Voor zolang als 't duurtquote:Op zondag 11 februari 2024 01:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze waren wat onverwacht. En dat hebben zij goed gedaan![]()
Ff de kou uit de lucht. Het is tenslotte love week
Sowieso dat soort sneue reacties op insta of twitterquote:Op zondag 11 februari 2024 01:58 schreef ledn81 het volgende:
Greep uit de reacties op filmpje van Eslie die terug komt
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zondag 11 februari 2024 01:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer op de bank met een wat sterker iemand en ze is echt exit.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 februari 2024 01:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
is op YT onder filmpjes. Ik verwijder daar de echt veel nare dingen. Maar commentaar op Ashley neemt toe.quote:Op zondag 11 februari 2024 01:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sowieso dat soort sneue reacties op insta of twitter
Twitter en insta zijn wel de de riolen waar mensen iemand helemaal kapot proberen te maken , niet mijn ding. Totaal onnodig ookquote:Op zondag 11 februari 2024 02:00 schreef Snoozey het volgende:
ik ben niet ashley moe. wat is nou de bedoeling, dat yt mij over gaat halen?
commetaar op ashley is lekker?quote:Op zondag 11 februari 2024 02:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is op YT onder filmpjes. Ik verwijder daar de echt veel nare dingen. Maar commentaar op Ashley neemt toe.
Ze is niet zo populair als het soms lijkt.
Net zo sneu als je op die manier je ding wil doordrukkenquote:Op zondag 11 februari 2024 02:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
is op YT onder filmpjes. Ik verwijder daar de echt veel nare dingen. Maar commentaar op Ashley neemt toe.
ik kijk daar dan ook niet. heb aan 1 platform genoegquote:Op zondag 11 februari 2024 02:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Twitter en insta zijn wel de de riolen waar mensen iemand helemaal kapot proberen te maken , niet mijn ding. Totaal onnodig ook
Al die haat en dat negatieve commentaar op Ashley lijkt allemaal zo uiterlijk-gericht, klopt dat?quote:Op zondag 11 februari 2024 02:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat "normale" mensen zo ergens op reageren, dat zijn kneusjes, die er lol aan hebben mensen kapot te maken, hebben imo geen leven. Als ik al reageer op een filmpje, dan is het met een duimpje en verder niets.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja deels. Veel ook wel haar overheersende karakter wel.quote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Al die haat en dat negatieve commentaar op Ashley lijkt allemaal zo uiterlijk-gericht, klopt dat?
Daar steek ik mijn energie ook niet in, zonde van je tijd. Ik lees sowieso niets van die commentaren. Meestal toch een beetje Tokkie niveauquote:Op zondag 11 februari 2024 02:03 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik kijk daar dan ook niet. heb aan 1 platform genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |