Kon een kanarie op landen volgens Tyron......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:28 schreef Snoozey het volgende:
alsof nous boobtape heeft. die heeft altijd staanders in dr shirt
Dat was bij lenie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kon een kanarie op landen volgens Tyron......
Tyron tegen Lenie.quote:
Kom net thuis, even teruglezen, dan leer ik ook watquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
* Schakeltopia heeft weer wat geleerd vandaag
Oh ja tuurlijk die had dat ook......Denk Tyron het in begin ook niet zo gauw tegen een dame had durven zeggen.quote:
Het kwam er ook zo droog uit. Lenie zonder shirt in de keuken en toen zei Tyron het.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk die had dat ook......Denk Tyron het in begin ook niet zo gauw tegen een dame had durven zeggen.![]()
![]()
Had nog nooit van die opmerking gehoord.
Met de auto zit je met 10min in Zaandam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont 10 min van Jimmy
Die in a dam woont
Dat is wat ze elke keer zeggen
Ging over een aparte manier van tellen van Bassie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:43 schreef BelgianMagic het volgende:
Stak Doriana net haar middenvinger op naar iemand? Wie of wat was dat. Kan niet terugdraaien op stream.
Mooi hierblijven jij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:44 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel SL gezien![]()
Als het zo doorgaat ben ik er wel beetje klaar mee. En geen idee waarom![]()
Als er nou nog wat boeiends of spannends zou gebeuren
Denk dat er veel wordt medegedeeld, en dat mogen wij niet horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:44 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel SL gezien![]()
Als het zo doorgaat ben ik er wel beetje klaar mee. En geen idee waarom![]()
Als er nou nog wat boeiends of spannends zou gebeuren
maar stream 2 is er wel. Dus zo geheim is het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er veel wordt medegedeeld, en dat mogen wij niet horen.
1 stream iemand in de de dbk, en met 2 wordt er iets omgeroepen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
maar stream 2 is er wel. Dus zo geheim is het niet
heb ik weer niet meegekregen hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy heeft het uitgepraat met Ashley
En Jimmy sluiten we dan voor eeuwig op in de dbk??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
van iedereen die er nu nog is
het meeste top 8 potentieel
Ashley, Danny, Glenn, Randy, Alice, Karen, Basiri, Tom
de volgende exits worden waarschijnlijk Ronahi, Doriana (weet niet wie eerst) en dan Dilano, Tyron, Sabeau
We hebben er alleen niets van meegekregenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Nee niemand. Maar word doodmoe van het gezeik op X op Jimmy dat ie niet met Eslie praat.quote:
Verhaallijnen bewaren ze ook best vaak voor de tv-uitzendingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben er alleen niets van meegekregen
Mooi...en hij gaat ook wel met Tom om. Hopen dat hij niet weer in de leugens en roddels van Ro en Do trapt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Vanmorgen werd er wel over gesproken maar wij hebben het niet gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verhaallijnen bewaren ze ook best vaak voor de tv-uitzendingen.
Beetje overdreven , er zijn ook mensen die wel nuancerenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niemand. Maar word doodmoe van het gezeik op X op Jimmy dat ie niet met Eslie praat.
Eslie is daar heilig en de queen en Jimmy is stom want die praat het niet uit met Ashley
Je kan niets meer posten op X of YT zonder dat de Ashley fangirls of Ronahi/Jimmy haters in je nek hebt
maar heb nu iig filmpje om te posten dat ze gepraat hebben
Het is wel uitgesprokenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:57 schreef Snoozey het volgende:
maar dan nog. het is dus niet te zien geweest. dus kan evengoed nog niet uitgesproken zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Normaal vind ik een beetje prikkelen en rellen op Xwitter wel leuk. Probleem is alleen dat de favoriet op Xwitter ook meestal de mijne is. Destijds met Nawel ook al.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niemand. Maar word doodmoe van het gezeik op X op Jimmy dat ie niet met Eslie praat.
Eslie is daar heilig en de queen en Jimmy is stom want die praat het niet uit met Ashley
Je kan niets meer posten op X of YT zonder dat de Ashley fangirls of Ronahi/Jimmy haters in je nek hebt
Daar blijf ik nu ook maar. Want 1 is niet te doen.quote:
Omdat ze knippen en plakken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen werd er wel over gesproken maar wij hebben het niet gezien
In het begin dacht ik nog: o jee, die komt hier alleen drek kwienen. maar hij valt me 100% mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:58 schreef Ireth het volgende:
Jimmy is zichzelf aardig in een onmisbare positie aan het wurmen als creatieve kok...
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar blijf ik nu ook maar. Want 1 is niet te doen.
Maar ben alleen bang dat 2 zo een soundlock krijg.
Da's vaker rond deze tijd
De dag van de live, dan weet je dat er veel gerepeteerd wordt, naast soundchecks en alles. Jammer dat dat de laatste jaren allemaal achter streamlocks gaat. Toen BB nog echt BB was (1 t/m 6) kreeg je dat allemaal gewoon mee. Toen waren er überhaupt minder SL's. Die ellende is pas met DGK gekomen en met Utopia was het eigenlijk al helemaal niet meer te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:00 schreef ledn81 het volgende:
Ja ze hebben iets gedaan in de mirrorroom of ergens anders. Jimmy zei net iets.. Net volgde een zendercheck.
Vandaar de vele SL
Gebakken vis of gebakken banaan?quote:
Kweetnie, zou allebei kunnenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gebakken vis of gebakken banaan?
Denk Koolvis, vinden de katten ook wel lekker.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gebakken vis of gebakken banaan?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jimmy: Ashley wat ga je aan doen?
Ashley: Een blazer-jurk.
Wattes?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mangiare [ link | afbeelding ]
Tuurlijk Esjlie maakt de dienst uit, en dat doet ze zeker de komende week ook nogquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley weer de hoofdrol opeisen ...
tuurlijk, zoals het hoortquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley weer de hoofdrol opeisen ...
Nee. Top 4 worden Ashley en Tyronquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
van iedereen die er nu nog is
het meeste top 8 potentieel
Ashley, Danny, Glenn, Randy, Alice, Karen, Basiri, Tom
de volgende exits worden waarschijnlijk Ronahi, Doriana (weet niet wie eerst) en dan Dilano, Tyron, Sabeau
Altijd het simpele volk dat doet aan verafgoding en haat.. Twitter is ook wel de plek waar veel van dat soort mensen rondhangen. De verafgode kan alles maken en bij de gehate wordt achter alles wat gezocht en alles uitvergroot, negatief uiteraard.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
je weet toch al dat Ashley de aankomende winnares is van BB, dus geef haar gewoon alvast die trofee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:24 schreef freaky40 het volgende:
En het heeft nu ook geen zin meer om op Ashley te gaan stemmen, want je weet dat ze toch blijft. Je moet nu verder kijken dan je neus lang is als je daar zit en je moet nomineren.
Ik heb daar eigenlijk weinig last van.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Altijd het simpele volk dat doet aan verafgoding en haat.. Twitter is ook wel de plek waar veel van dat soort mensen rondhangen. De verafgode kan alles maken en bij de gehate wordt achter alles wat gezocht en alles uitvergroot, negatief uiteraard.
Neuh. niets is for ever, ook niet de voice van Ashleyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je weet toch al dat Ashley de aankomende winnares is van BB, dus geef haar gewoon alvast die trofee zou ik zeggen
Ze gaat niet winnen. Tom of Karen als er niks geks gebeurd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je weet toch al dat Ashley de aankomende winnares is van BB, dus geef haar gewoon alvast die trofee zou ik zeggen
Vind dit zo jammer en zo niet nodig.....als ze dit te vaak gaat doen gaat het tegenstaan...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vroeg of ze het woord mocht hebben. Bedankte iedereen voor als ze eruit zou gaan.
Waar heb jij eigenlijk weinig last van?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk weinig last van.
Hadden ze al spruitjes ipv die lekkere kool.?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:18 schreef Ebinas het volgende:
Restjesdag daar.
Is kijken wat het nieuwe weekmenu wordt straks.
Hopelijk meer normaal / meer afwisseling
samequote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk een restje van vorige week.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden ze al spruitjes ipv die lekkere kool.?
ik ook niet, vind het wel een chille plek, maar komt miss ook omdat ik meteen de mensen heb geblokkeerd die er kwamen om te trollen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze dat tot en met de finale doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk Esjlie maakt de dienst uit, en dat doet ze zeker de komende week ook nog
Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook Tom en Karen de laatste twee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze gaat niet winnen. Tom of Karen als er niks geks gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lekker voor haar. Hoor haar dreinen dan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:35 schreef Clasientjuh het volgende:
Vreselijke mens die Ronahi: Ja maar dan ben ik niet klaar hoor voor de liveshow handen waperen moet je.
Gedraagt zich ook als een idioot en hysterisch kindvrouwtje, tenminste dat framen ze zo in de uitzending, dus dan weet je al wat er gebeurd...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
jammer voor Nouchka dan vanavond
Dat ga je zat worden dat is altijd al zo geweest.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze dat tot en met de finale doen.
Ik zou in durven zetten op Glenn...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik denk ook Tom en Karen de laatste twee.
Ja Glenn zou er zo maar eens tussendoor kunnen glippen..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou in durven zetten op Glenn...
Sabeau is uw hulp in huis.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:39 schreef Snoozey het volgende:
en wie loopt er weer met de ztofzuiger door de keuken. ons jongske
Zodra Ashley weg is maakt Glenn een kans. Nu zit hij teveel aan haar geplakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
ik denk ook Glennquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das idd een zuigerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:39 schreef Snoozey het volgende:
en wie loopt er weer met de ztofzuiger door de keuken. ons jongske
Nou ja zeg.quote:
En de outfit van Geraldine.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enige spannende in de live straks, is of Tyron of Ashley als eerste wordt vrijgesteld ...![]()
Als BB ze wil fucken, is het Ashley ....
Denk uit de vriezerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden ze al spruitjes ipv die lekkere kool.?
Ja ik zat net te denken onder welke omstandigheden is het vreemd dat er een handdoek in de keuken hangt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
Waarom hangt hier een handdoek in de keeeeuken?
Is voor je handen.
OOOw.
Ho, ho, BB mag niemand van de bewoners fucken, ook Ashley niet, dat is tegenwoordig grensoverschrijdendquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Enige spannende in de live straks, is of Tyron of Ashley als eerste wordt vrijgesteld ...![]()
ja raar hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Verstropt = verstopt?
Want de wasmachine ook
Hoe is die Tyron zo populair?quote:
Beetje een patsertje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hoe is die Tyron zo populair?
Ik vind hem niks bijzonders.
Vind ik best wel meevallen .quote:
Dat zal wel weer wat zijn.quote:
Ja, ik kan het wel uitleggen maar als je het niet ziet dan heeft het geen zin.....quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik kan niet voor het hele volk praten maar ik stem ook Tyron van deze 3quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Aanname, weet je niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat zullen vooral Nederlandse stemmers zijn.
Dat vertelde je laatst.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal wel weer wat zijn.![]()
Ze heeft me ooit eens geblockt omdat ik vroeg of haar andere kleren bij de brand verloren waren gegaan.
Denk het ook, veel Salar fans dus veel nederlandse (jonge) dames waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat zullen vooral Nederlandse stemmers zijn.
Ik vind het ook maar een dooie met een dag verlof.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft me ooit eens geblockt omdat ik vroeg of haar andere kleren bij de brand verloren waren gegaan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vertelde je laatst.![]()
Jij bent soms echt gemeen op X.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Hoort een beetje bij het meubilair van het huis en het enige waar ik hem van ken is dat hij vaak scheten laat tegen andere bewoners.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een dooie met een dag verlof.
En patsertje is Basirir, ook niks mis mee maar Tyron juist totaal niet.....geen verbeelding, geef je hem een compliment bedankt hij daarvoor en schept er niet over op, beleefd tegen alle vrouwen daar. En dan nog lekker speels. En ziet er leuk uit....gulle lach.quote:
Hij heeft ook sproetjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
En patsertje is Basirir, ook niks mis mee maar Tyron juist totaal niet.....geen verbeelding, geef je hem een compliment bedankt hij daarvoor en schept er niet over op, beleefd tegen alle vrouwen daar. En dan nog lekker speels. En ziet er leuk uit....gulle lach.
Ik vind er sowieso geen enkele uitschieter tussen zitten dit jaar. Het is een beetje als de eredivisie zonder Ajax, PSV en Feyenoord.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hoort een beetje bij het meubilair van het huis en het enige waar ik hem van ken is dat hij vaak scheten laat tegen andere bewoners.Misschien stream ik niet genoeg
Zo zie ik hem dus ook Zode.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
En patsertje is Basirir, ook niks mis mee maar Tyron juist totaal niet.....geen verbeelding, geef je hem een compliment bedankt hij daarvoor en schept er niet over op, beleefd tegen alle vrouwen daar. En dan nog lekker speels. En ziet er leuk uit....gulle lach.
En soms hele oude......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Denk het ook, veel Salar fans dus veel nederlandse (jonge) dames waarschijnlijk
mensen worden Ashley moequote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen dat Bro gedoe mag wel iets minder.quote:
Kan ook de andere kant op werken. Bewoners die elke week op de bank worden gezet winnen vaak aan extra sympathie bij de kijkers. Underdogs doen het altijd goed. Zo won Jeroen uiteindelijk BB6quote:
En Jill.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan ook de andere kant op werken. Bewoners die elke week op de bank worden gezet winnen vaak aan extra sympathie bij de kijkers. Underdogs doen het altijd goed. Zo won Jeroen uiteindelijk BB6
Salar zat ook vaak op de bankquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan ook de andere kant op werken. Bewoners die elke week op de bank worden gezet winnen vaak aan extra sympathie bij de kijkers. Underdogs doen het altijd goed. Zo won Jeroen uiteindelijk BB6
Ja, ben ook niet zo voor die straattaal, hoor het ook bij mijn kleinkinderen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen dat Bro gedoe mag wel iets minder.
Integendeel juist, kleurloos kontenlikkertjequote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ashley is niet zo iemand verwacht ik. Vergelijkbaar met een Nawel. Maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreselijk ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet zo voor die straattaal, hoor het ook bij mijn kleinkinderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Vasaline is zoooo 1980quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:05 schreef humpty het volgende:
ik ga mij omkleden man
ja man ja man
vaseline raakt op man
nee man
nee man
hodeequote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Randy en Tyron samen zijn dan moet ik het straattaalwoordenboek erbij pakken.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:05 schreef engine het volgende:
![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 24-COS#1] Hier kan je gezellig praten over de streams!" van 15-01-2024 t/m 10-02-2024
nr / aantal posts / gebruiker
001 4589 greysbones
002 2244 Puzzie
003 2238 Kodiak100
004 2186 FreshFruit
005 2100 Lillibet
006 1736 Schakeltopia
007 1654 Ireth
008 1573 zodeju
009 1417 Koos1958
010 1357 Jockari
011 1352 ledn81
012 1351 Li0nHeart
013 1297 Joyce-43
014 1147 Rhosyn
015 1125 odie22
016 1123 Snoozey
017 1078 LonesomeFairy
018 1058 marky
019 1057 DGK_Tegengas
020 1011 ChildoftheStars
021 0898 rinardo
022 0877 freaky40
023 0843 KinKiJan
024 0788 engine
025 0772 Xilia
026 0752 lojanda
027 0743 Dotteke
028 0736 ben34567
029 0721 MacDeMarco
030 0710 mario390
031 0701 BB-King
032 0689 spapaars
033 0679 Frummelie
034 0620 Ebinas
035 0574 ruudpuntenel
036 0540 Lovely
037 0521 Mickytjuh
038 0512 BigBreg83
039 0498 Tuttebolleke
040 0443 GayGuy
041 0438 Aardbeienmoes
042 0414 Hunter
043 0404 TheVoice4ever
044 0397 Gerrie_55
045 0361 DGK-Eric
046 0355 Moeraskat
047 0341 -river-
048 0324 Was-beer
049 0288 Fritsie1960
050 0286 b_engeltjeIk ben gezaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:06 schreef Rhosyn het volgende:
Randy en Tyron hebben lol. Waar het over gaat geen idee.
Nog ff en ze krijgen de slappe lach.
Waarschijnlijk was Jeroen zo stil dat ik niet meer weet wie dat was.....verleden jaar ben ik af gehaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jill was altijd wel aanwezig, en niet te vergelijken met stille Jeroen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:15 schreef spapaars het volgende:
1 x doe ik de boodschappen, meteen 4 plaatsen gezakt
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:16 schreef Lillibet het volgende:
karen zegt tegen sorbo dat ze erg volwassen is voor haar leeftijd
Ja zo kan je het ook zeggen iddquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:16 schreef Lillibet het volgende:
Azzaro ken ik wel,de tweede niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:05 schreef rinardo het volgende:
@:Aardbeienmoes jij vroeg je toch af welk geurtje Glenn gebruikt, omdat de dames hem allemaal zo lekker vvinden.
Ik heb antwoord van zn vriendin gekregen
[ link | afbeelding ]
Vind ze idd ook erg zwart..Maak haar hard in het gezichtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:17 schreef rinardo het volgende:
is die ene wenkbrauw nou hoger/anders dan de andere, en waarom zulke donkere wenkies als blondine ?![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die onderste foto is niet wat Alice voor ogen had hoe ze er uit wil zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:17 schreef rinardo het volgende:
is die ene wenkbrauw nou hoger/anders dan de andere, en waarom zulke donkere wenkies als blondine ?![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zijn geen twins maar zustersquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:17 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die rommel gebruik ik altijd voor het onderhoud van de auto-accu-polenquote:
Ja ja.Zo kan je het ook noemen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die rommel gebruik ik altijd voor het onderhoud van de auto-accu-polen
Is ze ook. Die meid is heel wereldwijs voor haar leeftijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:16 schreef Lillibet het volgende:
weet alleen dat ze boekjes heeft gelezen me wijshedenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ze ook. Die meid is heel wereldwijs voor haar leeftijd.
Zal niet echt een prettige jeugd hebben om op terug te kijken, schat ik zo.
Het is tenslotte carnaval.quote:
Dat klinkt dan weer minder leuk.Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ze ook. Die meid is heel wereldwijs voor haar leeftijd.
Zal niet echt een prettige jeugd hebben om op terug te kijken, schat ik zo.
Ja is toch ook leukquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja leuk, ze pakken ook wel eens beetje gekke spullen van Jimmy
Ik houd ervan
Smeer ik altijd mijn gezicht mee in als ik 's morgens ga hardlopen en het vriest.quote:
*zet leesbril op........ oohhh PROMO, ik las Pornoquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:21 schreef Lillibet het volgende:
[..]
weet alleen dat ze boekjes heeft gelezen me wijsheden
zoals in haar promo te zien is
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
*zet leesbril op........ oohhh PROMO, ik las Porno
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
* FreshFruit pakt vast de vaselinequote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit pakt vast de vaseline
* Lillibet vraagt zich af waarvoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit pakt vast de vaseline
Fritsie ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:26 schreef Lillibet het volgende:
[..]
* Lillibet vraagt zich af waarvoor![]()
Ik bedoel eerlijk gezegd de wijsheid die ze heeft opgehaald bij de universiteit des levens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:21 schreef Lillibet het volgende:
[..]
weet alleen dat ze boekjes heeft gelezen me wijsheden
zoals in haar promo te zien is
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ieder geval niet die gekleurde jurk..quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Wat is Ashley mooi gekleed....dit staat haar zo mooi. (nou ben ik gek op zwart)
Klopt wel aardig denk ik,het kan niet allemaal uit boekjes komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel eerlijk gezegd de wijsheid die ze heeft opgehaald bij de universiteit des levens.
ze is zeker mooi gekleedquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:27 schreef zodeju het volgende:
Wat is Ashley mooi gekleed....dit staat haar zo mooi. (nou ben ik gek op zwart)
is wel haar favo vertelde ze met inpakkenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ieder geval niet die gekleurde jurk..
Gelukkig heeft ze er een aanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:27 schreef Joyce-43 het volgende:
we zien totaal die vrouwen niet in beeld met op tutten , maar zag wel stukje dat nouska in bh staat zou daar door komenm?
Bewaard ze maar voor de maand april, als de zon weer meer schijntquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:28 schreef Lillibet het volgende:
[..]
is wel haar favo vertelde ze met inpakken
Randy had hem aan. Niet Jimmyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:29 schreef Lillibet het volgende:
Dilano zit al klaar met Jimmie
die opeens niet meer dat glitterding aanheeft
Ik zag Randy een glitterjasje aan hebben.....misschien mag hij hem lenen van Jimmy.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:29 schreef Lillibet het volgende:
Dilano zit al klaar met Jimmie
die opeens niet meer dat glitterding aanheeft
Schat ik zo in, als ik haar zo hoor. Onbekende vader, problemen thuis en je merkt aan haar hele doen en laten dat ze een stuk ouder is dan haar leeftijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer minder leuk.Waarom denk je dat?
Oh dat moet wel lukken, zoveel smeert ze er niet op...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja die heeft de dames hun haar gekruld...
Ze heeft nog 28 minuten
Wat was dit lekker wegkijken.....met vallen met falen met alles.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:31 schreef spapaars het volgende:
De tijd dat ze in de nacht meer moesten doen dan een bak water bijvullen mis ik nog met deze editie.
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was dit lekker wegkijken.....met vallen met falen met alles.
Ja dit was echt hilarischquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:31 schreef spapaars het volgende:
De tijd dat ze in de nacht meer moesten doen dan een bak water bijvullen mis ik nog met deze editie.
[ afbeelding ]
en 'n shirt aanquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Goh Dilano heeft een keer zijn haar gedaan
Ja, als je dit weer zit denk je waar kijk ik naarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er werd flink gezopen
[ afbeelding ]
Dat vond ik toen ze als kanarie het huis in kwamquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:36 schreef zodeju het volgende:
Denk niet dat het erg aardig is, maar nu vind ik Nouschka wel op een travo lijken.....![]()
ja dat was zeker lachenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er werd flink gezopen
[ afbeelding ]
leuke knipoogje naar ariana thuis straks!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:39 schreef Lillibet het volgende:
de nep winders zijn van Adriana zegt Karen
Heeft ze die vergeten mee te nemen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:39 schreef Lillibet het volgende:
de nep winders zijn van Adriana zegt Karen
Nouschka is een plork.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:36 schreef zodeju het volgende:
Denk niet dat het erg aardig is, maar nu vind ik Nouschka wel op een travo lijken.....![]()
Het is allemaal té braaf, het gaat nu hoofdzakelijk om de onderlinge gesprekken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, als je dit weer zit denk je waar kijk ik naar![]()
Ik smeer elke ochtend na het douchen in me gezicht anders zo'n droog gezicht vind ik niet fijnquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Smeer ik altijd mijn gezicht mee in als ik 's morgens ga hardlopen en het vriest.
Vind het ook niet mooi, maar volgens mij maakt ze die jasjes allemaal zelf toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
en doriana heeft weer jasje aan 10 maten te groot
Twitter niet leuk?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:42 schreef ledn81 het volgende:
Op twitter ga ik niet meer pollen.
TikTok is onhandig met pollen (maar 2 opties Ja/Nee)
Op YT wel steeds meer stemmers en ga de poll daar ook elke week via een video onder de aandacht brengen.
Zojuist de 3500 volgers daar bereikt en dat is redelijk gemiddelde qua publiek dus ga daar vanaf nu elke week pollen.
Ashley heeft daar nog wat ingehaald, maar de pornokanarie vliegt er vast uit vanavond![]()
[ afbeelding ]
Leuke ventquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:43 schreef Rhosyn het volgende:
Als iemand je kan helpen nepwimpers opdoen is het Jimmy wel.![]()
Dit is toch geweldig.
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het ook niet mooi, maar volgens mij maakt ze die jasjes allemaal zelf toch?
Jeroen Visser, BB2006.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was Jeroen zo stil dat ik niet meer weet wie dat was.....verleden jaar ben ik af gehaakt.
heb toch een ander idee bij 'leuk' dan kerstballen onder het gezicht van vriend te zien hangenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:44 schreef Ireth het volgende:
Vriendin van Randy wou kerstballen bestellen voor in zijn baard...
Dori: "ooowwwwww wa leuheuk!!"
teveel polletjes daar het is sowieso rustig daar nu. Haalde soms wel eens 150 likes op leuke tweets.quote:
Ik denk dat ze het gevoel heeft dat ze dikker is dan in werkelijkheid....Soms in tshirt smorgens denk ik wel eens je bent helemaal niet zo flink.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
en doriana heeft weer jasje aan 10 maten te groot
De Febo weet het vast zo te draaien dat er iemand anders uit vliegtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:42 schreef ledn81 het volgende:
Op twitter ga ik niet meer pollen.
TikTok is onhandig met pollen (maar 2 opties Ja/Nee)
Op YT wel steeds meer stemmers en ga de poll daar ook elke week via een video onder de aandacht brengen.
Zojuist de 3500 volgers daar bereikt en dat is redelijk gemiddelde qua publiek dus ga daar vanaf nu elke week pollen.
Ashley heeft daar nog wat ingehaald, maar de pornokanarie vliegt er vast uit vanavond![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |