Hij zal wel instructies hebben gekregen wat hij wel of niet mocht zeggen denk ik.quote:
Ja vreselijk mens, jammer dat ze weer terug is gekomenquote:Op zondag 11 februari 2024 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Ik word echt niet goed van die vrouw... altijd de boventoon voeren.. alles moet gaan zoals de Queen het wil.. zo vermoeiend...
Ze hebben nog ergens een springtouw liggen. Dan haalt ze daar maar een stukje van af.quote:Op zondag 11 februari 2024 08:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley heeft denk maar 1 string bij zich en die is nat dus kan zich niet aankleden zei ze net.
Ze schijten allemaal peultjes voor die vrouw, te gek voor woorden... walgelijke grootmuil...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar Frummel,ze laten het haar ook doen,niemand die zegt: "Doe even rustig."
Zitten ook met de hele groep nu en je hoort maar één persoon.quote:Op zondag 11 februari 2024 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze schijten allemaal peultjes voor die vrouw, te gek voor woorden... walgelijke grootmuil...
Die krijg je voorlopig niet weg ben ik bang...quote:Op zondag 11 februari 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk mens, jammer dat ze weer terug is gekomen
Ja vreselijk..quote:Op zondag 11 februari 2024 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Zitten ook met de hele groep nu en je hoort maar één persoon.
Ben ik ook bang voorquote:Op zondag 11 februari 2024 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die krijg je voorlopig niet weg ben ik bang...
Ik moet soms wel lachen om die stem. Hij is wel alert altijdquote:Op zondag 11 februari 2024 09:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beleid is veranderd? We kunnen nu zelfs meekijken in de DBK. Gisteren al in de gameroom.![]()
Dorianaquote:Op zondag 11 februari 2024 09:08 schreef Ireth het volgende:
Spel doelen voor coins, randy moest kiezen wie. Jimmy, Dilano, ronahi, Glenn en de laatste weet ik ff niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |