Our House is ook wel echt anders. Ik dacht altijd dat Night Boat, One Step Beyond en Embarrasment meer van hetzelfde was, maar sinds deze week zie ik wel een duidelijk verschil.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Our House wel nog beter, maar daarna Embarrasment wel de beste ja
Sauber/Audi?quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
waar zal de smooth operator volgend jaar racen?
Eens. Maar The Rose heeft zelfs de Top 40 niet gehaald.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:11 schreef Starflyer het volgende:
Wordt niet veel gedraaid, maar hoort hier wel thuis, imho.
Een groot gedeelte van de top100 van de Top 2000 ook nietquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens. Maar The Rose heeft zelfs de Top 40 niet gehaald.
Is die ooit wel op single uitgebracht?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eens. Maar The Rose heeft zelfs de Top 40 niet gehaald.
Maar wat is het dan met The Rose dat het in het collectieve geheugen is blijven hangen ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is die ooit wel op single uitgebracht?
Er staan volgens mij genoeg platen in de lijst die nooit op single zijn uitgebracht of een hit zijn geworden.
Jawel, bescheiden tipsuccesquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is die ooit wel op single uitgebracht?
Er staan volgens mij genoeg platen in de lijst die nooit op single zijn uitgebracht of een hit zijn geworden.
Kun je ook van Stairway, Love of my life of Piano Man zeggenquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar wat is het dan met The Rose dat het in het collectieve geheugen is blijven hangen ?
Geen hit, amper op de radio.
Staat niet in mijn Top40 Hitdossierquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, bescheiden tipsucces
1 week tip bij Nationale Hitparadequote:Op donderdag 8 februari 2024 19:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Staat niet in mijn Top40 Hitdossier
Dat lijstje van Gecoverd door zegt wel wat.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 week tip bij Nationale Hitparade
https://dutchcharts.nl/sh(...)titel=The+Rose&cat=s
quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:43 schreef Tussle266 het volgende:
We mogen allang blij zijn dat Robbie W niet Mijer G de lijstjes in gelanceerd. Dan valt Kenny van de kip best mee.
Ohja. Weet ik ook alleen maar omdat je dat eerder deze week zei. Nu die kip nog...quote:
Songbird van Kenny G. ?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja. Weet ik ook alleen maar omdat je dat eerder deze week zei. Nu die kip nog...
Kenny had toch kippenrestaurants?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja. Weet ik ook alleen maar omdat je dat eerder deze week zei. Nu die kip nog...
Was dat niet die Kolonel van KFC?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Kenny had toch kippenrestaurants?
Niet eens in de buurt wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch stiekem wel Toto's beste
Het nummer zit aardig bizar in elkaar en heeft toch de vibe van een lekker popnummer.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt wat mij betreft.
Ik heb meer met Pamela.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het nummer zit aardig bizar in elkaar en heeft toch de vibe van een lekker popnummer.
Goeie energie, prima blazers, 2 gitaarsolo's en ja, die shuffle.
Heb ik nu weer helemaal niets meequote:
Die kan ik ook wel hebbenquote:Op donderdag 8 februari 2024 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op de opener na een heel fijn uur dit
ik denk er het Meine vanquote:
Die 2 Maidens evenminquote:Op donderdag 8 februari 2024 22:06 schreef Tussle266 het volgende:
Overigens ga ik uit van een telfout. Perhaps Love komt niet meer en er komt ook geen nieuwkomer meer, lijkt me.
Ik heb inmiddels even geteld, we zijn al klaar.quote:
Ja of in de opgeschoonde T2K.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gebruikelijke plek als in die editie van vorig jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |