want volgens mij is er voor haar niets veranderd.....alleen karen en norahi zijn geruildquote:Op zondag 11 februari 2024 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar waarom zijn er mensen die zo moeilijk doen, zoals Saboo
Sowieso, voor hoe lang het duurt want ik denk dat ze terug gewoon duo's moeten vormen. Wellicht dat Randy dat mag gaan doen en dat is dus wellicht de inhoud van de gouden enveloppe.quote:
HET IS RONAHIquote:Op zondag 11 februari 2024 01:23 schreef greysbones het volgende:
Rohani bij doriana
Ty naast Randy
Alice en den dan
Bas en sab
Zelfs mijn telefoon wil het niet correct schrijvenquote:
Dat is de afgelopen 40quote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef Schakeltopia het volgende:
jimmy begint nu al met zeiken
hij wil zijn schoonheidsslaapje niet missen
Zou best kunnen!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sowieso, voor hoe lang het duurt want ik denk dat ze terug gewoon duo's moeten vormen. Wellicht dat Randy dat mag gaan doen en dat is dus wellicht de inhoud van de gouden enveloppe.
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de afgelopen 40
Jaar al te vaak gebeurd![]()
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:21 schreef mario390 het volgende:
als saribo 500 gram
sauerkraut eet is van haar
nur meer 20 kilo daar
Geeft niks, ziet Nairobi zelf toch nietquote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs mijn telefoon wil het niet correct schrijven
Ben daar nu ook aan gewend ja, dit is weer terug naar af en vond dat niet perse beter, 2 kampen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou best kunnen!
Zie eerlijk gezegd ook liever duo's dan kamer vs kamer, brengt toch een extra laag in het spel
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geeft niks, ziet Nairobi zelf toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |