Ik plaats zelfs een grote hoezeequote:Op donderdag 8 februari 2024 14:53 schreef Tussle266 het volgende:
Ik werd gisteren keihard voor huisvrouw uitgemaakt omdat ik APP wel goed kan verteren, maar ik ga hier gewoon weer een klein hoezeetje plaatsen.
Die staan er niet in.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah we zijn eindelijk toe aan het ouevre van de Maiden. Maar is dit de laagste ja? Ik zou Wasted Years of The Trooper verwachten
Dan hebben we ruimte voor 2 extra platen! @Tussle266quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben we ruimte voor 2 extra platen! @:Tussle266
Het zijn gewoon random omissies die vorig jaar niet in de lijst stonden maar wel in de (bovenste helft) van de afgelopen Top 2000.quote:
Dat is echt extreem lastig te beantwoorden als labrador. Wel is die zeroeslijst extreem veilig tegenwoordig, dat maak hem iets minder.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meesten hier volgen zowel deze en de 90s lijst alsmede de zeroes van de buren.
Wat is nu jouw favo decenniumlijst?
De Zeroes lijst heeft wel een groot "die hoor je bijna nooit meer" gehalte. Als je verder nooit naar 3FM luistert tenminste. Dat vind ik wel een plus. Maar wat Tussle al zegt, die lijst wordt met het jaar veiliger helaas.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De meesten hier volgen zowel deze en de 90s lijst alsmede de zeroes van de buren.
Wat is nu jouw favo decenniumlijst?
dat herken ik wel idd..de 90s lijst is voor mij vaak alternatief ok, hits mwa en daardoor de minste.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Zeroes lijst heeft wel een groot "die hoor je bijna nooit meer" gehalte. Als je verder nooit naar 3FM luistert tenminste. Dat vind ik wel een plus. Maar wat Tussle al zegt, die lijst wordt met het jaar veiliger helaas.
Die 80’s heb ik ook wel graag, al heerste ik toen zelf vooral over de zandbak. Dus het meeste is pas later doorgedrongen. Bij die 90’s zou ik jeugdsentiment moeten hebben, maar dan zullen ze eerst Dominica en OT Quartet erin moeten stemmen. Of LL en Mos Def.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
dat herken ik wel idd..de 90s lijst is voor mij vaak alternatief ok, hits mwa en daardoor de minste.
Uit de 80s lust ik het meeste
Die draaiden ze als eerste van het uur bij Kink 80s, waardoor ik Joe Jackson miste. Je kunt het erger treffen.quote:
Als het nou een keer de normale versie was.. Maar die oehoe versie is goed misbaar ja.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die draaiden ze als eerste van het uur bij Kink 80s, waardoor ik Joe Jackson miste. Je kunt het erger treffen.
Dan stond ie sws niet in deze lijstquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Als het nou een keer de normale versie was.. Maar die oehoe versie is goed misbaar ja.
spreiding?quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat ook relatief laag. Heb daar echt geen verklaring voor, Dire Straits zijn wmb echt typisch 80s
Of ze moeten in de top 10 staan,quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Dit mag toch wel de laatste Stones zijn, neem ik aan?
quote:Mark Knopfler neemt samen met 54 artiesten, onder wie grote namen als Bruce Springsteen en Sting, één van zijn liedjes opnieuw op. De Britse muzikant doneert alle opbrengsten aan twee liefdadigheidsinstellingen.
Naast Springsteen doen onder anderen Eric Clapton, Brian May (Queen), Ronnie Wood (The Faces en The Rolling Stones), Slash (Guns N' Roses) en David Gilmour (Pink Floyd) mee. De supergroep noemt zichzelf Guitar Heroes.
Het instrumentale nummer opent met de laatste opname van Jeff Beck, die vorig jaar overleed. Op de speciale opname doen ook Roger Daltrey (The Who) op mondharmonica, Sting op basgitaar en Ringo Starr (The Beatles) op drums mee.
https://www.nu.nl/muziek/(...)-voor-goed-doel.html
Toch heeft een Simple Minds daar totaal geen last van en die hebben ongeveer evenveel nummers in de lijst.quote:
Er bestaat een kans dat Clapton en May elkaar te lijf gaan, dus ik blijf dit graag volgen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of ze moeten in de top 10 staan,
Dit is niet de laatste van Dire Straits maar Mark Knopfler is druk bezig op het moment.
Gitaren veilen voor het goede doel en er komt een re-make van de #739 uit deze lijst voor het goede doel.
[..]
Zozo, daar doet niet alleen Brian Mayquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Of ze moeten in de top 10 staan,
Dit is niet de laatste van Dire Straits maar Mark Knopfler is druk bezig op het moment.
Gitaren veilen voor het goede doel en er komt een re-make van de #739 uit deze lijst voor het goede doel.
[..]
Boeijen heeft voor mij heel veel goede nummers maar dit blijft toch de beste.quote:
We lachen wat af om dit nummer maar toch blijft het wel een ijzersterke song met een mooie tekstquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dierinnebloed op de achterbank
Ik lach meer om Drank dan om dat nummer hoor. Ik vind zijn muziek prima, maar hij is gewoon een soort vleesgeworden cartoon.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We lachen wat af om dit nummer maar toch blijft het wel een ijzersterke song met een mooie tekst
Het zou leuk zijn als er dan ook camera`s bijstaan. Dan kunnen ze over 35 jaar (maar liefst eerder) een Netflix documentaire maken..quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er bestaat een kans dat Clapton en May elkaar te lijf gaan, dus ik blijf dit graag volgen.
Ik vind Our House wel nog beter, maar daarna Embarrasment wel de beste jaquote:Op donderdag 8 februari 2024 18:14 schreef Tussle266 het volgende:
Als deze week mij iets geleerd heeft, dan is het wel dat Embarrasment oneindig veel beter is dan al deze carnavalskrakers.
Our House is ook wel echt anders. Ik dacht altijd dat Night Boat, One Step Beyond en Embarrasment meer van hetzelfde was, maar sinds deze week zie ik wel een duidelijk verschil.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Our House wel nog beter, maar daarna Embarrasment wel de beste ja
Sauber/Audi?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
waar zal de smooth operator volgend jaar racen?
Eens. Maar The Rose heeft zelfs de Top 40 niet gehaald.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:11 schreef Starflyer het volgende:
Wordt niet veel gedraaid, maar hoort hier wel thuis, imho.
Een groot gedeelte van de top100 van de Top 2000 ook nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens. Maar The Rose heeft zelfs de Top 40 niet gehaald.
Is die ooit wel op single uitgebracht?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens. Maar The Rose heeft zelfs de Top 40 niet gehaald.
Maar wat is het dan met The Rose dat het in het collectieve geheugen is blijven hangen ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is die ooit wel op single uitgebracht?
Er staan volgens mij genoeg platen in de lijst die nooit op single zijn uitgebracht of een hit zijn geworden.
Jawel, bescheiden tipsuccesquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is die ooit wel op single uitgebracht?
Er staan volgens mij genoeg platen in de lijst die nooit op single zijn uitgebracht of een hit zijn geworden.
Kun je ook van Stairway, Love of my life of Piano Man zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar wat is het dan met The Rose dat het in het collectieve geheugen is blijven hangen ?
Geen hit, amper op de radio.
Staat niet in mijn Top40 Hitdossierquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, bescheiden tipsucces
1 week tip bij Nationale Hitparadequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat niet in mijn Top40 Hitdossier
Dat lijstje van Gecoverd door zegt wel wat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 week tip bij Nationale Hitparade
https://dutchcharts.nl/sh(...)titel=The+Rose&cat=s
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef Tussle266 het volgende:
We mogen allang blij zijn dat Robbie W niet Mijer G de lijstjes in gelanceerd. Dan valt Kenny van de kip best mee.
Ohja. Weet ik ook alleen maar omdat je dat eerder deze week zei. Nu die kip nog...quote:
Songbird van Kenny G. ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja. Weet ik ook alleen maar omdat je dat eerder deze week zei. Nu die kip nog...
Kenny had toch kippenrestaurants?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja. Weet ik ook alleen maar omdat je dat eerder deze week zei. Nu die kip nog...
Was dat niet die Kolonel van KFC?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Kenny had toch kippenrestaurants?
Niet eens in de buurt wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch stiekem wel Toto's beste
Het nummer zit aardig bizar in elkaar en heeft toch de vibe van een lekker popnummer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt wat mij betreft.
Ik heb meer met Pamela.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het nummer zit aardig bizar in elkaar en heeft toch de vibe van een lekker popnummer.
Goeie energie, prima blazers, 2 gitaarsolo's en ja, die shuffle.
Heb ik nu weer helemaal niets meequote:
Die kan ik ook wel hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op de opener na een heel fijn uur dit
ik denk er het Meine vanquote:
Die 2 Maidens evenminquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:06 schreef Tussle266 het volgende:
Overigens ga ik uit van een telfout. Perhaps Love komt niet meer en er komt ook geen nieuwkomer meer, lijkt me.
Ik heb inmiddels even geteld, we zijn al klaar.quote:
Ja of in de opgeschoonde T2K.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gebruikelijke plek als in die editie van vorig jaar?
Je weet nu dat er geen engelbewaarder bestaatquote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het eerst de Engelbewaarder gehoord omdat ik de radio te vroeg aan heb
Ik weet alleen dat ik het kut vond en verder niet geluisterd eigenlijk. Hopelijk heeft mijn onderbewustzijn niets opgeslagen anders wordt het hele dure therapiequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je weet nu dat er geen engelbewaarder bestaat
Ik ook. En toen ik vervolgens zag dat Spandau Ballet de eerste na 09.00 zou zijn heb ik de radio maar weer even uitgezet.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor het eerst de Engelbewaarder gehoord omdat ik de radio te vroeg aan heb
Onder Nikita mogen ze best nog meer knallenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zo hoor je de muziek natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zucht, wie is de lul van de dag in ons team en mag alle openstaande problemen gaan nabellen en oplossen. PippenScottie
Veel plezier met de lijst allemaal. Ik ga werken voor mijn geld
Sterktequote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zucht, wie is de lul van de dag in ons team en mag alle openstaande problemen gaan nabellen en oplossen. PippenScottie
Vervelend man. Ik zou de rekening vereffenen in week 53 als ik jou was.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:27 schreef PippenScottie het volgende:
Zelfde ja. En dan vergeet je Dire Straits nogquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees wel voor de vele U@, Queen en George platen die we nog gaan krijgen
7x U2, 6x Queen, George maar 4x denk ik want veel is ook net 90s dus dat valt mee, Dire Straits zal ook nog 4x zijn? Maar wel 1 hele langequote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zelfde ja. En dan vergeet je Dire Straits nog
Ja Simple Minds moeten we ook nog 4x denk ik, Waterfront kan ik me ook niet heugen. Hopelijk komt die snel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
We krijgen vast nog Belfast Child.
Dan ga ik m'n kat maar even uitlatenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
We krijgen vast nog Belfast Child.
Goed gezongen, maar het voelt zo kaal.quote:
Sometimes less is morequote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed gezongen, maar het voelt zo kaal.
Ik vind dit wel een lekker nummer hoorquote:
Nog wat extra gepingel, achjaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:30 schreef Bargehassus het volgende:
Lange versie voegt eigenlijk niet heel veel toe om eerlijk te zijn.
Omdat die natuurlijk veel te laag stond voor zo'n arbeidsvitaminenlijst als deze.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Waarom was die Chevy Chase eigenlijk zo enorm gestegen? Buiten Madonna, Tina en Wham heb ik eigenlijk niet echt zulke sprongen van honderden plekken gezien in deze lijst.
Misschien kwamen de mensen die Googleden op AI terecht bij Al en dachten, goh, ook wel leuk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Waarom was die Chevy Chase eigenlijk zo enorm gestegen? Buiten Madonna, Tina en Wham heb ik eigenlijk niet echt zulke sprongen van honderden plekken gezien in deze lijst.
Dat is op zich wel waar, maar geldt dat alleen voor die? Sprongen van 30 tot 50 plekken is meer gebruikelijk dit jaar, op deze en de hypes na.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die natuurlijk veel te laag stond voor zo'n arbeidsvitaminenlijst als deze.
En een heel zielige film.quote:
Dat geldt toch voor deze hele lijst als we The Cure en Status Quo overslaan?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit uur had ook zo integraal op Sky Radio gekund he
Bijna elk uur heeft ook wel een Rockknaller toch. En in de eerste dagen hier en daar wat alternatiefsquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor deze hele lijst als we The Cure en Status Quo overslaan?
Ja zoals deze dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bijna elk uur heeft ook wel een Rockknaller toch. En in de eerste dagen hier en daar wat alternatiefs
Ja deze zag ik pas toen ik een blik wierp op de PDF netquote:
Die komt pas opdagen als de Foo Fighters kans makenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:12 schreef Tussle266 het volgende:
Waar is karton als je hem nodig hebt.
Dus we zitten forever aan deze vast, wil je zeggen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die komt pas opdagen als de Foo Fighters kans maken
Dit gebed is al een heel stuk beter dan de vorige!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:46 schreef Tussle266 het volgende:
2x Simple Minds, 2x Live, 2x Prayer. Krijgen we hierna 2x goede platen?
Hierna komt Percy Sledge.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dit gebed is al een heel stuk beter dan de vorige!
Ik doe niet aan dat soort gekkigheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal Blue Monday al gehad dit jaar?
Ik heb vandaag blue friday?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Allemaal Blue Monday al gehad dit jaar?
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een flinke wandeling gemaakt in mijn lunchpauze en net toen ik weer terug was brak de zon door.
Dan helpt het niet als Paul hem zo snel afkaptquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Stemplaatje die uiteraard te laag staat. Hoop bij die sax solo op het eind altijd weer dat die nog even twee minuten doorgaat
Ik heb juist het idee dat de jeugd die hier wel stemt massaal hetzelfde lijstje stemt: deze, Everybody wants to rule the world, Smalltown boy, ongetwijfeld komt Brothers in arms nog. Daarom meten ze zich met de platen die wel bij de betreffende generatie horen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was helemaal geen hit, ik had verwacht dat dit vooral bij de jeugd scoorde. Blijkbaar scoort dit dus ook gewoon bij de vijftigers.
Bij deze vijftiger mwoah. Er zijn leukere ABBA's.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was helemaal geen hit, ik had verwacht dat dit vooral bij de jeugd scoorde. Blijkbaar scoort dit dus ook gewoon bij de vijftigers.
Deze is wel prima maar die vorige was stukken beter.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Bij deze vijftiger mwoah. Er zijn leukere ABBA's.
De beste ABBA komt gelukkig nogquote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is wel prima maar die vorige was stukken beter.
Niemand in de Stad dan bijvoorbeeld weer niet en Break My Stride haalt deze hele lijst niet eens. Pure willekeur.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat de jeugd die hier wel stemt massaal hetzelfde lijstje stemt: deze, Everybody wants to rule the world, Smalltown boy, ongetwijfeld komt Brothers in arms nog. Daarom meten ze zich met de platen die wel bij de betreffende generatie horen.
Hmm, ja daar zit ook wel wat in. Maar een halve top 100 inhalen is zelfs in een klein lijstje veel, dat is bijna niet te verklaren.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand in de Stad dan bijvoorbeeld weer niet en Break My Stride haalt deze hele lijst niet eens. Pure willekeur.
Je bedoelt de U2 Sat Nav.quote:
Hij kan toch sorry zeggen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als Kayleigh oh Kayleigh maar niet wordt afgekapt
Tevergeefs wachten op die naadloze albumovergang naar Lavenderquote:
1989 was ook niet zo’n geweldig muziekjaarquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:35 schreef Tussle266 het volgende:
Er is nog wel een derde te gaan he @:Mexicanobakker, maar nummers uit 1989 in de top 100: 1, nummers uit 1980 in de top 100: 2.
Volgens mij komt er van beide jaren nog maar eentje bij (gejengel over Belfast en de nummer 1 van de Mex2000). Ik ga zondag of zo de hele lijst doornemen, maar toch.
Allemaal even lachen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
1989 was ook niet zo’n geweldig muziekjaar
In het Top 40 licht is 1989 wel bijzonder matigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal even lachen.
Disintegration, Doolittle, The Stone Roses zou ik niet zo bij het grofvuil zetten.
In het top 40 licht ben je al snel matigquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In het Top 40 licht is 1989 wel bijzonder matig
Eerste dag - laatste dagquote:
Sta je in één overzicht met Europe. Daar word je ook niet per se vrolijk vanquote:
Met z'n mopjes. Daar is Somertijd al voor zou je zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eddy Keur is echt een heel vervelende DJ. Ik word nog liever GIJZED
Eddy heeft de envelop met de Top 10 duidelijk nog niet ontvangenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zo;n vermoeden dat we ook nog Brothers in Arms krijgen hoor
Dit is toch gewoon peak 80s? Dit zou niet zo goed scoren in een meer generieke lijst. Maar wel erg hoog jaquote:
Volgens mij vorig jaar randje top 100, dus sowieso wel hoog. Maar toch wel een docu-bonusje erbij, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon peak 80s? Dit zou niet zo goed scoren in een meer generieke lijst. Maar wel erg hoog ja
Ironiequote:
tzal gvd eens tijd wordenquote:
Teveel Blof geluisterd?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik versta altijd Concert at Sea
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
784 nummers, is dat meer dan vorig jaar?
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:02 schreef Tussle266 het volgende:
1 uurtje meer, 36 liedjes extra. Riemen vast.
Welke was dat dan? De pianosolo staat er gewoon in.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lekker hoor deze Stranglers maar zie in de mail waar m'n favorieten staan dat het dubbele lidwoord niet op de kaart staat. Vind het daarom nu al een matige lijst
Ohja zie het ook. Er staan dus fouten in die mail. Of het is een albumversie ding. Want Kayleigh staat volgens de mail ook niet in de lijst. Maar Kayleigh (albumversie) staat wel gewoon hoogquote:Op maandag 10 februari 2025 09:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Welke was dat dan? De pianosolo staat er gewoon in.
Niet allemaal, maar het meeste wel ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu oud klinken, maar dit klinkt allemaal toch een stuk beter dan de muziek die nu op de alledaagse radio wordt gedraaid.
#muisiseenboomer
Verstandige boomer wel met deze tekstenquote:Op maandag 10 februari 2025 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nu oud klinken, maar dit klinkt allemaal toch een stuk beter dan de muziek die nu op de alledaagse radio wordt gedraaid.
#muisiseenboomer
Stukje War on Drugs. Stukje M83.quote:
Heb er ook een paar die niet in de mail, maar wel op de lijst staan. Een paar albumversies en Codo.quote:Op maandag 10 februari 2025 09:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja zie het ook. Er staan dus fouten in die mail. Of het is een albumversie ding. Want Kayleigh staat volgens de mail ook niet in de lijst. Maar Kayleigh (albumversie) staat wel gewoon hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |