Ja dat klopt ... en het kleinste huis ook nog eens .. en de saaiste streams ....quote:Op zondag 11 februari 2024 01:02 schreef mario390 het volgende:
[..]obwohl ned. de 1ste
bb was , zijn ze met geld en
feestjes de laatsten
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Snoozey het volgende:
haha dylano en jim in paniek dat ze niet kunnen slapen door karen en ashley
Ahh, juist. Waar is de tijd. 😅quote:Op zondag 11 februari 2024 00:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was het feestje met Salar en Nouchine.
Heel eerlijk kan ik me daar wat bij voorstellen met dat gegil.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:06 schreef Snoozey het volgende:
haha dylano en jim in paniek dat ze niet kunnen slapen door karen en ashley
Maar dat gaat ze niet doen , alleen via viaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef Schakeltopia het volgende:
soebaroe vind het weer geen manier, maar ze kan er nu ook heen lopen er wat van zeggen he
vreselijkquote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat gaat ze niet doen , alleen via via
Gaat hij maar lekker naar die lampjesstad van hem!quote:Op zondag 11 februari 2024 01:07 schreef Harry het volgende:
Dilano vindt een fakking drukke kamer niet zo chill......
Het is geweldig om iemand te hebben waar je naar opkijkt of van geniet. Blijf je steun en bewondering tonen, en wie weet, misschien ontmoet je ooit wel je favoriete Glenn in het echt!quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jimmy is gevoelig, niets mis mee.
Zeg ik dat hij dat niet kan zijn? Hij kan ook bitchenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jimmy is gevoelig, niets mis mee.
hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sorbo kan misschien beter in de voorraadkamer.
dan zegt ze, leuk idee, maar ik blijf gewoon liggen waar ik lig. joe joequote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Snap Sabeau wel. Basiri staat eerst te schreeuwen dat Sabeau nu naast hem ligt. Ze staat af te wassen en krijgt het medegedeeld. Randy zei al meteen 'ok, dat is dus bepaald'. Daarna komt Basiri -wederom op afstand schreeuwend- pas vragen of ze het ok vindt.
Het is gewoon niet handig dat ze dit nu gaan doen, maar het zijn wel leuk beeldenquote:Op zondag 11 februari 2024 01:11 schreef KinKiJan het volgende:
Snap Sabeau wel. Basiri staat eerst te schreeuwen dat Sabeau nu naast hem ligt. Ze staat af te wassen en krijgt het medegedeeld. Randy zei al meteen 'ok, dat is dus bepaald'. Daarna komt Basiri -wederom op afstand schreeuwend- pas vragen of ze het ok vindt.
ik ga ook, morgen om 10:00 de wekkerquote:Op zondag 11 februari 2024 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
dilano gaat snel naar bed, morgen 8u de wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |