Je hebt er ook geen ruk aan want het is allemaalquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:48 schreef chufi het volgende:
man3 wat een feest ..... en langer dan nog een half uur zal het niet duren
Hoe heet ze ook al weer is nogal wat te jong voor hem verder ,....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:49 schreef spapaars het volgende:
Danny single?
Was z'n vrouw zo kwaad dat ze meteen is gescheiden?
neee prima...ik ben blij dat je geopend hebtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:48 schreef greysbones het volgende:
@:Thorelf als je een andere TT wilt
Ty karenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
De wall wordt bijgevuld. Wie gooit er al zijn coins in voor de avond om is?
Karen gok ik zo. Die had het al heel de tijd over haar nood aan alcohol.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
De wall wordt bijgevuld. Wie gooit er al zijn coins in voor de avond om is?
Tot ze genoeg beeldmateriaal hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:48 schreef chufi het volgende:
man3 wat een feest ..... en langer dan nog een half uur zal het niet duren
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Febo denkt nu shit als we dat hadden geweten dan hadden we iedere week drank in The Wall gestopt
Die is poepenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:53 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zoe tom nog nergens..
Ben ik de enige die hem mist?
En dan morgen om 9.00 een langdurig spel met balanceren en veel draaienquote:
bij glen rechts achter op stream 2quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:53 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zoe tom nog nergens..
Gespot maar heb hem geen drank zien halenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:53 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zoe tom nog nergens..
Ik zag hem net nog ergensquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:53 schreef b_engeltje het volgende:
Ik zoe tom nog nergens..
Verschoning was gisterenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:55 schreef Thorelf het volgende:
ben benieuwd hoe de bedden nu verdeeld zijn,maar dat gebeurd mss morgen na verschoning
Ja dat wilde ik net vragen.quote:
Ze moeten altijd op vrijdag verschonen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:55 schreef Thorelf het volgende:
ben benieuwd hoe de bedden nu verdeeld zijn,maar dat gebeurd mss morgen na verschoning
Die zit nu thuis met een drankje naar Tom op de stream te gluren.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:57 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net vragen.
En even, wie mist Ariana op dit moment? Ik zou haar graag haar moves hebben zien maken
Met een voodoo popquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zit nu thuis met een drankje naar Tom op de stream te gluren.
Gewoon voor 5quote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:58 schreef Zeverlepke het volgende:
Bijvullen die Wall!! En morgen 5 vrijstellingen er in voor 12 coins per stuk 😂
Het gaat er snel in dus duurt vast niet langquote:Op zondag 11 februari 2024 00:00 schreef odie22 het volgende:
duurt ff voordat de alcohol gaat werken, maar ik hou hoop
Laat ons dat hopen, in functie van het verder verloop van deze avondquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon voor 5
De meesten hebben de coins gewoon op straks
Check haar insta. Volgens mij is dat een "gemakkelijk" meisjequote:Op zondag 11 februari 2024 00:01 schreef B00STER het volgende:
Volgens mij gaat Karen best hard, op meerdere vlakken haha.
Wauwquote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Check haar insta. Volgens mij is dat een "gemakkelijk" meisje
Is dit sinas?? Wat anders is Randy goed door elkaar te drinken.....biertje wijntje en nu Wodka nogwat??quote:
'Girls just wanna have fun'. Volgens mij heeft ze gewoon de tijd van haar leven. Maar ik ben team-Karen dus niet objectief haha.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Check haar insta. Volgens mij is dat een "gemakkelijk" meisje
de beste tegel tot nu toequote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil niet teveel met spel bezig zijn
- dilano
Karen is tofquote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
'Girls just wanna have fun'. Volgens mij heeft ze gewoon de tijd van haar leven. Maar ik ben team-Karen dus niet objectief haha.
Die drinkt geen alcohol nu, lijkt me zo iemand die als iedereen dronken is bloedserieus in detail gaat uitleggen hoe een vliegtuigmotor werkt ofzo. Kan er ook naast zitten natuurlijkquote:
oh is er een team, ik dacht dat ik nog alleen wasquote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
'Girls just wanna have fun'. Volgens mij heeft ze gewoon de tijd van haar leven. Maar ik ben team-Karen dus niet objectief haha.
Ik vind van niet. Ik zeg niet dat het zo is; enkel een vooroordeel van mij aangezien haar foto's + party girl combo. Mijn mening maar kan helemaal fout zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw
Dit is echt een trieste opmerking
Haha inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2024 00:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die drinkt geen alcohol nu, lijkt me zo iemand die als iedereen dronken is bloedserieus in detail gaat uitleggen hoe een vliegtuigmotor werkt ofzo. Kan er ook naast zitten natuurlijk
Nee hoor ik ben en blijf erbij!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh is er een team, ik dacht dat ik nog alleen was
Hij drinkt idd bijna nooit. Zal dat nu denk ook niet doenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die drinkt geen alcohol nu, lijkt me zo iemand die als iedereen dronken is bloedserieus in detail gaat uitleggen hoe een vliegtuigmotor werkt ofzo. Kan er ook naast zitten natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwam zelf zeker met het ideequote:Op zondag 11 februari 2024 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dit is dilano showtime natuurlijk
Moet ik je dat even uitleggenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is idd jammer aan Glenn. leuke gast maar die kwaakt Ashley in alles naquote:Op zondag 11 februari 2024 00:07 schreef woxxel het volgende:
Glenn blijft ashley ook trouw, hij loopt de hele avond achter haar aan
Jimmy gaat Dynamo ook trouw blijven en ik sluit niet uit dat sabo daar bij komtquote:Op zondag 11 februari 2024 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is idd jammer aan Glenn. leuke gast maar die kwaakt Ashley in alles na
Nou niet helemaal ....die ging ook gelijk achter haar aan toen ze te fel werd op Ariana.....en dat ze zich niet moest verliezen.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is idd jammer aan Glenn. leuke gast maar die kwaakt Ashley in alles na
Dat bedoel ik dus. Hij volgt haar in alles en beschermt haar als ze te ver gaat. Daarom zou ik hem liever zien zonder Ashleyquote:Op zondag 11 februari 2024 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou niet helemaal ....die ging ook gelijk achter haar aan toen ze te fel werd op Ariana.....en dat ze zich niet moest verliezen.
ik zie haar, en ik hoor haar. stream 2quote:Op zondag 11 februari 2024 00:11 schreef Cupfighter het volgende:
Ben ik nou blind , ik zie Alice niet
is kontje eten denk ikquote:Op zondag 11 februari 2024 00:11 schreef Cupfighter het volgende:
Ben ik nou blind , ik zie Alice niet
wijnquote:Op zondag 11 februari 2024 00:11 schreef Xilia het volgende:
Is de cola gratis? Of wat hebben ze in de wijnglazen nu?
Ah even schakelen dank je welquote:Op zondag 11 februari 2024 00:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zie haar, en ik hoor haar. stream 2
Ok. snap je nu......quote:Op zondag 11 februari 2024 00:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hij volgt haar in alles en beschermt haar als ze te ver gaat. Daarom zou ik hem liever zien zonder Ashley
Merk ook dat Jimmy ver komt met zijn 2 coins.....wat drank betreft.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:11 schreef Xilia het volgende:
Is de cola gratis? Of wat hebben ze in de wijnglazen nu?
Hij had van mij mogen winnen, toen dacht ik nog dat hij z'n eigen plan zou trekken, maar hij blijft achter ashley kruipen. Jammerquote:Op zondag 11 februari 2024 00:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hij volgt haar in alles en beschermt haar als ze te ver gaat. Daarom zou ik hem liever zien zonder Ashley
Nee, turnen oke maar dansen kan hij niet geloof ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef B00STER het volgende:
Is Dylano vast aan het oefenen voor wanneer zijn wassen beeld wordt gemaakt offe? Overdag aan het huis hangen en als er daadwerkelijk een beat klinkt dan gewoon niet bewegen?
Met als zijn workouts zou je denken dat hij een sportschool gewend is. Als er iets is dat altijd in een sportschool aanwezig is, is het muziek met een beat. Doe dan op z'n minst squats, lijkt het nog ergens op.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, turnen oke maar dansen kan hij niet geloof ik.
Gen-X liaquote:Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Xilia het volgende:
Oh ze kennen dit ook al.
Heb nog geen bekend nummer gehoord
ik ook niet , wees blijquote:Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Xilia het volgende:
Oh ze kennen dit ook al.
Heb nog geen bekend nummer gehoord
ik moest lachen, ik zat zo te kijken en het duurde even voordat ik je pijl zagquote:Op zondag 11 februari 2024 00:18 schreef FBtje het volgende:
[..]
Mjah.. ok.. hij kan niet aan die van Alice tippen, maar toch zeker op nummer 2
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gen-X lia
Ik ook hoor overigens haha
Salar?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:19 schreef BB-King het volgende:
Zal er zo nog iemand in het toilet bij de spiegel zeggen dat hij/zij zo nice is?
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef odie22 het volgende:
dilano : ja normaal drink ik 40 bier op een avond, maar nu ff rustig aan
tja vroeger was het anders... nu vaak sporten, uiterlijk sm.....maar leven spontaniteit is er weinig.....ik krijg de kriebels soms van de jeugdquote:Op zondag 11 februari 2024 00:19 schreef PunkieePie het volgende:
Dilano die zo rondloopt met z'n waterfles alsof hij ook een drankje vast heeft![]()
Ook wel sneu ergens
Dit is toch een grapje zekerquote:Op zondag 11 februari 2024 00:22 schreef odie22 het volgende:
dilano : ja normaal drink ik 40 bier op een avond, maar nu ff rustig aan
Gesprek van tom met sabeau denk ikquote:Op zondag 11 februari 2024 00:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar hadden Ashley en Tom het over buiten?
Tom over gesprekje met Sabeau eerder deze avondquote:Op zondag 11 februari 2024 00:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waar hadden Ashley en Tom het over buiten?
Mwa valt vast mee, misschien met drank op wat losserquote:
geen sjeu aanquote:Op zondag 11 februari 2024 00:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Rohani is echt een moeke op die sloffen.
Ik heb Tyron eerder wel eens goeie moves zien hebben. Vanavond nog nietquote:Op zondag 11 februari 2024 00:35 schreef FBtje het volgende:
[..]
Basiri kan in ieder geval beter dansen dan Tyron... zag ik toevallig net.
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:37 schreef Puzzie het volgende:
Dylano gaat al tactisch praten om niet meer tactisch te gaan praten
En waarom staat die tuthola al te douchen?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:37 schreef Puzzie het volgende:
Dylano gaat al tactisch praten om niet meer tactisch te gaan praten
en wat moet jimmie daar!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom staat die tuthola al te douchen?
Die heeft haar darmen er bijna uitgepoeptquote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom staat die tuthola al te douchen?
ruhani?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, ze staat te douchen maat
Puzz pleezequote:Op zondag 11 februari 2024 00:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die heeft haar darmen er bijna uitgepoept
je dacht dat Ariana die drankjes en dingen er instraalde?quote:Op zondag 11 februari 2024 00:39 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Je zag iemand achter de Wall lopen !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |