Ja Simple Minds moeten we ook nog 4x denk ik, Waterfront kan ik me ook niet heugen. Hopelijk komt die snel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
We krijgen vast nog Belfast Child.
Dan ga ik m'n kat maar even uitlatenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
We krijgen vast nog Belfast Child.
Goed gezongen, maar het voelt zo kaal.quote:
Sometimes less is morequote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed gezongen, maar het voelt zo kaal.
Ik vind dit wel een lekker nummer hoorquote:
Nog wat extra gepingel, achjaquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:30 schreef Bargehassus het volgende:
Lange versie voegt eigenlijk niet heel veel toe om eerlijk te zijn.
Omdat die natuurlijk veel te laag stond voor zo'n arbeidsvitaminenlijst als deze.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Waarom was die Chevy Chase eigenlijk zo enorm gestegen? Buiten Madonna, Tina en Wham heb ik eigenlijk niet echt zulke sprongen van honderden plekken gezien in deze lijst.
Misschien kwamen de mensen die Googleden op AI terecht bij Al en dachten, goh, ook wel leuk.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Tussle266 het volgende:
Waarom was die Chevy Chase eigenlijk zo enorm gestegen? Buiten Madonna, Tina en Wham heb ik eigenlijk niet echt zulke sprongen van honderden plekken gezien in deze lijst.
Dat is op zich wel waar, maar geldt dat alleen voor die? Sprongen van 30 tot 50 plekken is meer gebruikelijk dit jaar, op deze en de hypes na.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die natuurlijk veel te laag stond voor zo'n arbeidsvitaminenlijst als deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |