ik bedoelde het dan ook sarcastischquote:Op zondag 11 februari 2024 02:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat doen er meer daar.
Ik val nooit iemand aan op uiterlijk, ik beoordeel mensen op hun gedrag. Zowel op stream als privéquote:Op zondag 11 februari 2024 02:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moet iedereen lekker zelf weten imho. Vind ik in ieder geval niet iets om iemand op aan te vallen zoals ik her en der lees (niet specifiek jou hoor)
zo stoerquote:Op zondag 11 februari 2024 02:15 schreef Xilia het volgende:
Doriana wil wel erg graag vermelden dat ze dronken is
Weet ik, ik ookquote:Op zondag 11 februari 2024 02:15 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik bedoelde het dan ook sarcastisch
ik ben pro ashley
Ik zei ook: niet specifiek jou hoorquote:Op zondag 11 februari 2024 02:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik val nooit iemand aan op uiterlijk, ik beoordeel mensen op hun gedrag. Zowel op stream als privé
Naja!quote:Op zondag 11 februari 2024 02:17 schreef Schakeltopia het volgende:
die ligt gewooin in bed
[ afbeelding ]
achter de ruggen laten we aan Ro en Do overquote:Op zondag 11 februari 2024 02:09 schreef Snoozey het volgende:
beter steekt ze dr lippen leeg en ratelt achter de ruggen om. niks meer boven water
de jeugd van tegenwoordig....quote:Op zondag 11 februari 2024 02:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dilano met die drinkbus erbij, tis toch wat
Lagere school uitjequote:Op zondag 11 februari 2024 02:26 schreef Snoozey het volgende:
er woden slippers overgegooid in de blauwe kamer
saba moet zelfs lachen
manifesteren
O dacht dat ik haar net erin zag kruipen.quote:
Nog niet bekend, pas in deloop vd week.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:30 schreef Sestra666 het volgende:
Ik kan het nergens vinden, maar wat zat er in de gouden envelopof weet hij dat zelf ook nog niet?
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:30 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, ik in m'n badjas de straat op om m'n laptop-oplader uit de auto te pakken en hop slaapstreams
Thnxquote:Op zondag 11 februari 2024 02:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nog niet bekend, pas in deloop vd week.
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:30 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, ik in m'n badjas de straat op om m'n laptop-oplader uit de auto te pakken en hop slaapstreams
Bij gebrek aan beter kunnen we wel even omschakelen naar streams van jou in je badjas op straat!?quote:Op zondag 11 februari 2024 02:30 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter kunnen we wel even omschakelen naar streams van jou in je badjas op straat!?
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter kunnen we wel even omschakelen naar streams van jou in je badjas op straat!?
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geloof dat ik inderdaad wel op de Ring-cam van de buurman zou kunnen staan ja
quote:Op zondag 11 februari 2024 02:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Geloof dat ik inderdaad wel op de Ring-cam van de buurman zou kunnen staan ja
Hahaquote:Op zondag 11 februari 2024 02:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ik nog nietquote:Op zondag 11 februari 2024 02:40 schreef Xilia het volgende:
Ah Ty ligt ook in bed, waarschijnlijk iedereen nu?
Was een toffe stream avond, slaap wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |