Dat was het feestje met Salar en Nouchine.quote:Op zondag 11 februari 2024 00:56 schreef Zeverlepke het volgende:
Kan me vergissen.. maar dit feestje moet wel een record zijn van het feestje dat het meest late uur heeft gehaald in de laatste edities van BB?
ik vond kristof en salar in de hottub ook wel heel leuk!!quote:Op zondag 11 februari 2024 00:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was het feestje met Salar en Nouchine.
Nous die meerdere keren haar vinger in salars poeperd stakquote:Op zondag 11 februari 2024 00:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was het feestje met Salar en Nouchine.
Yepquote:Op zondag 11 februari 2024 00:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous die meerdere keren haar vinger in salars poeperd stak
hij jaagt er alle coins doorquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Puzzie het volgende:
Alice is blij dat Danny en zij uit elkaar zijn want...
Nee dat mag niet eens mario ... ze moeten hun eigen feestje uit een FEBO muur trekken ... .. zo triest on te zienquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef mario390 het volgende:
in de festas brasil spelt
meestal en live-band
in nederland kann en
jostiband kommen
Want,,,,,,????quote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef Puzzie het volgende:
Alice is blij dat Danny en zij uit elkaar zijn want...
ons budget is te laag voor al die dingenquote:Op zondag 11 februari 2024 00:59 schreef mario390 het volgende:
in de festas brasil spelt
meestal en live-band
in nederland kann en
jostiband kommen
Zie genoeg gelul over oude bb's voorbijkomen.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit is BB NL/ BE en geen buitenland, niemand interesseert dat iets
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat mag niet eens mario ... ze moeten hun eigen feestje uit een FEBO muur trekken ... .. zo triest on te zien
wat vond je van het feestje?quote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind Ashley totaal niet leuk. Wat een egoīst. Meteen naar de wall.
Genoeg mensen die echt tof zijn.
Zal wel weer veels te zuinig gemeten zijn .. En dan geef ik haar gelijk ... Geld terug zou ik zeggen FEBO ga je schamenquote:
Feestjuhquote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef Schakeltopia het volgende:
ashley is al met bedden aan het slepen
huh meteen naar de wall? Ze heeft een hele tijd staan afwassen met Tom en is nu de bedden aan het ruilenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:03 schreef Mercedes. het volgende:
Ik vind Ashley totaal niet leuk. Wat een egoīst. Meteen naar de wall.
Genoeg mensen die echt tof zijn.
Jeweetog klagen klagen klagenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
huh meteen naar de wall? Ze heeft een hele tijd staan afwassen met Tom en is nu de bedden aan het ruilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |