Als Niners winnen is dat Jenningsquote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
MVP gaat de winnende QB worden denk ik, wie anders in deze game?
Taylor?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Jennings misschien als SF wint?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Zowel Mahomes als Purdy verdienen het niet vanavond.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:45 schreef Tweek het volgende:
Daar ben ik ook bang voor...quote:Op maandag 12 februari 2024 03:49 schreef RudyL het volgende:
Je ziet het alweer aankomen, Mahomes maakt een onwaarschijnlijke completion, een TD en 49ers gaan 4 and out
Ik voel het aardig inmiddels, bijna een halve fles Lagavulin, ik ben oudquote:Op maandag 12 februari 2024 03:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 a 3 shots over in me fles.
Is bij mij ook een aangebroken fles, bij OT pak ik een hard Setlzer.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:53 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik voel het aardig inmiddels, bijna een halve fles Lagavulin, ik ben oud
Tegen alles?quote:Op maandag 12 februari 2024 03:54 schreef Attitude het volgende:
Sf moet nu tegen alles een TD maken !!!!!
Ik hou het voor de grap bij, ben 41, en niet meer de jonge generatie die drank spelletjes speelt.quote:Op maandag 12 februari 2024 03:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Drink je pas bij het zien van Taylor, of doe je het al bij een catch van Kelce?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |