Hij had van mij mogen winnen, toen dacht ik nog dat hij z'n eigen plan zou trekken, maar hij blijft achter ashley kruipen. Jammerquote:Op zondag 11 februari 2024 00:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hij volgt haar in alles en beschermt haar als ze te ver gaat. Daarom zou ik hem liever zien zonder Ashley
Nee, turnen oke maar dansen kan hij niet geloof ik.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef B00STER het volgende:
Is Dylano vast aan het oefenen voor wanneer zijn wassen beeld wordt gemaakt offe? Overdag aan het huis hangen en als er daadwerkelijk een beat klinkt dan gewoon niet bewegen?
Met als zijn workouts zou je denken dat hij een sportschool gewend is. Als er iets is dat altijd in een sportschool aanwezig is, is het muziek met een beat. Doe dan op z'n minst squats, lijkt het nog ergens op.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, turnen oke maar dansen kan hij niet geloof ik.
Gen-X liaquote:Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Xilia het volgende:
Oh ze kennen dit ook al.
Heb nog geen bekend nummer gehoord
ik ook niet , wees blijquote:Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Xilia het volgende:
Oh ze kennen dit ook al.
Heb nog geen bekend nummer gehoord
Op zondag 11 februari 2024 00:17 schreef Cupfighter het volgende:
ik moest lachen, ik zat zo te kijken en het duurde even voordat ik je pijl zagquote:Op zondag 11 februari 2024 00:18 schreef FBtje het volgende:
[..]
Mjah.. ok.. hij kan niet aan die van Alice tippen, maar toch zeker op nummer 2
quote:Op zondag 11 februari 2024 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gen-X lia
Ik ook hoor overigens haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |