Kon een kanarie op landen volgens Tyron......quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:28 schreef Snoozey het volgende:
alsof nous boobtape heeft. die heeft altijd staanders in dr shirt
Dat was bij lenie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kon een kanarie op landen volgens Tyron......
Tyron tegen Lenie.quote:
Kom net thuis, even teruglezen, dan leer ik ook watquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:29 schreef Schakeltopia het volgende:
* Schakeltopia heeft weer wat geleerd vandaag
Oh ja tuurlijk die had dat ook......Denk Tyron het in begin ook niet zo gauw tegen een dame had durven zeggen.quote:
Het kwam er ook zo droog uit. Lenie zonder shirt in de keuken en toen zei Tyron het.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk die had dat ook......Denk Tyron het in begin ook niet zo gauw tegen een dame had durven zeggen.![]()
![]()
Had nog nooit van die opmerking gehoord.
Met de auto zit je met 10min in Zaandam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze woont 10 min van Jimmy
Die in a dam woont
Dat is wat ze elke keer zeggen
Ging over een aparte manier van tellen van Bassie.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:43 schreef BelgianMagic het volgende:
Stak Doriana net haar middenvinger op naar iemand? Wie of wat was dat. Kan niet terugdraaien op stream.
Mooi hierblijven jij.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:44 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel SL gezien![]()
Als het zo doorgaat ben ik er wel beetje klaar mee. En geen idee waarom![]()
Als er nou nog wat boeiends of spannends zou gebeuren
Denk dat er veel wordt medegedeeld, en dat mogen wij niet horen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:44 schreef ledn81 het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel SL gezien![]()
Als het zo doorgaat ben ik er wel beetje klaar mee. En geen idee waarom![]()
Als er nou nog wat boeiends of spannends zou gebeuren
maar stream 2 is er wel. Dus zo geheim is het nietquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat er veel wordt medegedeeld, en dat mogen wij niet horen.
1 stream iemand in de de dbk, en met 2 wordt er iets omgeroepen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
maar stream 2 is er wel. Dus zo geheim is het niet
heb ik weer niet meegekregen hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Jimmy heeft het uitgepraat met Ashley
En Jimmy sluiten we dan voor eeuwig op in de dbk??quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
van iedereen die er nu nog is
het meeste top 8 potentieel
Ashley, Danny, Glenn, Randy, Alice, Karen, Basiri, Tom
de volgende exits worden waarschijnlijk Ronahi, Doriana (weet niet wie eerst) en dan Dilano, Tyron, Sabeau
We hebben er alleen niets van meegekregenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Nee niemand. Maar word doodmoe van het gezeik op X op Jimmy dat ie niet met Eslie praat.quote:
Verhaallijnen bewaren ze ook best vaak voor de tv-uitzendingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We hebben er alleen niets van meegekregen
Mooi...en hij gaat ook wel met Tom om. Hopen dat hij niet weer in de leugens en roddels van Ro en Do trapt.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Vanmorgen werd er wel over gesproken maar wij hebben het niet gezienquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verhaallijnen bewaren ze ook best vaak voor de tv-uitzendingen.
Beetje overdreven , er zijn ook mensen die wel nuancerenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niemand. Maar word doodmoe van het gezeik op X op Jimmy dat ie niet met Eslie praat.
Eslie is daar heilig en de queen en Jimmy is stom want die praat het niet uit met Ashley
Je kan niets meer posten op X of YT zonder dat de Ashley fangirls of Ronahi/Jimmy haters in je nek hebt
maar heb nu iig filmpje om te posten dat ze gepraat hebben
Het is wel uitgesprokenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:57 schreef Snoozey het volgende:
maar dan nog. het is dus niet te zien geweest. dus kan evengoed nog niet uitgesproken zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Normaal vind ik een beetje prikkelen en rellen op Xwitter wel leuk. Probleem is alleen dat de favoriet op Xwitter ook meestal de mijne is. Destijds met Nawel ook al.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee niemand. Maar word doodmoe van het gezeik op X op Jimmy dat ie niet met Eslie praat.
Eslie is daar heilig en de queen en Jimmy is stom want die praat het niet uit met Ashley
Je kan niets meer posten op X of YT zonder dat de Ashley fangirls of Ronahi/Jimmy haters in je nek hebt
Daar blijf ik nu ook maar. Want 1 is niet te doen.quote:
Omdat ze knippen en plakken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen werd er wel over gesproken maar wij hebben het niet gezien
In het begin dacht ik nog: o jee, die komt hier alleen drek kwienen. maar hij valt me 100% mee.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:58 schreef Ireth het volgende:
Jimmy is zichzelf aardig in een onmisbare positie aan het wurmen als creatieve kok...
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar blijf ik nu ook maar. Want 1 is niet te doen.
Maar ben alleen bang dat 2 zo een soundlock krijg.
Da's vaker rond deze tijd
De dag van de live, dan weet je dat er veel gerepeteerd wordt, naast soundchecks en alles. Jammer dat dat de laatste jaren allemaal achter streamlocks gaat. Toen BB nog echt BB was (1 t/m 6) kreeg je dat allemaal gewoon mee. Toen waren er überhaupt minder SL's. Die ellende is pas met DGK gekomen en met Utopia was het eigenlijk al helemaal niet meer te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:00 schreef ledn81 het volgende:
Ja ze hebben iets gedaan in de mirrorroom of ergens anders. Jimmy zei net iets.. Net volgde een zendercheck.
Vandaar de vele SL
Gebakken vis of gebakken banaan?quote:
Kweetnie, zou allebei kunnenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gebakken vis of gebakken banaan?
Denk Koolvis, vinden de katten ook wel lekker.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gebakken vis of gebakken banaan?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:08 schreef Tuinfluitert het volgende:
Jimmy: Ashley wat ga je aan doen?
Ashley: Een blazer-jurk.
Wattes?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mangiare [ link | afbeelding ]
Tuurlijk Esjlie maakt de dienst uit, en dat doet ze zeker de komende week ook nogquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley weer de hoofdrol opeisen ...
tuurlijk, zoals het hoortquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley weer de hoofdrol opeisen ...
Nee. Top 4 worden Ashley en Tyronquote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
van iedereen die er nu nog is
het meeste top 8 potentieel
Ashley, Danny, Glenn, Randy, Alice, Karen, Basiri, Tom
de volgende exits worden waarschijnlijk Ronahi, Doriana (weet niet wie eerst) en dan Dilano, Tyron, Sabeau
Altijd het simpele volk dat doet aan verafgoding en haat.. Twitter is ook wel de plek waar veel van dat soort mensen rondhangen. De verafgode kan alles maken en bij de gehate wordt achter alles wat gezocht en alles uitvergroot, negatief uiteraard.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
je weet toch al dat Ashley de aankomende winnares is van BB, dus geef haar gewoon alvast die trofee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:24 schreef freaky40 het volgende:
En het heeft nu ook geen zin meer om op Ashley te gaan stemmen, want je weet dat ze toch blijft. Je moet nu verder kijken dan je neus lang is als je daar zit en je moet nomineren.
Ik heb daar eigenlijk weinig last van.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Altijd het simpele volk dat doet aan verafgoding en haat.. Twitter is ook wel de plek waar veel van dat soort mensen rondhangen. De verafgode kan alles maken en bij de gehate wordt achter alles wat gezocht en alles uitvergroot, negatief uiteraard.
Neuh. niets is for ever, ook niet de voice van Ashleyquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je weet toch al dat Ashley de aankomende winnares is van BB, dus geef haar gewoon alvast die trofee zou ik zeggen
Ze gaat niet winnen. Tom of Karen als er niks geks gebeurd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je weet toch al dat Ashley de aankomende winnares is van BB, dus geef haar gewoon alvast die trofee zou ik zeggen
Vind dit zo jammer en zo niet nodig.....als ze dit te vaak gaat doen gaat het tegenstaan...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:12 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley vroeg of ze het woord mocht hebben. Bedankte iedereen voor als ze eruit zou gaan.
Waar heb jij eigenlijk weinig last van?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk weinig last van.
Hadden ze al spruitjes ipv die lekkere kool.?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:18 schreef Ebinas het volgende:
Restjesdag daar.
Is kijken wat het nieuwe weekmenu wordt straks.
Hopelijk meer normaal / meer afwisseling
samequote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 17:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk een restje van vorige week.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden ze al spruitjes ipv die lekkere kool.?
ik ook niet, vind het wel een chille plek, maar komt miss ook omdat ik meteen de mensen heb geblokkeerd die er kwamen om te trollen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ze dat tot en met de finale doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk Esjlie maakt de dienst uit, en dat doet ze zeker de komende week ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |