Het gaat er snel in dus duurt vast niet langquote:Op zondag 11 februari 2024 00:00 schreef odie22 het volgende:
duurt ff voordat de alcohol gaat werken, maar ik hou hoop
Laat ons dat hopen, in functie van het verder verloop van deze avondquote:Op zaterdag 10 februari 2024 23:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon voor 5
De meesten hebben de coins gewoon op straks
Check haar insta. Volgens mij is dat een "gemakkelijk" meisjequote:Op zondag 11 februari 2024 00:01 schreef B00STER het volgende:
Volgens mij gaat Karen best hard, op meerdere vlakken haha.
Wauwquote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Check haar insta. Volgens mij is dat een "gemakkelijk" meisje
Is dit sinas?? Wat anders is Randy goed door elkaar te drinken.....biertje wijntje en nu Wodka nogwat??quote:
'Girls just wanna have fun'. Volgens mij heeft ze gewoon de tijd van haar leven. Maar ik ben team-Karen dus niet objectief haha.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Check haar insta. Volgens mij is dat een "gemakkelijk" meisje
de beste tegel tot nu toequote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil niet teveel met spel bezig zijn
- dilano
Karen is tofquote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
'Girls just wanna have fun'. Volgens mij heeft ze gewoon de tijd van haar leven. Maar ik ben team-Karen dus niet objectief haha.
Die drinkt geen alcohol nu, lijkt me zo iemand die als iedereen dronken is bloedserieus in detail gaat uitleggen hoe een vliegtuigmotor werkt ofzo. Kan er ook naast zitten natuurlijkquote:
oh is er een team, ik dacht dat ik nog alleen wasquote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
'Girls just wanna have fun'. Volgens mij heeft ze gewoon de tijd van haar leven. Maar ik ben team-Karen dus niet objectief haha.
Ik vind van niet. Ik zeg niet dat het zo is; enkel een vooroordeel van mij aangezien haar foto's + party girl combo. Mijn mening maar kan helemaal fout zijnquote:Op zondag 11 februari 2024 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wauw
Dit is echt een trieste opmerking
Haha inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2024 00:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die drinkt geen alcohol nu, lijkt me zo iemand die als iedereen dronken is bloedserieus in detail gaat uitleggen hoe een vliegtuigmotor werkt ofzo. Kan er ook naast zitten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |