden.
Daarmee heeft hij 3 punten gescoord.
De nummer 2 is @:Wienerschnitzel met 14 goede antwoorden en dus 2 extra punten.
De nummer 3 ben ik zelf, met 13 goede antwoorden en dus 1 extra punt.
De uitslag van het totale plaatje is als volgt:
@:Arnhemunited 23
Wienerschnitzels 21
Breidniet 20
Evenstar 18
Bambino 17
Mykonos 17
Tweek 17
tjoptjop 16
Asschen_sukar 16
slacker_NL 14
DaveDave09 14
RobertoCarlos 14
SiebeJ 13
RudyL 11
Cavalier 11
Boezeidekoe 11
Attitude 11
Omega 10
heywoodu 9
Arnhemunited, gefeliciteerd!
Oei!!! Blijkbaar heb ik die post helemaal gemist, samen met de post boven en onder die van jou.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:54 schreef RudyL het volgende:
[..]
Hoho, die had ik ook, had alleen de rest bijna allemaal fout haha
Thanks voor organisatie en Arnhem gefeliciteerd
Nog niet eens op de helft.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Wat een wedstrijd
Mahomes is toch wel hard op weg om Brady van de troon te stoten.
Onderwegquote:Op maandag 12 februari 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog niet eens op de helft.
Die is echt wel minimaal het dubbele, dat moet welquote:Op dinsdag 13 februari 2024 08:23 schreef franklop het volgende:
123,4 miljoen mensen hebben in de VS gekeken, 8 miljoen meer dan vorig jaar en dus ook de best bekeken SB ooit.
Zat nog na te denken, maar blijft bizar dat ze alleen aan kaartverkoop al minstens 300 miljoen binnenharken voor de SB. En dan is dat nog een zeer conservatieve schatting, zal misschien nog wel meer dan het dubbele kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |