Als Niners winnen is dat Jenningsquote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
MVP gaat de winnende QB worden denk ik, wie anders in deze game?
Taylor?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Jennings misschien als SF wint?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Zowel Mahomes als Purdy verdienen het niet vanavond.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 12 februari 2024 03:49 schreef RudyL het volgende:
Je ziet het alweer aankomen, Mahomes maakt een onwaarschijnlijke completion, een TD en 49ers gaan 4 and out
Ik voel het aardig inmiddels, bijna een halve fles Lagavulin, ik ben oudquote:Op maandag 12 februari 2024 03:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 a 3 shots over in me fles.
Is bij mij ook een aangebroken fles, bij OT pak ik een hard Setlzer.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik voel het aardig inmiddels, bijna een halve fles Lagavulin, ik ben oud
Tegen alles?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:54 schreef Attitude het volgende:
Sf moet nu tegen alles een TD maken !!!!!
Ik hou het voor de grap bij, ben 41, en niet meer de jonge generatie die drank spelletjes speelt.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Drink je pas bij het zien van Taylor, of doe je het al bij een catch van Kelce?
Het maakt eigenlijk geen verschil, een Kelce catch is een shot van Taylor op tvquote:Op maandag 12 februari 2024 03:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Drink je pas bij het zien van Taylor, of doe je het al bij een catch van Kelce?
Zes Kelce-catchesquote:Op maandag 12 februari 2024 03:59 schreef Tweek het volgende:
Volgens mij is dit de eerste wedstijd dat we meer Swift hebben gehad dan Kelce catches.
Dat laatste niet, denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:00 schreef Attitude het volgende:
[..]
Niet de bal verliezen, losraken of 4 x down. Gewoon td maken en evt 2 pt erachter aan.
En we zitten aan 8.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:00 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dan tel ik die montage aan het begin nog mee.
Niet complete bagger, wel veel fouten...quote:Op maandag 12 februari 2024 04:03 schreef Droopie het volgende:
Complete baggerwedstrijd, maar wel spannend eind
Mja, als je nog twee keer een first down pakt heb je wel een goede positie.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Time management wordt lastig, KC heeft nog 2 timeouts...
Jaquote:Op maandag 12 februari 2024 04:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
ESPN? Ze snapt er niks van...
Kan ook. Moet wel ingaan... Spannend is het wel.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:01 schreef RudyL het volgende:
Clock management tot field goal en seconds is mij ook best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |