Nee als de eerste score een TD is is het afgelopenquote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef Strani het volgende:
Ah, beide teams krijgen nu sowieso 1 possession.
Vandaar mijn vraag, maar commentatoren legde het net uit.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is veranderd, dat weet ik zeker
En als daarna gelijk dan winnende puntquote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef Strani het volgende:
Ah, beide teams krijgen nu sowieso 1 possession.
niet meer dusquote:Op maandag 12 februari 2024 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee als de eerste score een TD is is het afgelopen
Oké nee dan is dat gedeelte toch niet veranderd.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er is maar 1 SB ooit in OT gespeeld, de comeback van de Patriots vs Falcons in 2015.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:18 schreef Tweek het volgende:
Eerste OT superbowl die ik ooit gezien heb en ik kijk sinds 2005 ofzo.
Okey ik moet minder drinken, en ik weet niets dus.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:20 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Er is maar 1 SB ooit in OT gespeeld, de comeback van de Patriots vs Falcons in 2015.
Ik heb gegoogledquote:Op maandag 12 februari 2024 04:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Okey ik moet minder drinken, en ik weet niets dus.
neeplayoff regels zijn iets anders.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:19 schreef Tweek het volgende:
[..]
Waarom raadsel?quote:Op maandag 12 februari 2024 04:21 schreef RudyL het volgende:
Dan is nu kiezen voor starten met balbezit toch nog 'dommer'. Vond het hiervoor al twijfelachtig, maar waarom Warner er nu voor kiest is mij een raadsel
Nouja, hoe dan ook heeft je tegenstander ook balbezit. Die kunnen eenvoudiger kiezen voor een field goal dan jij als startende team omdat ze exact weten wat ze moetenquote:
Voor nu relevant: Beide teams krijgen sowieso 1 possession. Wie aan het eind daarvan meer punten heeft wint.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:23 schreef tjoptjop het volgende:
Naja ik geloof het wel met de regels
Logische keuze iyam. Je wilt beginnen met druk zetten.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:21 schreef RudyL het volgende:
Dan is nu kiezen voor starten met balbezit toch nog 'dommer'. Vond het hiervoor al twijfelachtig, maar waarom Warner er nu voor kiest is mij een raadsel
Normaal heb je gelijk maar ik heb vanavond geen discutabele calls gezien in het voordeel van de Chiefs.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:25 schreef RudyL het volgende:
Wow Chiefs een flag tegen, uniek. Onthoud dit mensen
Klopt ook hoorquote:Op maandag 12 februari 2024 04:27 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Normaal heb je gelijk maar ik heb vanavond geen discutabele calls gezien in het voordeel van de Chiefs.
Ook en als scores na beide possessions gelijk zijn wil je ook weer balbezit hebben.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Logische keuze iyam. Je wilt beginnen met druk zetten.
Snap ik! Goed ademhalen.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:30 schreef RudyL het volgende:
Ik ga kapot, zenuwachtig hier is ongekend
Nouja ik zou zeker in dit concept gaan voor defense zekerheid en weten wat je moet om gelijk te maken. Zelfs een field goal kan dan genoeg zijnquote:Op maandag 12 februari 2024 04:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook en als scores na beide possessions gelijk zijn wil je ook weer balbezit hebben.
Ik ook, en eigenlijk interesseert deze sport me helemaal niksquote:Op maandag 12 februari 2024 04:30 schreef RudyL het volgende:
Ik ga kapot, zenuwachtig hier is ongekend
Haha misschien na vanavond wat meer.quote:Op maandag 12 februari 2024 04:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ook, en eigenlijk interesseert deze sport me helemaal niks
Kijk elk jaar eigenlijk wel de Super Bowl en dan denk ik ''ah misschien wat meer verdiepen in de sport aankomend seizoen'' maar gebeurt toch niet eigenlijkquote:Op maandag 12 februari 2024 04:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha misschien na vanavond wat meer.
Gewoon een reminder instellen voor septemberquote:Op maandag 12 februari 2024 04:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kijk elk jaar eigenlijk wel de Super Bowl en dan denk ik ''ah misschien wat meer verdiepen in de sport aankomend seizoen'' maar gebeurt toch niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |