Gewoon zorgen dat de Packers volgend jaar winnen, die hebben niet één specifieke eigenaarquote:Op maandag 12 februari 2024 04:51 schreef tjoptjop het volgende:
Nu weer de chanante vertoning dat de trofee uitgereikt wordt aan de eigenaar
franchisesquote:Op maandag 12 februari 2024 04:51 schreef tjoptjop het volgende:
Nu weer de chanante vertoning dat de trofee uitgereikt wordt aan de eigenaar
Yep paars zie ik nuquote:
Talor Swift heeft dit jaar de meest pop culture relevante tour opgezet in jaren. Ze heeft daarmee meer dan 1 miljard verdient. Meer dan iedere andere artiest ooit. Om het even te vergelijken met andere artiesten, haar populairiteit is gelijk aan de Beatles, Prins, Micheal Jackson, Madonna in hun hoogtij dagen.quote:Op maandag 12 februari 2024 05:09 schreef Attitude het volgende:
Het slaat eigenlijk nergens op dat swift zoveel te zien is. Voor ze een relatie had was ze nergens.
Nou ja, het is wel erg veel, denk dat ze vaker in beeld is geweest dan Reidquote:Op maandag 12 februari 2024 05:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Talor Swift heeft dit jaar de meest pop culture relevante tour opgezet in jaren. Ze heeft daarmee meer dan 1 miljard verdient. Meer dan iedere andere artiest ooit. Om het even te vergelijken met andere artiesten, haar populairiteit is gelijk aan de Beatles, Prins, Micheal Jackson, Madonna in hun hoogtij dagen.
Dat ze nu een paar keer te zien is bij een sport wedstijd omdat ze aan het daten is met 1 van de speler is een van de meeste stomme dingen dat mensen boos zijn.
Dat gezeik is triest en de mensen die er over klagen zijn ook triest.
Ik hoorde niemand klagen over Mark Whalberg als de patriiots weer eens in de superbowl stonden.Een racist die iemand blind heeft gemaakt.
Dus fuck deze semi verontwaardigheid.
mahomes toch, vanwege die laatste drive denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2024 05:41 schreef northernlight81 het volgende:
Zo vaak was Taylor Swift niet te zien tijdens de Superbowl. Vorige wedstrijd van de Chieft vond ik ik het ergerlijk zo vaak als Taylor in beeld kwam, maar dat viel vanavond echt wel mee.
Dit was niet de beste superbowl, maar het was wel erg spannend en vermakelijk. Ik heb ook geen idee wie de MVP is of zou moeten zijn, Mahones of Kelce hebben echt niet veel laten zien.
Gelukkig gingen we gewoon door, ik was even bang dat dit draadje zou stoppenquote:Op maandag 12 februari 2024 11:01 schreef superniger het volgende:
En zijn jullie al bijgekomen van alle messteken?
Ja, is dat eigenlijk wat? Volgt iemand dit?quote:Op maandag 12 februari 2024 05:39 schreef slacker_nl het volgende:
Tot volgend jaar mensen. Ik laat de draft zoals altijd aan me voorbij gaan en haak ergens rond de pre-season weer aan.
En om te voorkomen dat ik afkickverschijnselen krijg ga ik wellicht de UFL/XFL volgen.
Daar heb ik geen antwoord op, weet wel dat als je nu kanaal 18 op ziggo aanzet (of herhaling kijkt) je de wedstrijden zonder onderbrekingen zietquote:Op maandag 12 februari 2024 06:21 schreef tjoptjop het volgende:
Voor degene die zo'n abo op NFL.com hebben. Kun je nadien ook wedstrijden terugkijken zonder reclame? Dus van zeg zo'n anderhalf uur oid.
Hoho, die had ik ook, had alleen de rest bijna allemaal fout hahaquote:Op maandag 12 februari 2024 13:43 schreef bambino het volgende:
Er was maar 1 iemand die OT yes had gegokt, en die heeft ook gewonnen.
Al had hij ook gewonnen als hij daar no had ingevuld.
Denk alleen op DAZN. De NFL heeft NFL+ voor streaming in the continental US en DAZN voor haar internationale media.quote:Op maandag 12 februari 2024 06:21 schreef tjoptjop het volgende:
Voor degene die zo'n abo op NFL.com hebben. Kun je nadien ook wedstrijden terugkijken zonder reclame? Dus van zeg zo'n anderhalf uur oid.
Ha! Heb ik gewoon de SuperBowl-vragen gewonnen!quote:Op maandag 12 februari 2024 13:43 schreef bambino het volgende:
De uitslag is bekend.
Allereerst die 20 vragen voor de SuperBowl.
De juiste antwoorden zijn:
Length of National Anthem Over/Under 110 seconds Under
Coin flip Heads/Tails Heads
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No No
Team to score first, wins Yes/No No
Which team will get the first penalty SF
Which team will commit the first turnover SF
Which team will be the first to challenge - (geen challenges)
Score in first 6,5 minutes Yes/No No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No Yes
Something goes wrong in Half Time Show Yes/No No
Defensive/Special team TD Yes/No No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No No
Which team to score first in 3rd quarter KC
How many interceptions Over/Under 2,5 Under
50+ yd FG Yes/No Yes
Last team to score wins Yes/No Yes
OT Yes/No Yes
QB will be MVP Yes/No Yes
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other Team
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple Purple
Er was maar 1 iemand die OT yes had gegokt, en die heeft ook gewonnen.
Al had hij ook gewonnen als hij daar no had ingevuld.
De winnaar daarvan is @:RobertoCarlos met 16 goede antwoorden.
Daarmee heeft hij 3 punten gescoord.
De nummer 2 is @:Wienerschnitzel met 14 goede antwoorden en dus 2 extra punten.
De nummer 3 ben ik zelf, met 13 goede antwoorden en dus 1 extra punt.
De uitslag van het totale plaatje is als volgt:
@:Arnhemunited 23
Wienerschnitzels 21
Breidniet 20
Evenstar 18
Bambino 17
Mykonos 17
Tweek 17
tjoptjop 16
Asschen_sukar 16
slacker_NL 14
DaveDave09 14
RobertoCarlos 14
SiebeJ 13
RudyL 11
Cavalier 11
Boezeidekoe 11
Attitude 11
Omega 10
heywoodu 9
Arnhemunited, gefeliciteerd!
Oei!!! Blijkbaar heb ik die post helemaal gemist, samen met de post boven en onder die van jou.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:54 schreef RudyL het volgende:
[..]
Hoho, die had ik ook, had alleen de rest bijna allemaal fout haha
Thanks voor organisatie en Arnhem gefeliciteerd
Nog niet eens op de helft.quote:Op maandag 12 februari 2024 19:20 schreef Evenstar het volgende:
Wat een wedstrijd
Mahomes is toch wel hard op weg om Brady van de troon te stoten.
Onderwegquote:Op maandag 12 februari 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog niet eens op de helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |