juist danquote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef ledn81 het volgende:
, waarom ga je dit doen als je een drankje op hebt en feestje gehad
Randy toch Naast Ty Ro en do Alice en Danny Sab en Basquote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef ledn81 het volgende: Sabaeu lag naast Tyron /Nouchka eigenlijk.. maar daar gaat Bas nu liggen op oude plek van Nouchka? Noujah word vast duidelijk. snap er nu geen kut meer van, waarom ga je dit doen als je een drankje op hebt en feestje gehad
![]()
oh Randy gaat nu naast Ty liggen idd. dan klopt het wel weer. was gewoon ff zootje door die extra hut.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy toch Naast Ty Ro en do Alice en Danny Sab en Bas
als hij maar niet iemand op de bank hoeft te zetten!! want dat word Tom dan.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:29 schreef freaky40 het volgende:
En daar bevestigen ze mijn gedachten ook; waarschijnlijk voor 1 week geen duo's en dat Randy mag verdelen.
Zou ik geen probleem vinden.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als hij maar niet iemand op de bank hoeft te zetten!! want dat word Tom dan.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:32 schreef FBtje het volgende:
Nou, het is weer duidelijk wie onder ons uitblinkt in mensen pesten op het werk... over uiterlijk enzo.
uitgebreide plaat staat hier, maar is nog niet bijgewerkt met bedjes.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar is op de
graphik de Badkamer?
Echt? Is bij mij ver onderaan, vind haar niet zo aangenaamquote:Op zondag 11 februari 2024 01:33 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen ik vind Doriana steeds leuker worden hoor....danst lekker en is nu adrem.
Nee, van het zelfde laken en pak als Ronahi, niet te vertrouwen en vind haar te politiek correct.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:33 schreef zodeju het volgende:
Moet zeggen ik vind Doriana steeds leuker worden hoor....danst lekker en is nu adrem.
Het is abnormaal, volgens mij, wat Sabeau allemaal op haar gezicht doet. En dat voor de nacht!!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:36 schreef kater1 het volgende:
Sabeau smeert nu al de zesde laag op haar gezicht. Wap wap wap. Raarrrr. Oh wacht, laag zeven komt eraan.
Twintig jaar....quote:Op zondag 11 februari 2024 01:36 schreef kater1 het volgende:
Sabeau smeert nu al de zesde laag op haar gezicht. Wap wap wap. Raarrrr. Oh wacht, laag zeven komt eraan.
en we weten allemaal dat de politiek niet correct is!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, van het zelfde laken en pak als Ronahi, niet te vertrouwen en vind haar te politiek correct.
Totaal onnodig als je zo jong bent , ik begrijp dat nietquote:Op zondag 11 februari 2024 01:37 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is abnormaal, volgens mij, wat Sabeau allemaal op haar gezicht doet.
Zit vol verbazing te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |