juist danquote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef ledn81 het volgende:
, waarom ga je dit doen als je een drankje op hebt en feestje gehad
Randy toch Naast Ty Ro en do Alice en Danny Sab en Basquote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef ledn81 het volgende: Sabaeu lag naast Tyron /Nouchka eigenlijk.. maar daar gaat Bas nu liggen op oude plek van Nouchka? Noujah word vast duidelijk. snap er nu geen kut meer van, waarom ga je dit doen als je een drankje op hebt en feestje gehad
![]()
oh Randy gaat nu naast Ty liggen idd. dan klopt het wel weer. was gewoon ff zootje door die extra hut.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy toch Naast Ty Ro en do Alice en Danny Sab en Bas
als hij maar niet iemand op de bank hoeft te zetten!! want dat word Tom dan.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:29 schreef freaky40 het volgende:
En daar bevestigen ze mijn gedachten ook; waarschijnlijk voor 1 week geen duo's en dat Randy mag verdelen.
Zou ik geen probleem vinden.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als hij maar niet iemand op de bank hoeft te zetten!! want dat word Tom dan.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:32 schreef FBtje het volgende:
Nou, het is weer duidelijk wie onder ons uitblinkt in mensen pesten op het werk... over uiterlijk enzo.
uitgebreide plaat staat hier, maar is nog niet bijgewerkt met bedjes.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar is op de
graphik de Badkamer?
Echt? Is bij mij ver onderaan, vind haar niet zo aangenaamquote:Op zondag 11 februari 2024 01:33 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen ik vind Doriana steeds leuker worden hoor....danst lekker en is nu adrem.
Nee, van het zelfde laken en pak als Ronahi, niet te vertrouwen en vind haar te politiek correct.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:33 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen ik vind Doriana steeds leuker worden hoor....danst lekker en is nu adrem.
Het is abnormaal, volgens mij, wat Sabeau allemaal op haar gezicht doet. En dat voor de nacht!!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:36 schreef kater1 het volgende:
Sabeau smeert nu al de zesde laag op haar gezicht. Wap wap wap. Raarrrr. Oh wacht, laag zeven komt eraan.
Twintig jaar....quote:Op zondag 11 februari 2024 01:36 schreef kater1 het volgende:
Sabeau smeert nu al de zesde laag op haar gezicht. Wap wap wap. Raarrrr. Oh wacht, laag zeven komt eraan.
en we weten allemaal dat de politiek niet correct is!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, van het zelfde laken en pak als Ronahi, niet te vertrouwen en vind haar te politiek correct.
Totaal onnodig als je zo jong bent , ik begrijp dat nietquote:Op zondag 11 februari 2024 01:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is abnormaal, volgens mij, wat Sabeau allemaal op haar gezicht doet.
Zit vol verbazing te kijken.
Ze schijnt vroeger veel huidproblemen te hebben gehad. Acne en krentenbaard.quote:
Zeven lagen. En dat voor de nacht.....quote:Op zondag 11 februari 2024 01:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Totaal onnodig als je zo jong bent , ik begrijp dat niet
de een wrijft de ander wegquote:Op zondag 11 februari 2024 01:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Zeven lagen. En dat voor de nacht.....
Oh ja dat is vervelendquote:Op zondag 11 februari 2024 01:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze schijnt vroeger veel huidproblemen te hebben gehad. Acne en krentenbaard.
Zal daar wel door komen.
Dilano heeft 't een beetje moeilijk met de scheidingquote:Op zondag 11 februari 2024 01:36 schreef ledn81 het volgende:
Sjors en Sjimmie liggen al lekker in bedop S2
Gadverdammequote:
Dat niet wel want ze hadden maar 2 toch......quote:Op zondag 11 februari 2024 01:43 schreef KinKiJan het volgende:
Karen en Basiri hebben Jimmy allebei een pintje gegeven
Lief Jimmy en Dilano hadden als enige bijna niets qua coins.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:43 schreef KinKiJan het volgende:
Karen en Basiri hebben Jimmy allebei een pintje gegeven
jimmy en dilano hadden elk 2 muntenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat niet wel want ze hadden maar 2 toch......
gelukkig drinkt dilano alleen maar waterquote:Op zondag 11 februari 2024 01:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lief Jimmy en Dilano hadden als enige bijna niets qua coins.
Heb niet bijgehouden wie wat had, ze zeiden het net tegen elkaar op streamquote:Op zondag 11 februari 2024 01:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat niet wel want ze hadden maar 2 toch......
Dilano heeft niks gekocht toch?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jimmy en dilano hadden elk 2 munten
maar wel van de tegenpartijquote:Op zondag 11 februari 2024 01:47 schreef ledn81 het volgende:
Basiri zit was lastig op de bank vanwege alle veren in zijn poepert die ie vandaag kreeg omdat hij bijna de gouden envelop kreeg
denk inderdaad niet dat dilano iets gekocht heeftquote:Op zondag 11 februari 2024 01:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dilano heeft niks gekocht toch?
Ik zou ook delen met anderen die niks hebben, is normaal toch
Ja ze waren wat onverwacht. En dat hebben zij goed gedaanquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:52 schreef Schakeltopia het volgende:
het is belangrijk om iemand te hebben, kom maar bij ons
Hij lag dicht genoeg bij Kaatje Klets en we verstonden hem prima. Zonde van het momentquote:Op zondag 11 februari 2024 01:51 schreef BB-King het volgende:
Tyron controleer je microfoon.
O shit bij mijn bed laten liggen.
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:53 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nee!![]()
Maar die is toch nog nie in bed?
voor mij de mindere club...en dat die maar snel mag uitdunnenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:52 schreef Schakeltopia het volgende:
rohani hengelt soebaroe binnen de club
Voor zolang als 't duurtquote:Op zondag 11 februari 2024 01:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze waren wat onverwacht. En dat hebben zij goed gedaan![]()
Ff de kou uit de lucht. Het is tenslotte love week
Sowieso dat soort sneue reacties op insta of twitterquote:Op zondag 11 februari 2024 01:58 schreef ledn81 het volgende:
Greep uit de reacties op filmpje van Eslie die terug komt
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zondag 11 februari 2024 01:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer op de bank met een wat sterker iemand en ze is echt exit.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
is op YT onder filmpjes. Ik verwijder daar de echt veel nare dingen. Maar commentaar op Ashley neemt toe.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso dat soort sneue reacties op insta of twitter
Twitter en insta zijn wel de de riolen waar mensen iemand helemaal kapot proberen te maken , niet mijn ding. Totaal onnodig ookquote:Op zondag 11 februari 2024 02:00 schreef Snoozey het volgende:
ik ben niet ashley moe. wat is nou de bedoeling, dat yt mij over gaat halen?
commetaar op ashley is lekker?quote:Op zondag 11 februari 2024 02:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is op YT onder filmpjes. Ik verwijder daar de echt veel nare dingen. Maar commentaar op Ashley neemt toe.
Ze is niet zo populair als het soms lijkt.
Net zo sneu als je op die manier je ding wil doordrukkenquote:Op zondag 11 februari 2024 02:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is op YT onder filmpjes. Ik verwijder daar de echt veel nare dingen. Maar commentaar op Ashley neemt toe.
ik kijk daar dan ook niet. heb aan 1 platform genoegquote:Op zondag 11 februari 2024 02:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Twitter en insta zijn wel de de riolen waar mensen iemand helemaal kapot proberen te maken , niet mijn ding. Totaal onnodig ook
Al die haat en dat negatieve commentaar op Ashley lijkt allemaal zo uiterlijk-gericht, klopt dat?quote:Op zondag 11 februari 2024 02:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "normale" mensen zo ergens op reageren, dat zijn kneusjes, die er lol aan hebben mensen kapot te maken, hebben imo geen leven. Als ik al reageer op een filmpje, dan is het met een duimpje en verder niets.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja deels. Veel ook wel haar overheersende karakter wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Al die haat en dat negatieve commentaar op Ashley lijkt allemaal zo uiterlijk-gericht, klopt dat?
Daar steek ik mijn energie ook niet in, zonde van je tijd. Ik lees sowieso niets van die commentaren. Meestal toch een beetje Tokkie niveauquote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik kijk daar dan ook niet. heb aan 1 platform genoeg
knakworst. liplipquote:Op zondag 11 februari 2024 02:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja deels. Veel ook wel haar overheersende karakter wel.
ik verwijder alles met slangen / roddelen / op uiterlijk gerichte opmerkingen
in het begin mocht je nog roken bij bb...weet nog dat een zwangere vrouw vrij veel rookte.. en nu mag niets meer!quote:Op zondag 11 februari 2024 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
Danny rookt een pakje peuken per week, hij rookt al 40 jaar. Basiri alleen als ie drinkt, niet bij gewoon een pintje, maar echt bij zuipen.
Dacht dat alleen Tom en Jimmy rokers waren
Vind ook jammer als ik naar Ashley kijk wat ze met haar uiterlijk heeft gedaan, ik vond het echt een mooie vrouw, zoals ze er bij Hunted uitzag, ze heeft die rotzooi helemaal niet nodig, maar als zij het mooi vindt en haar partner ook.. tja. Ze is nog niet lelijk, maar die lippen en dat haar... zo jammerquote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Al die haat en dat negatieve commentaar op Ashley lijkt allemaal zo uiterlijk-gericht, klopt dat?
bij ashly komt zeker aaaauuwwwwquote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef mario390 het volgende:
het is mooi te luistern wanneer meiden
uit bed gongen dann de ahhhs de ooohs
wanneer ze zich schminken
Ik denk dat haar uiterlijk daar wel een belangrijke rol in speelt, en dan ook nog het lef hebben om een eigen mening te hebben , mensen aan te spreken..quote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zo eensquote:Op zondag 11 februari 2024 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind ook jammer als ik naar Ashley kijk wat ze met haar uiterlijk heeft gedaan, ik vond het echt een mooie vrouw, zoals ze er bij Hunted uitzag, ze heeft die rotzooi helemaal niet nodig, maar als zij het mooi vindt en haar partner ook.. tja. Ze is nog niet lelijk, maar die lippen en dat haar... zo jammer
Klopt, maar ik vind haar nog steeds een mooie uitstraling hebben, met een open blikquote:Op zondag 11 februari 2024 02:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zo eens![]()
Zelfs al zonder die felle lippenstift is al een verbetering.
Ehm...?quote:Op zondag 11 februari 2024 02:09 schreef Snoozey het volgende:
beter steekt ze dr lippen leeg en ratelt achter de ruggen om. niks meer boven water
true liever ashley dan norahi....quote:Op zondag 11 februari 2024 02:08 schreef Snoozey het volgende:
nou ja, er wordt hier ook genoeg geschreven over haar lippen etc. dus dan snap ik niet zo waraom het hierheen gehaald moet worden. ieder zijn kijk toch
Je moet gewoon verder kunnen kijken dan enkel uiterlijk vertoonquote:Op zondag 11 februari 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind haar nog steeds een mooie uitstraling hebben, met een open blik
Toen kon je ook nog roken in de trein en in de bezoekersruimte in het ziekenhuis stonden ook nog asbakken. Roken snap ik nog wel, maar de 1-uur-3-bier feestjes gaan nergens over.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
in het begin mocht je nog roken bij bb...weet nog dat een zwangere vrouw vrij veel rookte.. en nu mag niets meer!
Ik ook, maar dat vond ik pas na dat ik wat meer van haar had gezien.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind haar nog steeds een mooie uitstraling hebben, met een open blik
de betruttigingquote:Op zondag 11 februari 2024 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen kon je ook nog roken in de trein en in de bezoekersruimte in het ziekenhuis stonden ook nog asbakken. Roken snap ik nog wel, maar de 1-uur-3-bier feestjes gaan nergens over.
Wat dat betreft waren die ejvjl streams wel weer entertainment
Moet iedereen lekker zelf weten imho. Vind ik in ieder geval niet iets om iemand op aan te vallen zoals ik her en der lees (niet specifiek jou hoor)quote:Op zondag 11 februari 2024 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind ook jammer als ik naar Ashley kijk wat ze met haar uiterlijk heeft gedaan, ik vond het echt een mooie vrouw, zoals ze er bij Hunted uitzag, ze heeft die rotzooi helemaal niet nodig, maar als zij het mooi vindt en haar partner ook.. tja. Ze is nog niet lelijk, maar die lippen en dat haar... zo jammer
Tuurlijk wel, dat doen er meer daar.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:10 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja blijkbaar doet ze het niet goed. je mag mensen niet aanspreken op een duidelijke manier
ik bedoelde het dan ook sarcastischquote:Op zondag 11 februari 2024 02:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat doen er meer daar.
Ik val nooit iemand aan op uiterlijk, ik beoordeel mensen op hun gedrag. Zowel op stream als privéquote:Op zondag 11 februari 2024 02:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moet iedereen lekker zelf weten imho. Vind ik in ieder geval niet iets om iemand op aan te vallen zoals ik her en der lees (niet specifiek jou hoor)
zo stoerquote:Op zondag 11 februari 2024 02:15 schreef Xilia het volgende:
Doriana wil wel erg graag vermelden dat ze dronken is
Weet ik, ik ookquote:Op zondag 11 februari 2024 02:15 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik bedoelde het dan ook sarcastisch
ik ben pro ashley
Ik zei ook: niet specifiek jou hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik val nooit iemand aan op uiterlijk, ik beoordeel mensen op hun gedrag. Zowel op stream als privé
Naja!quote:Op zondag 11 februari 2024 02:17 schreef Schakeltopia het volgende:
die ligt gewooin in bed
[ afbeelding ]
Dilano met die drinkbus erbij, tis toch watquote:
achter de ruggen laten we aan Ro en Do overquote:Op zondag 11 februari 2024 02:09 schreef Snoozey het volgende:
beter steekt ze dr lippen leeg en ratelt achter de ruggen om. niks meer boven water
de jeugd van tegenwoordig....quote:Op zondag 11 februari 2024 02:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dilano met die drinkbus erbij, tis toch wat
Lagere school uitjequote:Op zondag 11 februari 2024 02:26 schreef Snoozey het volgende:
er woden slippers overgegooid in de blauwe kamer
saba moet zelfs lachen
manifesteren
O dacht dat ik haar net erin zag kruipen.quote:
Nog niet bekend, pas in deloop vd week.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:30 schreef Sestra666 het volgende:
Ik kan het nergens vinden, maar wat zat er in de gouden envelopof weet hij dat zelf ook nog niet?
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:30 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, ik in m'n badjas de straat op om m'n laptop-oplader uit de auto te pakken en hop slaapstreams
Thnxquote:Op zondag 11 februari 2024 02:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nog niet bekend, pas in deloop vd week.
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:30 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, ik in m'n badjas de straat op om m'n laptop-oplader uit de auto te pakken en hop slaapstreams
Bij gebrek aan beter kunnen we wel even omschakelen naar streams van jou in je badjas op straat!?quote:Op zondag 11 februari 2024 02:30 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter kunnen we wel even omschakelen naar streams van jou in je badjas op straat!?
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter kunnen we wel even omschakelen naar streams van jou in je badjas op straat!?
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geloof dat ik inderdaad wel op de Ring-cam van de buurman zou kunnen staan ja
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geloof dat ik inderdaad wel op de Ring-cam van de buurman zou kunnen staan ja
Hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 02:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ik nog nietquote:Op zondag 11 februari 2024 02:40 schreef Xilia het volgende:
Ah Ty ligt ook in bed, waarschijnlijk iedereen nu?
Was een toffe stream avond, slaap wel![]()
quote:Op zondag 11 februari 2024 03:15 schreef ledn81 het volgende:
Voor de vroege kanaries die het feestje gemist hebben,
filmpje via stream 1 en stream 2 staat in filmpjes topic onderaan.
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Ja doei.Wakker worden.quote:Op zondag 11 februari 2024 07:25 schreef Hunter het volgende:
Goedemorgen
Natuurlijk nog alles in diepe rust. Dat wordt uitslapen.
[ afbeelding ]
Ja daar was ik al bang voorquote:Op zondag 11 februari 2024 04:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
![]()
Gelukkig nog kunnen zien met veel vertraging op de livestream. Leuk feestje![]()
Als deze party een PON-game was geweest, dan mocht Karen nu nomineren lol.
Op Zondag? van alles gaat komen? wat heb ik gemist?quote:Op zondag 11 februari 2024 08:31 schreef engine het volgende:
Die weten ook dat er vandaag van alles gaat komen![]()
Spannend
Maar, als je je op laat pompen, enorm lang haar hebt, de meest zichtbare lippenstift gebruikt, en een Baywatch pakje bij je hebt, dan wil je opvallen. Voor de buitenwereld! En daarmee wil je dan commentaar. Waarschijnlijk commentaar, dat je er zo geweldig uit ziet, dat mannen naar je borsten turen, of zeggen dat je er zo jong en sexy uit ziet....quote:Op zondag 11 februari 2024 02:12 schreef Puzzie het volgende:
Ashley weet wie ze is , die heeft schijt aan wat mensen over haar uiterlijk vinden.
Streamlock sunday!quote:Op zondag 11 februari 2024 08:31 schreef engine het volgende:
Die weten ook dat er vandaag van alles gaat komen![]()
Spannend
Dat is toch iedere week zo?quote:Op zondag 11 februari 2024 08:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Op Zondag? van alles gaat komen? wat heb ik gemist?
quote:Op zondag 11 februari 2024 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is ze weer aanwezig. En weer blijven zitten in Badjas want ze kan zich niet aankleden want haar zwarte was moet opnieuw gewassen worden. En ze doen maar niet open want ze wil een wascoin terug.
Ik word echt niet goed van die vrouw... altijd de boventoon voeren.. alles moet gaan zoals de Queen het wil.. zo vermoeiend...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is ze weer aanwezig. En weer blijven zitten in Badjas want ze kan zich niet aankleden want haar zwarte was moet opnieuw gewassen worden. En ze doen maar niet open want ze wil een wascoin terug.
Ja maar Frummel,ze laten het haar ook doen,niemand die zegt: "Doe even rustig."quote:Op zondag 11 februari 2024 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Ik word echt niet goed van die vrouw... altijd de boventoon voeren.. alles moet gaan zoals de Queen het wil.. zo vermoeiend...
Vind ik ook niet normaal. Daar zit ie weer met zijn benen wijd tegen de muurquote:Op zondag 11 februari 2024 08:52 schreef engine het volgende:
Dilano gaat midden voor de tv zijn oefeningen doen zodat zeker iedereen het goed kan volgen
Hij zal wel instructies hebben gekregen wat hij wel of niet mocht zeggen denk ik.quote:
Ja vreselijk mens, jammer dat ze weer terug is gekomenquote:Op zondag 11 februari 2024 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Ik word echt niet goed van die vrouw... altijd de boventoon voeren.. alles moet gaan zoals de Queen het wil.. zo vermoeiend...
Ze hebben nog ergens een springtouw liggen. Dan haalt ze daar maar een stukje van af.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley heeft denk maar 1 string bij zich en die is nat dus kan zich niet aankleden zei ze net.
Ze schijten allemaal peultjes voor die vrouw, te gek voor woorden... walgelijke grootmuil...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar Frummel,ze laten het haar ook doen,niemand die zegt: "Doe even rustig."
Zitten ook met de hele groep nu en je hoort maar één persoon.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze schijten allemaal peultjes voor die vrouw, te gek voor woorden... walgelijke grootmuil...
Die krijg je voorlopig niet weg ben ik bang...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk mens, jammer dat ze weer terug is gekomen
Ja vreselijk..quote:Op zondag 11 februari 2024 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Zitten ook met de hele groep nu en je hoort maar één persoon.
Ben ik ook bang voorquote:Op zondag 11 februari 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die krijg je voorlopig niet weg ben ik bang...
Ik moet soms wel lachen om die stem. Hij is wel alert altijdquote:Op zondag 11 februari 2024 09:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beleid is veranderd? We kunnen nu zelfs meekijken in de DBK. Gisteren al in de gameroom.![]()
Dorianaquote:Op zondag 11 februari 2024 09:08 schreef Ireth het volgende:
Spel doelen voor coins, randy moest kiezen wie. Jimmy, Dilano, ronahi, Glenn en de laatste weet ik ff niet meer..
De wall was gister snel leeg.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:11 schreef Dotteke het volgende:
O ze hebben drank en eten moeten kopen gisteren van de coins die ze hadden
Tom en Jimmy lopen biuiten en denken dat wat van hun familie kunnen kopen met coins en dat er nu zijn die hun coins hebben opgemaakt aan drank en eten
En ze gingen er allemaal op los.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zat eerst drank in, en daarna warme snacks.
Ben benieuwd of ze er spijt van gaan krijgen.quote:
Ze zitten er nu een maandquote:Op zondag 11 februari 2024 09:23 schreef engine het volgende:
Ik denk te verstaan dat Glenn het wel fijn vindt om even voor zichzelf te spelen.
Danny zegt ook wat.
Ah niks belangrijks dusquote:Op zondag 11 februari 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten er nu een maand
Iedereen is tevreden
Iedereen is content
Dilano mag bij mij thuis ook wel even oefeningen komen doenquote:
Snap het ook wel ashley is veel drukker dan hij is.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:23 schreef engine het volgende:
Ik denk te verstaan dat Glenn het wel fijn vindt om even voor zichzelf te spelen.
Danny zegt ook wat.
Ja bloedirritantquote:Op zondag 11 februari 2024 09:40 schreef Ireth het volgende:
Hou toch eens allemaal je snater als BB wat uitlegt...
Preciesquote:Op zondag 11 februari 2024 09:41 schreef Ireth het volgende:
Dit kan voor Randy ook negatief uitpakken... ze kunnen nu precies zien wie er in zijn kringetje zit qua (mis)gunnen...
Nope, maar gelukkig hebben we het Randy live( althans ik hoop dat het live was) horen zeggen in de DBKquote:Op zondag 11 februari 2024 09:41 schreef spapaars het volgende:
En het scherm nergens in beeld gebracht.
Jaquote:Op zondag 11 februari 2024 09:41 schreef Ireth het volgende:
Dit kan voor Randy ook negatief uitpakken... ze kunnen nu precies zien wie er in zijn kringetje zit qua (mis)gunnen...
Alleen als hij de vijf met de minste coins heeft gekozen komt hij ermee weg.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:41 schreef Ireth het volgende:
Misschien gunt hij het er wel maar, maar hij mocht er maar 5 uitkiezenquote:Op zondag 11 februari 2024 09:41 schreef Ireth het volgende:
Ze wilde niet alleeeennnnnquote:Op zondag 11 februari 2024 09:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Iedereen bedankt Randy dat ze het spel mogen spelen, behalve Doriana?
Ashley is al bij iedereen aan het vissen hoeveel coins ze hebbenquote:Op zondag 11 februari 2024 09:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Alleen als hij de vijf met de minste coins heeft gekozen komt hij ermee weg.
En zo zaai je verdeeldheid.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien gunt hij het er wel maar, maar hij mocht er maar 5 uitkiezen
Ja dus eigenschuld. Jimmy en dilano hebben het verdiend vind ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
Do en ro die gisteren al hun coins er door hebben gejaagd
Danny heeft niks meerquote:Op zondag 11 februari 2024 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Randy legt uit dat hij voor de minste coins heeft gekozen. Maar stom eigenlijk want doriana gaf alles uit gisteravond.ALice zegt al ik heb niets uitgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |