Ik vind het al vervelend dat Barry Atsma in iedere film zit, als die ook nog in iedere reclame zit wordt ik helemaal gek.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:03 schreef tjoptjop het volgende:
Amerikaanse celebs hebben het bijschnabbelen echt tot kunst verheven
Wie was die van de Cowboys ook alweer vorig jaar? Of is het alweer 2 jaar geledenquote:Op maandag 12 februari 2024 04:06 schreef RudyL het volgende:
Als hij deze mist is het cutten per direct
Ja die was dit jaar effe Broncoquote:Op maandag 12 februari 2024 04:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wie was die van de Cowboys ook alweer vorig jaar? Of is het alweer 2 jaar geleden
Nee natuurlijk niet, ik heb nog mee gedaan aan Dry January.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:06 schreef Attitude het volgende:
Nemen jullie die shots ook echt? Jullie kunnen anders nog correct typen haha
Tijdens de top 2000 hebben we op FOK! in het top 2000 topic het 'inkelen'. Elke keer als Jeroen van Inkel iets doet wat hij altijd doet, dan moeten we een shotje drinken. Ik doe daar eigenlijk nooit aan mee, maar bij sommige users kan je goed merken dat ze die shots ook echt nemenquote:Op maandag 12 februari 2024 04:06 schreef Attitude het volgende:
Nemen jullie die shots ook echt? Jullie kunnen anders nog correct typen haha
Alleen suggestie toch?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
Lijn van af waar je een field goal kan maken.
In college is er geen maximale afstand waarin je kan schieten meen ik. in de NFL ook niet meen ik?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
Lijn van af waar je een field goal kan maken.
Lijn vanaf waar een FG nemen gangbaar is. Al kan je tegenwoordig met de hoeveelheid 50+ yrds die lijn iets maar achter schuiven.quote:
Ah ja dat was het paar jaar terug ookquote:Op maandag 12 februari 2024 04:16 schreef Strani het volgende:
Overtime:
Team met eerste balbezit moet een TD maken om te winnen. Als dat niet lukt dan krijgt het andere team daarna de kans en zij moeten alleen een FG maken.
(Als het eerste team een FG maakt en het tweede team daarna ook, dan gaan we door).
Correct, kenners?
Is veranderd, dat weet ik zekerquote:Op maandag 12 februari 2024 04:16 schreef tjoptjop het volgende:
Zij de OT regels nog hetzelfde als een paar jaar terug?
Oké dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is veranderd, dat weet ik zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |