Herkenbaarquote:Op maandag 12 februari 2024 04:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kijk elk jaar eigenlijk wel de Super Bowl en dan denk ik ''ah misschien wat meer verdiepen in de sport aankomend seizoen'' maar gebeurt toch niet eigenlijk
Ik zet m'n denkbeeldige geld in op een no-score voor Kansas City.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:36 schreef Wicky15 het volgende:
Al heb ik er geen verstand van, ik ga toch nog een keer roepen dat Mahomes het nu gaat doen.
Waar wordt het uitgezonden?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:38 schreef Tweek het volgende:
Over een maandje is de uitreiking van de Oscars, dat is ook leuk om te kijken.
De laatste jaren ben ik alleen met Danny, dus mensen kom ook dan langs voor de live uitzending.
Filmbox een of andere zender, maar ziggo heeft hem in ieder geval.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waar wordt het uitgezonden?
Ik ga het misschien onthouden, maar heb niet heel veel met de oscars.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Filmbox een of andere zender, maar ziggo heeft hem in ieder geval.
Mijn seltzer is ook weer op.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:42 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik heb al de whisky gehad die ik kan hebben, ik ben klaar voor vanavond
RKC?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:44 schreef Wicky15 het volgende:
Gaat de goede kant op voor KC denk ik zo
Ik ging toch ook steeds meer voor de 49ers. Maar inderdaad, hele leuke wedstrijd en heel leuk ook om het dit jaar hier met jullie mee te makenquote:Op maandag 12 februari 2024 04:47 schreef tjoptjop het volgende:
Mahomes klasbak, toch gunde ik het de 49ers meer ondanks dat ik weinig met ze heb
Onderhoudende en spannende Super Bowl
Was gezellig vanavond!quote:Op maandag 12 februari 2024 04:49 schreef Breidniet het volgende:
Beste QB is zo'n voordeel in elke game, Mahomes gaat voor Brady's records.
Ik ben vooral blij dat ik het zonder steekwonden heb overleefdquote:Op maandag 12 februari 2024 04:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ging toch ook steeds meer voor de 49ers. Maar inderdaad, hele leuke wedstrijd en heel leuk ook om het dit jaar hier met jullie mee te maken
Nou ja met die Jesus-reclames, God heeft er ook best veel geld in zitten.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:49 schreef Tweek het volgende:
Oh fuck Mahommes bwedankt god als eerste, wat een lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |