quote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef Was-beer het volgende:
Beste bewoners, de wall is nu bijgevuld
Sabo vindt zelf ook dat poepen normaal besproken moet kunnen wordenquote:
Doe dan maar het laatstequote:Op zondag 11 februari 2024 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die doen niets anders, gillen of fluisteren
Ze maken team Ashley, Karen, Tom en Glenn enkel sterker.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:43 schreef happyme28 het volgende:
Wel sneu dat Jimmy, Dilano, Sabeau en Ronahi zelfs tijdens een feestje het spel niet los kunnen laten.
Jajaquote:Op zondag 11 februari 2024 00:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sabo vindt zelf ook dat poepen normaal besproken moet kunnen worden
Dus dat is een slaapkamer wie er nog meer bij....??quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze maken team Ashley, Karen, Tom en Glenn enkel sterker.
BOEIUH!!!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:45 schreef BB-King het volgende:
Karen kan niet zingen but we don't care!
Hoeft ze niet dronken voor te zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij wordt Karen stront vervelend als ze dronken is
Ty en Sabeau ???quote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus dat is een slaapkamer wie er nog meer bij....??
ach ze kan het hebben!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ro aan de patat met broodje hamburger
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:46 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij wordt Karen stront vervelend als ze dronken is
Beter dan zo'n afzakkerd... het trekt in ieder geval de aandacht en houdt mensen in spanning over wat er als volgende komt!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dylano heeft wel een heel strak broekje aan, houd d'r niet van
Ik moet ook wenen als ik haar hoor zingenquote:
Ze had met nouska 3 coins en die heeft er 2 mee naar huis genomen dus sabeau hield er 1 overquote:
En het tikkertje spel danquote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze had met nouska 3 coins en die heeft er 2 mee naar huis genomen dus sabeau hield er 1 over
Die heeft een slok op nu hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Karen elke week minder leuk worden :-(
Heerlijk mensquote:Op zondag 11 februari 2024 00:49 schreef ben34567 het volgende:
Ik vind Karen elke week minder leuk worden :-(
Welk tikkertje spel ik weer van die coins van wat er vanavond gezegd is door Sabeau tegen Jimmy geloof ik. En dat is wat ik net getikt hadquote:
Begin van de weekquote:Op zondag 11 februari 2024 00:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Welk tikkertje spel ik weer van die coins van wat er vanavond gezegd is door Sabeau tegen Jimmy geloof ik. En dat is wat ik net getikt had
Lagen die er echt?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:47 schreef BB-King het volgende:
De gezusters Limburg aan de frieten en hamburger.
Ik ook hoor, heerlijk om ze zo te zienquote:Op zondag 11 februari 2024 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
lekker toch als je zo alle spanning van de afgelopen tijd/ dagen van je af kan dansen en zingen... Ik vind het leuk
Oja ja heb geen idee eigenlijk, weet alleen dat ik dat opving hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 00:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begin van de week
Hebben ze allemaal op Jimmy en Dylano na, veel
Coins gewonnen
Dat was het feestje met Salar en Nouchine.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef Zeverlepke het volgende:
Kan me vergissen.. maar dit feestje moet wel een record zijn van het feestje dat het meest late uur heeft gehaald in de laatste edities van BB?
ik vond kristof en salar in de hottub ook wel heel leuk!!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was het feestje met Salar en Nouchine.
Nous die meerdere keren haar vinger in salars poeperd stakquote:Op zondag 11 februari 2024 00:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Yepquote:Op zondag 11 februari 2024 00:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous die meerdere keren haar vinger in salars poeperd stak
hij jaagt er alle coins doorquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Puzzie het volgende:
Alice is blij dat Danny en zij uit elkaar zijn want...
Nee dat mag niet eens mario ... ze moeten hun eigen feestje uit een FEBO muur trekken ... .. zo triest on te zienquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef mario390 het volgende:
in de festas brasil spelt
meestal en live-band
in nederland kann en
jostiband kommen
Want,,,,,,????quote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Puzzie het volgende:
Alice is blij dat Danny en zij uit elkaar zijn want...
ons budget is te laag voor al die dingenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef mario390 het volgende:
in de festas brasil spelt
meestal en live-band
in nederland kann en
jostiband kommen
Zie genoeg gelul over oude bb's voorbijkomen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is BB NL/ BE en geen buitenland, niemand interesseert dat iets
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat mag niet eens mario ... ze moeten hun eigen feestje uit een FEBO muur trekken ... .. zo triest on te zien
wat vond je van het feestje?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind Ashley totaal niet leuk. Wat een egoīst. Meteen naar de wall.
Genoeg mensen die echt tof zijn.
Zal wel weer veels te zuinig gemeten zijn .. En dan geef ik haar gelijk ... Geld terug zou ik zeggen FEBO ga je schamenquote:
Feestjuhquote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley is al met bedden aan het slepen
huh meteen naar de wall? Ze heeft een hele tijd staan afwassen met Tom en is nu de bedden aan het ruilenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind Ashley totaal niet leuk. Wat een egoīst. Meteen naar de wall.
Genoeg mensen die echt tof zijn.
Jeweetog klagen klagen klagenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
huh meteen naar de wall? Ze heeft een hele tijd staan afwassen met Tom en is nu de bedden aan het ruilen
Ja dat klopt ... en het kleinste huis ook nog eens .. en de saaiste streams ....quote:Op zondag 11 februari 2024 01:02 schreef mario390 het volgende:
[..]obwohl ned. de 1ste
bb was , zijn ze met geld en
feestjes de laatsten
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Snoozey het volgende:
haha dylano en jim in paniek dat ze niet kunnen slapen door karen en ashley
Ahh, juist. Waar is de tijd. 😅quote:Op zondag 11 februari 2024 00:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heel eerlijk kan ik me daar wat bij voorstellen met dat gegil.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Snoozey het volgende:
haha dylano en jim in paniek dat ze niet kunnen slapen door karen en ashley
Maar dat gaat ze niet doen , alleen via viaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
soebaroe vind het weer geen manier, maar ze kan er nu ook heen lopen er wat van zeggen he
vreselijkquote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat gaat ze niet doen , alleen via via
Gaat hij maar lekker naar die lampjesstad van hem!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef Harry het volgende:
Dilano vindt een fakking drukke kamer niet zo chill......
Het is geweldig om iemand te hebben waar je naar opkijkt of van geniet. Blijf je steun en bewondering tonen, en wie weet, misschien ontmoet je ooit wel je favoriete Glenn in het echt!quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jimmy is gevoelig, niets mis mee.
Zeg ik dat hij dat niet kan zijn? Hij kan ook bitchenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jimmy is gevoelig, niets mis mee.
hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sorbo kan misschien beter in de voorraadkamer.
dan zegt ze, leuk idee, maar ik blijf gewoon liggen waar ik lig. joe joequote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Snap Sabeau wel. Basiri staat eerst te schreeuwen dat Sabeau nu naast hem ligt. Ze staat af te wassen en krijgt het medegedeeld. Randy zei al meteen 'ok, dat is dus bepaald'. Daarna komt Basiri -wederom op afstand schreeuwend- pas vragen of ze het ok vindt.
Het is gewoon niet handig dat ze dit nu gaan doen, maar het zijn wel leuk beeldenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Snap Sabeau wel. Basiri staat eerst te schreeuwen dat Sabeau nu naast hem ligt. Ze staat af te wassen en krijgt het medegedeeld. Randy zei al meteen 'ok, dat is dus bepaald'. Daarna komt Basiri -wederom op afstand schreeuwend- pas vragen of ze het ok vindt.
ik ga ook, morgen om 10:00 de wekkerquote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
dilano gaat snel naar bed, morgen 8u de wekker
Allemaal prikkelsquote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha ja hoop gevoelige mensen daar
bedankt voor de gezelligheidquote:Op zondag 11 februari 2024 01:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik ga ook, morgen om 10:00 de wekker
Kan, zei ze zelf ook. Maar het is de manier waarop het gaat.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan zegt ze, leuk idee, maar ik blijf gewoon liggen waar ik lig. joe joe
Doriana tegen Ty ?quote:
dan snap ik niet waarom ik haar er nog steeds over hoor op stream.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan, zei ze zelf ook. Maar het is de manier waarop het gaat.
Dat snap ik dan ook weer nietquote:Op zondag 11 februari 2024 01:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom ik haar er nog steeds over hoor op stream.
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:15 schreef marky het volgende:
Zucht... her gaat over een beddenwissel wordt een heel mindfullness boek bijgehaald
Sorryquote:Op zondag 11 februari 2024 01:13 schreef greysbones het volgende:
Waarom moet iedereen er een plasje over doen
Als mensen ruilen van bed
Ja dat snap ik wel, maar waarom zijn er mensen die zo moeilijk doen, zoals Sabooquote:
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:08 schreef FBtje het volgende:
[..]
Het is geweldig om iemand te hebben waar je naar opkijkt of van geniet. Blijf je steun en bewondering tonen, en wie weet, misschien ontmoet je ooit wel je favoriete Glenn in het echt!
Mod Editquote:Op zondag 11 februari 2024 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar waarom zijn er mensen die zo moeilijk doen, zoals Saboo
Wil je niet persoonlijk worden? Ik ben niet op stream!!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:19 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze heet Sabeau. Ook jij bent zelfs respectloos aan het worden.
Team roze kamer!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:19 schreef freaky40 het volgende:
Nou, de 2 kampen zijn weer verdeeld, zucht....het is weer net als alle andere jaren.
Tomquote:Op zondag 11 februari 2024 01:20 schreef ledn81 het volgende:
waar gaat Glenn nu slapen?
Karen gaat naast AShley denk?
Sabeau werd naast Basiri gedropt?
Ronahi is naar Blauw? waar?
[ afbeelding ]
Wat denk je van Alice......dat geklets elke avond.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:19 schreef greysbones het volgende:
Ty en Randy
Die rennen met 3 dagen gillend die kamer uit
We wachten op jouw up to date overzicht héquote:Op zondag 11 februari 2024 01:20 schreef ledn81 het volgende:
waar gaat Glenn nu slapen?
Karen gaat naast AShley denk?
Sabeau werd naast Basiri gedropt?
Ronahi is naar Blauw? waar?
[ afbeelding ]
want volgens mij is er voor haar niets veranderd.....alleen karen en norahi zijn geruildquote:Op zondag 11 februari 2024 01:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar waarom zijn er mensen die zo moeilijk doen, zoals Saboo
Sowieso, voor hoe lang het duurt want ik denk dat ze terug gewoon duo's moeten vormen. Wellicht dat Randy dat mag gaan doen en dat is dus wellicht de inhoud van de gouden enveloppe.quote:
HET IS RONAHIquote:Op zondag 11 februari 2024 01:23 schreef greysbones het volgende:
Rohani bij doriana
Ty naast Randy
Alice en den dan
Bas en sab
Zelfs mijn telefoon wil het niet correct schrijvenquote:
Dat is de afgelopen 40quote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef Schakeltopia het volgende:
jimmy begint nu al met zeiken
hij wil zijn schoonheidsslaapje niet missen
Zou best kunnen!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sowieso, voor hoe lang het duurt want ik denk dat ze terug gewoon duo's moeten vormen. Wellicht dat Randy dat mag gaan doen en dat is dus wellicht de inhoud van de gouden enveloppe.
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de afgelopen 40
Jaar al te vaak gebeurd![]()
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:21 schreef mario390 het volgende:
als saribo 500 gram
sauerkraut eet is van haar
nur meer 20 kilo daar
Geeft niks, ziet Nairobi zelf toch nietquote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs mijn telefoon wil het niet correct schrijven
Ben daar nu ook aan gewend ja, dit is weer terug naar af en vond dat niet perse beter, 2 kampen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou best kunnen!
Zie eerlijk gezegd ook liever duo's dan kamer vs kamer, brengt toch een extra laag in het spel
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geeft niks, ziet Nairobi zelf toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |