knakworst. liplipquote:Op zondag 11 februari 2024 02:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja deels. Veel ook wel haar overheersende karakter wel.
ik verwijder alles met slangen / roddelen / op uiterlijk gerichte opmerkingen
in het begin mocht je nog roken bij bb...weet nog dat een zwangere vrouw vrij veel rookte.. en nu mag niets meer!quote:Op zondag 11 februari 2024 02:04 schreef KinKiJan het volgende:
Danny rookt een pakje peuken per week, hij rookt al 40 jaar. Basiri alleen als ie drinkt, niet bij gewoon een pintje, maar echt bij zuipen.
Dacht dat alleen Tom en Jimmy rokers waren
Vind ook jammer als ik naar Ashley kijk wat ze met haar uiterlijk heeft gedaan, ik vond het echt een mooie vrouw, zoals ze er bij Hunted uitzag, ze heeft die rotzooi helemaal niet nodig, maar als zij het mooi vindt en haar partner ook.. tja. Ze is nog niet lelijk, maar die lippen en dat haar... zo jammerquote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Al die haat en dat negatieve commentaar op Ashley lijkt allemaal zo uiterlijk-gericht, klopt dat?
bij ashly komt zeker aaaauuwwwwquote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef mario390 het volgende:
het is mooi te luistern wanneer meiden
uit bed gongen dann de ahhhs de ooohs
wanneer ze zich schminken
Ik denk dat haar uiterlijk daar wel een belangrijke rol in speelt, en dan ook nog het lef hebben om een eigen mening te hebben , mensen aan te spreken..quote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Al die haat en dat negatieve commentaar op Ashley lijkt allemaal zo uiterlijk-gericht, klopt dat?
Zo eensquote:Op zondag 11 februari 2024 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind ook jammer als ik naar Ashley kijk wat ze met haar uiterlijk heeft gedaan, ik vond het echt een mooie vrouw, zoals ze er bij Hunted uitzag, ze heeft die rotzooi helemaal niet nodig, maar als zij het mooi vindt en haar partner ook.. tja. Ze is nog niet lelijk, maar die lippen en dat haar... zo jammer
Klopt, maar ik vind haar nog steeds een mooie uitstraling hebben, met een open blikquote:Op zondag 11 februari 2024 02:09 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zo eens![]()
Zelfs al zonder die felle lippenstift is al een verbetering.
Ehm...?quote:Op zondag 11 februari 2024 02:09 schreef Snoozey het volgende:
beter steekt ze dr lippen leeg en ratelt achter de ruggen om. niks meer boven water
true liever ashley dan norahi....quote:Op zondag 11 februari 2024 02:08 schreef Snoozey het volgende:
nou ja, er wordt hier ook genoeg geschreven over haar lippen etc. dus dan snap ik niet zo waraom het hierheen gehaald moet worden. ieder zijn kijk toch
Je moet gewoon verder kunnen kijken dan enkel uiterlijk vertoonquote:Op zondag 11 februari 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind haar nog steeds een mooie uitstraling hebben, met een open blik
Toen kon je ook nog roken in de trein en in de bezoekersruimte in het ziekenhuis stonden ook nog asbakken. Roken snap ik nog wel, maar de 1-uur-3-bier feestjes gaan nergens over.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:06 schreef Thorelf het volgende:
[..]
in het begin mocht je nog roken bij bb...weet nog dat een zwangere vrouw vrij veel rookte.. en nu mag niets meer!
Ik ook, maar dat vond ik pas na dat ik wat meer van haar had gezien.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind haar nog steeds een mooie uitstraling hebben, met een open blik
de betruttigingquote:Op zondag 11 februari 2024 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toen kon je ook nog roken in de trein en in de bezoekersruimte in het ziekenhuis stonden ook nog asbakken. Roken snap ik nog wel, maar de 1-uur-3-bier feestjes gaan nergens over.
Wat dat betreft waren die ejvjl streams wel weer entertainment
Moet iedereen lekker zelf weten imho. Vind ik in ieder geval niet iets om iemand op aan te vallen zoals ik her en der lees (niet specifiek jou hoor)quote:Op zondag 11 februari 2024 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind ook jammer als ik naar Ashley kijk wat ze met haar uiterlijk heeft gedaan, ik vond het echt een mooie vrouw, zoals ze er bij Hunted uitzag, ze heeft die rotzooi helemaal niet nodig, maar als zij het mooi vindt en haar partner ook.. tja. Ze is nog niet lelijk, maar die lippen en dat haar... zo jammer
Tuurlijk wel, dat doen er meer daar.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:10 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ja blijkbaar doet ze het niet goed. je mag mensen niet aanspreken op een duidelijke manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |